Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
!
ik ben al even niet meer geweest hahaha
! En tegen de avond was het echt snikheet!
. 
maar die stond wss niet op uw lijstje he hihi.
!
en voor de rest een beetje deftig he, tis de vip
en leuk van je fijne les!
Wel beide schimmels, dus je moet graag poetsen als ze dat doorgeven 
Die heeft aantal maanden bij Icaro gestaan als jaarling hengst, maar had toen de tijd en plek niet (en budget) om 'm te kopen. Intussen is hij geruind want immens onhandelbaar als hengst toen hij 4 was, maar had als jaarling al zo'n heerlijk karakter, knuffelkont én slim. Vind alleen dat hij niet zo netjes gereden wordt, maar da's terzijde. Hij zal nu ook wel aardig aan de prijs zijn en staat in de UK, maar zelfs al had ik het budget, de plek en de tijd, dan nog zou vriendlief me doodschieten als er eentje zou bijkomen. Dit is de afstamming http://www.horsetelex.nl/horses/pedigree/525438 (komt van dezelfde fokker als mijn overleden merrie).
.
om maar te zeggen, karakter en rijdbaarheid van de hengst primeert de keuze van dit jaar
Bij echt elke sprong wordt die in zijn bek gesleurd, niet normaal. Als je goed kijkt zie je dat die vent zich gewoon rechttrekt aan de teugels. Qua karakter daarentegen, hij is best pittig. Al kan dat mijn ervaring zijn omdat hij toen nog hengst was. Hij was amper in de hand geweest toen hij hier kwam, de basisopvoeding zoals voetjes geven, hoeven krabben, poetsen, vaststaan, over straat mee aan de hand etc heeft hij bij ons gehad met Icaro als voorbeeld. Die is een jaar ouder, maar ze waren wel even groot
Verder wel eerlijk had ik de indruk, slim, nieuwsgierig en koel in het hoofd. Zijn grootmoeder Bonbon de Ninive is (half)zus van mijn merrie, ze hebben dezelfde moeder (Gloria). Voor zover ik heb kunnen achterhalen allemaal redelijk allround en goede werkers, maar met een handleiding.
Al vrees ik er heel erg voor, hij vindt dat ik nu al teveel tijd in de paarden steek en dan "rij" ik er nog maar 2... Moest ik Tibor en de 2 shetjes wegdoen daarentegen, dan zou er wel eens mogelijkheid zijn. Tibs is echter zo gevoelig en zo delicaat in wiens handen die terecht komt, dat risico wil ik niet lopen. Dat is eerlijk gezegd om (ernstige) ongelukken vragen. En de kleintjes, tjah, ik doe er niet zoveel mee, maar ik heb er wel ontzettend plezier aan.
ga aan hen ook nog maar eens advies vragen voor mijn merrie.