[SGW] [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sabertje

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 18:18

Dank je Susan.
Helaas de dag voor Hulsberg, daar ga ik liever heen.
Was anders misschien wel leuk geweest.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 19:22

Ja, hier moest ook gekozen worden. Maar ja, dichter bij dan Renswoude kunnen we niet op wedstrijd, en ook al is het niet voor punten hoe gaaf is het als je met een NK mee kan doen :D . Opgeven is trouwens niet via startlijsten begreep ik van mijn man, maar via een mailadres. Hoe je wel op kan geven staat hier, onderaan de pagina: http://www.hcdeschalm.nl/agenda.php

streep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 21:24

Ik ga mischien ook meedoen @susanH is wel leuk lijkt me. En lunch voor de grooms erbij.

M_Vainqueur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 16:25

Eerste crosstraining van het jaar zit er weer op. Lekker wat rond getuft in Hermen. Heerlijk dier is niks verleerd en sprong weer alles wat ik m voorschotelde. Conditie moet wel weer wat omhoog na die vries periode, maar daar zijn we lekker mee bezig. En wat een heerlijk weer is het vandaag!

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 23:26

_Elke schreef:
maximiliano schreef:
Ik heb weer een nieuw inschrijfdata topic geopend. Degene die de MOD geopend had, is weer gesloten.
Vond het vorig jaar enorm handig dus zelf maar gewoon weer opgestart

Ik zie dat de ouwe weer open is?? En die van jou?

Tja.... Ik heb zelf een PB gestuurd hierover en anderen ook weet ik, maar ze vinden het niet duidelijk genoeg wat ik gemaakt heb. Nu wordt er gezegd dat ze het aanvullen als je een PB stuurt, maar wacht nog steeds op antwoord op mijn vorige PB... Daarin had ik ook aangegeven dat het tijdstip niet klopte, dat is dus niet aangepast. Gevolg... mensen onnodig te laat met de inschrijving. Ik doe er niks meer mee, sorry maar dit irriteert mij heel erg! Het topic was er voor iedereen. Had het mijne open gestaan en gevolgd was dit niet gebeurd. Ik ga zelf maar weer een lijstje bijhouden ;-)

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 23:28

Super M_Vainqueur! Ik heb mijne de 26ste gepland staan. Conditietraining ook alweer mee begonnen :D

M_Vainqueur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 00:54

Ik had ook een PB gestuurd om de kalender aan te vullen. Maar geen reactie en geen aanpassing in het topic. Wel behoorlijk jammer zo. Andere jaren ging het meer dan prima toen we zelf steeds het lijstje opnieuw aanvulden. Die 3x dat er per ongeluk een berichtje tussendoor kwam lijkt me een stuk minder moeite dan via PBs een lijst bijhouden...
Misschien kunnen we gezamenlijk via een google docs document elkaar op de hoogte houden? Dan maar Bokt omzeilen!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 08:29

Heerlijk vainquer. Dat is altijd zo een lekkere mijlpaal

Om ben vast begonnen met aanpassingen in mijn planning en heb beslist chaam over te slaan. De opbouw na de blessure gaat qua op kracht komen vrij langzaam dus ik ga in maarsbergen starten met het seizoen. Daarvoor ga ik dan een keer in Renswoude en maarsbergen trainen

Ik ben gisteren gestart met de conditietraining. Hopelijk blijft het weer mee werken zodat ik dat gewoon door kan zetten

FCSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 09:48

M_Vainqueur schreef:
Ik had ook een PB gestuurd om de kalender aan te vullen. Maar geen reactie en geen aanpassing in het topic. Wel behoorlijk jammer zo. Andere jaren ging het meer dan prima toen we zelf steeds het lijstje opnieuw aanvulden. Die 3x dat er per ongeluk een berichtje tussendoor kwam lijkt me een stuk minder moeite dan via PBs een lijst bijhouden...
Misschien kunnen we gezamenlijk via een google docs document elkaar op de hoogte houden? Dan maar Bokt omzeilen!

Ik vind het ook wel handig om het op 1 plaats allemaal goed bij te houden :j

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 09:53

Wat jammer dat bokt weer zo moeilijk doet. Ik vond het topic vorig jaar echt ideaal. Weet ook niet waar ik kan vinden wanneer ik kan inschrijven.

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 10:33

Wat irritant zeg, ik vond het ook heel handig altijd..

Ik vind zelf een App groepje waarin veel onzin wordt geappt altijd heel irritant maar misschien kunnen we een groepje maken zodat we elkaar kunnen helpen herinneren en daarin een lijstje bijhouden?
Echt alleen daarvoor?

Pb je nummer maar als je dat wilt :)

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 10:36

_Elke schreef:
Wat irritant zeg, ik vond het ook heel handig altijd..

Ik vind zelf een App groepje waarin veel onzin wordt geappt altijd heel irritant maar misschien kunnen we een groepje maken zodat we elkaar kunnen helpen herinneren en daarin een lijstje bijhouden?
Echt alleen daarvoor?

Pb je nummer maar als je dat wilt :)

Dan een Messengergroep. Ik word gek van zo'n lange lijst met groepen in mijn WhatsApp |(

FCSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 10:41

Kunnen we niet gewoon vragen of het andere topic kan blijven bestaan?

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 11:26

Ik kreeg een berichtje over hetgeen waar jullie tegen aan liepen, vandaar hier eventjes een bericht van mij :)

Op verzoek heb ik destijds het sticky topic gesloten om te zorgen dat het topic netjes up to date informatie bevatte. Helaas ben ik even 1,5 week door persoonlijke omstandigheden wat minder op bokt geweest waardoor een aantal PB zijn blijven hangen.

Volgens mij had ik ze vorige week bijgewerkt maar dat is blijkbaar niet het geval als ik het zo lees, sorry daarvoor ! :o

Het topic van maximiliano heb ik gesloten omdat het niet de bedoeling is dat er meerdere topics lopen over hetzelfde onderwerp. Zoals jullie in mijn slotje bericht konden lezen is het andere topic geopend en kunnen jullie daar gewoon updates toevoegen :) in het kort heb ik daarbij ook verteld hoe jullie zo'n overzicht als in de openingspost heel gemakkelijk kunnen maken. Als jullie gebruik willen maken van het excel bestand wat ik daarvoor heb gemaakt geef een gil zend het jullie graag toe :)

Voel je echt vrij om mij een PB te sturen als er iets niet lekker loopt of als het anders kan. Het is altijd jammer om achteraf te lezen dat jullie niet tevreden zijn met mij/ons :D

In dit geval was het een beetje een samenloop van omstandigheden vanuit mijn kant maar ik heb er juist helemaal geen probleem mee als jullie het topic zelf in de hand willen houden :j

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 11:37

Fijn dat je even meldt hoe het zit A_nouk, wilde je ook een berichtje sturen maar iemand anders was me al voor :)

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 12:38

Messenger groep vind ik ook prima hoor!
Als hebt topic weer op oude orde is zoals vorig jaar ook goed natuurlijk :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 15:05

Anouk, in het topic zoals jij het had gemaakt vind ik niet overzichtelijk. Zoals wij het vorig jaar hadden is het in één oogopslag allemaal te zien. De lijst in het excelding is wel erg lang zo (tenminste, bij mij op mn tablet).

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 15:15

Het staat jullie vrij om het in te richten zoals jullie dat fijn vinden :j voel je noet verplicht.

Als jullie de opmaak van de afgelopen jaren prettig vinden dan gewoon die opmaak gebruiken +:)+ .

Wanneer ik daar iets voor jullie uit de openingspost moet halen of toevoegen zodat dat topic voor jullie duidelijk is zeg het even dan maak ik het in orde :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 15:57

A_nouk schreef:
Het staat jullie vrij om het in te richten zoals jullie dat fijn vinden :j voel je noet verplicht.

Als jullie de opmaak van de afgelopen jaren prettig vinden dan gewoon die opmaak gebruiken +:)+ .

Wanneer ik daar iets voor jullie uit de openingspost moet halen of toevoegen zodat dat topic voor jullie duidelijk is zeg het even dan maak ik het in orde :)

Top! Dank je voor je hulp en welwillendheid!

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 18:15

ik vind de lijst op bokt ook prettiger, zeker zoals die nu weer is.
top simone!

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 18:16

M_Vainqueur schreef:
Eerste crosstraining van het jaar zit er weer op. Lekker wat rond getuft in Hermen. Heerlijk dier is niks verleerd en sprong weer alles wat ik m voorschotelde. Conditie moet wel weer wat omhoog na die vries periode, maar daar zijn we lekker mee bezig. En wat een heerlijk weer is het vandaag!

was jij toevallig na ons? wij waren met zijn 3en van 11-12
toen kwam er iemand om 12...

M_Vainqueur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 19:44

madelene schreef:
M_Vainqueur schreef:

was jij toevallig na ons? wij waren met zijn 3en van 11-12
toen kwam er iemand om 12...

Ik heb niemand gezien voor mij eigenlijk. We waren er wel om half 12...als ik iemand had gezien had ik die zeker gesproken, aangezien ik geen idee had waar ik heen moest.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 20:41

Zag dat je naar het strand was geweest Hen! Lekker, ik ben gisteren geweest.
Ben wat vroeger begonnen dan anders. Normaal deed ik voor een 1* pas week of 6 tevoren wat galopperen omdat hij anders te fit is, maar wil dit jaar beginnen met een lange 1 en hopelijk in mei overstappen naar een niveau hoger. Een 1 red hij wel op basisconditie, maar met een 2 wil ik dat niet uitproberen.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 22:27

Strand is echt heerlijk. Maar dat durf ik met die van ons niet meer aan :=

Mijn man heeft gister weer een rondje L gesprongen in Voorthuizen. Drie balken, hij ging pas het laatste stuk van het parcours lekker lopen toen had mijn man hem goed aan de praat. Hij komt soms ook net te vroeg terug het zadel in, dan laat Chap een achterbeentje hangen en heb je zo een balk te pakken. Het moet allemaal net iets netter, en gelijk vanaf het begin een mooi grondtempo. Ik mag 19 februari weer dressuren met hem. En we gaan ook de conditietraining en de crosstraining weer wat oppakken. Als het nu een mooie dag is kun je je bijna alweer voorstellen dat het buitenseizoen er aan komt :D

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 09:08

Eerste cross is weer op gegeven. Meer mensen die naar Etten-Leur gaan?