Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Elke schreef:maximiliano schreef:Ik heb weer een nieuw inschrijfdata topic geopend. Degene die de MOD geopend had, is weer gesloten.
Vond het vorig jaar enorm handig dus zelf maar gewoon weer opgestart
Ik zie dat de ouwe weer open is?? En die van jou?
M_Vainqueur schreef:Ik had ook een PB gestuurd om de kalender aan te vullen. Maar geen reactie en geen aanpassing in het topic. Wel behoorlijk jammer zo. Andere jaren ging het meer dan prima toen we zelf steeds het lijstje opnieuw aanvulden. Die 3x dat er per ongeluk een berichtje tussendoor kwam lijkt me een stuk minder moeite dan via PBs een lijst bijhouden...
Misschien kunnen we gezamenlijk via een google docs document elkaar op de hoogte houden? Dan maar Bokt omzeilen!
_Elke schreef:Wat irritant zeg, ik vond het ook heel handig altijd..
Ik vind zelf een App groepje waarin veel onzin wordt geappt altijd heel irritant maar misschien kunnen we een groepje maken zodat we elkaar kunnen helpen herinneren en daarin een lijstje bijhouden?
Echt alleen daarvoor?
Pb je nummer maar als je dat wilt
A_nouk schreef:Het staat jullie vrij om het in te richten zoals jullie dat fijn vindenvoel je noet verplicht.
Als jullie de opmaak van de afgelopen jaren prettig vinden dan gewoon die opmaak gebruiken.
Wanneer ik daar iets voor jullie uit de openingspost moet halen of toevoegen zodat dat topic voor jullie duidelijk is zeg het even dan maak ik het in orde
M_Vainqueur schreef:Eerste crosstraining van het jaar zit er weer op. Lekker wat rond getuft in Hermen. Heerlijk dier is niks verleerd en sprong weer alles wat ik m voorschotelde. Conditie moet wel weer wat omhoog na die vries periode, maar daar zijn we lekker mee bezig. En wat een heerlijk weer is het vandaag!
madelene schreef:M_Vainqueur schreef:Eerste crosstraining van het jaar zit er weer op. Lekker wat rond getuft in Hermen. Heerlijk dier is niks verleerd en sprong weer alles wat ik m voorschotelde. Conditie moet wel weer wat omhoog na die vries periode, maar daar zijn we lekker mee bezig. En wat een heerlijk weer is het vandaag!
was jij toevallig na ons? wij waren met zijn 3en van 11-12
toen kwam er iemand om 12...