Zo zit nu pas op de bank na weer een zeer drukke dag. Onverwacht nog met Taaipoppetje naar de DA, die had een vieze doos, waarschijnlijk blaasontsteking. Als ze straks plast maar even een stripje eronder ter controle. Toos ook maar gelijk mee voor de prikken en de neusdip voor kennelhoest. Hoppaaaaa 140 euro! Kato zal straks wel gaan miauwen i.p.v. blaffen want ze kreeg eerst het kattenvaccin ingespoten, oliebol van een DA.
Ik ga de dames nog even uitlaten en dan naar bed. Welterusten allemaal, slaap lekker.
Texelse super weekendje gehad dus! Fijn dat Geert goed slaapt Marijke! Hoe is het met jou verder? Lukt het nog wat met alles? Beli leuke foto's! MisterT balen van je hooikoorts. Watapatja crossmodus niet vergeten uit te schakelen dan voor zondag hé! Heerlijk hoor Noor, lekker op het water met dat weer. Sim lekker nog een vrije dag. Rosa wat een aso druk weekend! Geen wonder dat je flauw valt. Sarah mooi dat de crematie mooi was. Ook lekker gerelaxed langs het water dus. Kris gefeliciteerd met je wps. Netjes Sanurie! Vief GG ziet er goed uit zeg. Ah Caro dat is sneu, 1 van de honden van mijn ouders wordt nu ook snel minder. Ze is nu 14 dus ja dan stopt het ook een keer natuurlijk, maar dat is nooit leuk. Wel super dat je weer het zadel er op kunt gooien op je paard. MisterT jammer dat je scriptie is afgekeurd voor nu. Nu dus weer snel aan de slag??
Ik heb vandaag mijn jurk gehaald. Echt een vet lange sleep. Zal mijn spierballen goed afbeulen om dat allemaal op te moeten tillen tijdens het feest. C vanmiddag ook nog heerlijk gereden, vindt dat wel fijn eigenlijk. Dat zet je weer even met beide benen op de grond en het ontspant.
Met die vriendin van mij ging het eigenlijk boven verwachting vond ik. Ze is er zelf heel nuchter onder gelukkig. Ze heeft een haloframe om. Die moet minimaal 6 weken omblijven. Ze mag morgen weer naar huis gelukkig en komt zeer waarschijnlijk nog in het gemeentehuis vrijdag. Het is trouwens tien @ bokt.
morgen, als ik uit het ziekenhuis ben, en fit genoeg na de narcose, dan verklaar ik mijn cheerleadertjes nader. Maar er is niemand zwanger, tenminste, niet bij ons (voor zover ik weet....)
MargreetW
Geplaatst: 29-05-12 22:06
Jullie horen het morgen of zo wel denk ik. En er is dus niemand zwanger, helaas.
Succes trouwens morgen in het zh.
_Noor
Geplaatst: 29-05-12 22:07
MargreetW schreef:
Heeee andere meelezer van Texel, komen jij en je zusje ook mee op 22 juli?
Ja gezellig!
Texelse, sterkte morgen
Vief, Zou zomaar kunnen kloppen.
Laatst bijgewerkt door _Noor op 29-05-12 22:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Jongste heb ik gevraagd, maar die twijfelde omdat ze "alleen maar meeleest", en middelste heb ik nog niet er over gehoord, maar die zal het ongetwijfeld heeeel gezellig vinden.
Haha! Ik ga het even in de week zetten. Er is hier ook autocross namelijk.....
Freggle_Edge
Geplaatst: 29-05-12 22:11
Margriet, super dat je vriendin zo snel hersteld zeg, hopelijk blijft dat zo doorzetten. Texelse, dit is slecht voor onze zenuwen... Caro, sneu van de hond, maar een mooie leeftijd. Fijn van je vader en paard! Vief, wat een supermooi jasje zeg! Ookmaat 40? kun je mij de prijs pb-en? Noor, wij zijn nu ook fb-vriendjes
Mijn Ragdoll is eindelijk krols!!!! Morgen gaat ze uit logeren.