ik heb over 4 weken mijn eerste springles weer dit jaar, ga met Dakar starten, al denk ik misschien jip maar 1x mee te nemen... Aangezien ik dara cross mee heb 13 april.
alleen 14 april BB springen met Dakar. En van Dakar leer ik het meest

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
muts_marijke schreef:@ Mootje dat zeg ik liever via PB
@ Suikermeisje zulke mensen vind ik ook niet leuk. Lesbi's prima maar je moet niet te dicht bij komen.
Wij zijn net het bos in geweest, Andor moet nog wat galop training doen en hij loopt makkelijker door als Zeus voorop gaat. Ging dus lekker hard! Schuim van Zeus zn bekkie zat echt overal. Heerlijk maar ik was munt aan het eind van het zandpad!
floor01 schreef:Vief: maar goed dat je het niet gemerkt hebt! Je afspraak om geen kleren te kopen hou je tot nu toe dus nog vol?
bvw schreef:suikermeisje schreef:inderdaad. en waarom gaat ze te koop lopen dat ze pot is?
ze zal we in de aanbieding zijn
daNiielle_ schreef:Vreemd zeg suikermeisje!!
Heb heel veel lesbische en homosexuele mensen om mij heen, valt me soms niet meer op. (schoonouders, instructeur, een vriend etc)
Maar er te koop mee lopen vind ik bijna 'nep' over komen, alsof het alleen is voor aandacht. De getrouwde stellen die ik ken hoor je er nooit overdreven over doen, en lopen zeker niet zo te koop!