Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hahaha
. Gaan straks ff shoppen voor haar, een hoofdstel, een deken en een leren halster. Morgen in Hardenberg even kijken of ik een goedkope springsingel daar kan vinden, want mijn 125 springflap past (nog?) niet
. Zadel lijkt goed te liggen.
. Anthea en ik hebben veel afgekletst en nog veel meer gelachen. Waren nog verkeerd gereden op de heenweg en we hebben 2x Macdonalds gegeten
. Hengstenbal was niet zoveel aan want er was bijna niemand over, dus we waren mooi 'op tijd' bij mijn huis. Anthea moest toen nog een half uur-3 kwartier naar huis rijden
.
.

.
) gister lange/drukke/hectische dag, en maar amper 6 uur slaap... vanavond K.O. op de bank/in bed. (geloof dat ik ook maar ff onder de zonnebank ga
)
)
Ook super gezellig gehad. En leuk om een show eens van de andere kant te zien. Heb Jeroen nog zien rijden met een erg voorwaartse BlingBling
Lag uiteindelijk half 3 op bed (was wel eerder thuis, maar m'n bed moest eerst opwarmen met de electrische deken
) Jeroen en Dienke nog wel gezien, maar dus niet meer gesproken.

(nu nog net ertussen in...)
maar gister was eigenlijk wel iets over het randjes qua impuls, had het graag wat netter gereden, maarja... jonge paarden
en het hele blokje was wel geslaagd!