[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

CoriienRN

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 20:24

Kijk hoe gastvrij is nederland kan dus ook zo aanbellen bij julie ;)
Snoek lekker man!! kom je vast wel tegen op vrouwenpolder en vlietlanden :D

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 20:24

Snoekiej schreef:
Leuk van Cuby Mirthe! Is dat die nieuwe pony of denk ik nu fout?

Ja het is de pony die ik zou inrijden voor de eigenaar. Heb er nu 3x opgezeten.

Supernieuws dus Shanouk +:)+
Haha wat leuk Rosalie! Wat een takke-end fietsen!
Mooie planning Shanouk!
Bianca niet zo miepen, is meer dan je denkt :+ . Ben jij wel eens in Oosterwolde geweest? Wordt trouwens in Oenkerk ook een vaste crossbaan aangelegd bij de manege, tenminste, dat wordt extreem veel verteld.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 20:25

Rosalie: Tweedehands, nieuw is me iets te veel van het goeie..
Leuk zeg zo'n originele logé :D

Afbeelding
Dit is het zadel, ook in deze kleur.. Passier Precision.

Shanouk: Wat een goed nieuws *\o/* Echt heel fijn!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 20:27

Wat grappig zeg Rosalie :D Mijn stuitje is nog niet echt verbeterd helaas. Lopen en zitten doet nog steeds pijn. Ik had de hoop donderdag weer op het paard te kunnen maar dat is nog even afwachten (volgens mijn moeder kan dat niet, maar je weet maar nooit)

Snoekiej: Wat een goed nieuws zeg!!

Vief: Fijn dat je een zadel hebt gevonden!

Ik heb net de paardjes even vrij laten springen. De zwarte vond dat wel leuk en deed goed haar best. Het vosje is helaas niet zo'n springtalent en springt er vaker doorheen dan erover :')

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 20:27

Wel een chique zadel hoor Vief!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 20:33

Vervelend dat je nog steeds zo'n last van je stuitje hebt :(:)
Hoop voor je dat je mama ongelijk heeft. Helaas hebben mama's toch wel vaak gelijk.. ;)

Morgen maar bellen naar de zadelpasser, denk dat ik het toch maar moet doen, kleur wen ik vast vanzelf aan.. :)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 20:34

Mooi zadel vief!! zal woll wel erg mooi staan :j

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 20:50

Vief: Mooi zadel hoor! Die kleur wen je wel aan, als die maar fijn rijdt dan vergeet je de kleur vast vanzelf ;)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 20:51

ik vind die kleur juist super :~

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 20:53

Hij word vanzelf wat donkerder met je gebruik er van ;)

Ik ga slapen :wave:

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 20:58

Trusten Corien!

Ik ga zo even tv kijken
:wave:

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 21:08

Byebye :wave:

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 21:35

Avond!

Eerst even: het is juist niet mijn instructrice die een rare opmerking maakte, het was 1 van de andere viertallers. Later kreeg ik nog een mailtje dat ze er alle respect voor hadden dat ik niet kwam, dus ze zal wel aan haar theewater gevoeld hebben dat ze er een beetje naast zat.. :( Naast mijn instructrice heeft de commandant ook meteen maar opgezegd. :Y) Wat een zootje zeg! Mijn paarden staan bij mijn instructrice op stal en zij heeft alles gister dus meegemaakt (ik kwam binnen toen het net geboren was).

Snoekiej: gefeliciteerd!! Goed nieuws zeg, fijn. En lekker flink wat in de planning :)
Heleen: Ja ik ben er donderdag gewoon bij hoor. Gezellig in 1 groepje, ben wel blij dat ze wat kleiner gemaakt zijn! Nog even natte voeten halen voor Markelo ;)
Anthea: sterkte met je stuitje! Moet je eigenlijk starten in Markelo of E-L? Dat zal dan wel afzien worden..
Vief: prachtig zadel zeg! Mooie kleur ook.
Rosalie: grappig zeg van dat meisje! Wilde ze ook meteen mee-eten? ;)
Corien: lekker zo'n strandritje.

Heb Jer even gereden. Dat ging natuurlijk voor geen meter: met een gespannen baasje op je rug zou ik ook mijn best niet doen. Mijn vader ging het veulen ook langs de weg leggen (wordt morgen opgehaald) dus heb het maar opgegeven en een tijdje vw-nw rondgehobbeld. Daarna Nudine lekker gepoetst, staart proberen uit te pluizen maar die moet ik nog een keer wassen denk ik. Nog even aan de longeerlijn laten stappen, gaf ze een paar bokken en vloog er allemaal derrie uit haar flamoes. Volgens mij was het gewoon urine, maar schrok me alweer wild. Schoongemaakt en getemperatuurd, was allemaal goed. }:0 Komende dagen nog maar niet longeren, maar dat moet toch eigenlijk geen kwaad kunnen, we kunnen toch alleen maar stappen???

Edit: typo

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 21:43

Mooi zadel Vief! Ook niet mijn kleur, maar het zal Woll vast staan!
:(:) met je stuitje nog Anthea
Oeps Noor, dat heb ik dan fout begrepen. Lekker zooitje dan inderdaad! Longeren zal inderdaad geen kwaad moeten kunnen, zolang ze maar niet gaat bokken ofzo! Nudine voelt zich iig weer goed dus!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 21:47

Ja hoor, volgens mij heb ik er meer last van dan het paard. Ze is wel wat aanhankelijker dan normaal (normaal gesproken is het de überbitch van stal ;)). Dus nog niet helemaal in haar normale doen. En ze was ook behoorlijk onvriendelijk tegen de andere paarden vanmorgen - behalve tegen haar geliefde Jer uiteraard.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 22:12

Rosalie: Rare meid zeg, wel origineel :D .
Snoekiej: Super nieuws :D !
Als ik die planning zo zie gaan we elkaar nog wel vaak tegenkomen ;) , ik heb precies dezelfde planning op Moordrecht na .
Mistid: Leuk dat Cuby zo braaf is, moet je die alleen inrijden, of ook uitbrengen uiteindelijk?
Vief: Mooi zadel, ik hou zelf ok van wat tinten donkerder, mar als hij zo super rijd, wen je der vanzelf aan.
Anthea: beterschap met je stuitje :(:)
Noor: Behoorlijk zooitje zo te lezen, wel fijn dat Nudine het allemaal redelijk goed verwerkt.

Ik had vandaag springles, heb een beetje in-uitjes van 3 hindernisjes gesprongen voor het vertrouwen, het was vanaf de eerste sprong kop erop en weer vertrouwd gaan met die banaan :D . Uiteindelijk de hindernis op 1 galopsprong achter de in-uit opgebouwd tot een brede oxer van ruim 1.20 en Bam vloog eroverheen, Bandido is weer gemaakt *\o/*.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 22:36

SNOEKIE @ lekker hoor zo'n planning !!! je hebt het ook maar gelijk vol gedouwd zie ik.....geniet ervan.. ;)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 22:37

Klinkt idd als een puinzooi Noor!
Fijn dat je les goed ging Evie!

Ik hoef hem zoals het nu lijkt alleen maar in&door te rijden, dan gaat de eigenaar hem waarschijnlijk voor de kar zetten. Eigenaar vroeg vandaag of ik ook wel een paard durfde te doen, als ik Cuby klaar heb (die komt bij mij op stal) heeft hij dan een aantal keer het betreffende paard aan de longe met zadel&hoofdstel op gehad en mag ik die ook doen. Blijf ik ook mooi bezig en verdien er ook nog iets mee, compenseert het weer dat ik geen tijd heb voor een baantje ;) .

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 22:39

Fijn dat Bandido weer 'gemaakt' is Evie!
Bianca, alle trainingen zijn deel van een serie. Je kunt je niet los opgeven, alleen voor alle 8 tegelijk. Dus dan moet ik wel ;) Ik heb er al 1 gemist en mis er wss nog 1, dus ik moet al wat inhalen. Als ik het zelf had kunnen plannen had ik het anders gedaan, maar dat gaat dus niet. Als het niet gaat, dan zeg ik zo iets af. En anders doen we het gewoon. Heb ook nog wel wat training nodig voor ik weer de cross in kan!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 22:42

Wat een top nieuws Shanouk!!! Echt super voor jullie!!

He Noor, wat naar zeg!! Sterkte ermee! Moet je ook nog 5 dagen temperaturen? En ook nog spuiten om de baarmoeder samen te laten trekken??

Gaaf zadel vief!!!

Ik ben M2 :D :D :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 22:44

Goedeavond!!

Weer even een berichtje van mijn kant :o ... Mijn laptop doet het nog steeds niet.. en gister was het echt net centrum eerste hulp op onze afdeling, gekkenhuis!! Geen tijd om even te bokken dus :) ..
Nu nog maar even gauw een berichtje plaatsen ;) .. zal zo even lezen.. zag al wel snel dat Vief, zadels ging testen en dat PB naar Prinsenstad dressuur ging :D .

Gister met Wolin lekker even een eindje wezen rijden.. Ze had niet echt haar dag denk ik, ondanks dat was het wel weer een snelheidsduivel, heb een mega eind gegaloppeert met mw. omdat ze niet wilde stoppen, en jawel.. dat was op de heenweg 8)7 .. Mevrouw zette haar voeten in de aarde van de berm en besloot een galopje te doen.. Affijn, op de terug weg toch even een stukje ernaast gelopen, omdat we anders ook wel heeeeel erg snel thuis zouden zijn.. Wonderbaarlijk hoe snel Wolin hersteld van een eind flink galopperen :) .

De dag ervoor was Wolin weer eens Houdini.. ze ontsnapte uit de paddock en ging op een drafje het erf over.. pomtiepommmm.. :)ddd , lekker op haar dooie gemak.. Zag ik haar nergens meer!! Was ze een van de loods in gelopen, hardstikke donker, ik zag echt geen hand voor ogen, hoorde alleen haar voetstappen.. botste nog tegen haar kont op _O- . Paard vind dat zo interessant, donkere ruimtes >;) .. heeft ze niet van haar baas :o ..

Omdat het gister zo druk was, vandaag alleen los gehad, heb voor het eerst sinds een jaar dat ik het zadel heb, maar eens even het zadel opgepoetst... := Morgen lekker vrij, uitslapen en met Wo een fietstochtje maken denk ik :) , hoefsmid weer bellen, écht écht écht aan mijn opdrachten en aan mijn diff zitten :)) .. moet nu wel lukken.. nu ik niet op bokt kan := ... en lekker even onderuit op de bank bij een vriendin :) ..

Ik ga even bijlezen, hoop gauw weer even te kunnen bokken ;) ..

Slaap lekker alvast! :*

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 22:46

Heerlijk verhaal weer over Wo Lotte :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 22:59

TeeGee schreef:
Heerlijk verhaal weer over Wo Lotte :D

"Wo op avontuur".. 8-)

.. en ik liep nog met een ander paardje, Wo haar buurvrouw, en die durfde dus de loods niet in!! Die bleef stokstijf stilstaan.. dus die even vastgebonden en op de tast de loods in gegaan.. *pof* bips van Wo... en die liep echt zo weer heel vief en vrolijk de loods uit.. pomtiepommmmmm :)ddd .

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 23:01

Gefeliciteerd Teegee :D
Lotte, je zou een boek moeten schrijven over dat gekke paard van je ;)

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 23:05

Dat is inderdaad wel een heel leuk baantje Mirthe, ben jaloers :o .

gefeliciteerd Teegee!

Lotte, jouw paard heeft echt ongelooflijk veel humor _O- , echt geweldig zo'n paard :D .