Snoek lekker man!! kom je vast wel tegen op vrouwenpolder en vlietlanden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Snoekiej schreef:Leuk van Cuby Mirthe! Is dat die nieuwe pony of denk ik nu fout?
. Ben jij wel eens in Oosterwolde geweest? Wordt trouwens in Oenkerk ook een vaste crossbaan aangelegd bij de manege, tenminste, dat wordt extreem veel verteld.
Mijn stuitje is nog niet echt verbeterd helaas. Lopen en zitten doet nog steeds pijn. Ik had de hoop donderdag weer op het paard te kunnen maar dat is nog even afwachten (volgens mijn moeder kan dat niet, maar je weet maar nooit)
Naast mijn instructrice heeft de commandant ook meteen maar opgezegd.
Wat een zootje zeg! Mijn paarden staan bij mijn instructrice op stal en zij heeft alles gister dus meegemaakt (ik kwam binnen toen het net geboren was).

Komende dagen nog maar niet longeren, maar dat moet toch eigenlijk geen kwaad kunnen, we kunnen toch alleen maar stappen???
). Dus nog niet helemaal in haar normale doen. En ze was ook behoorlijk onvriendelijk tegen de andere paarden vanmorgen - behalve tegen haar geliefde Jer uiteraard.
.
!
, ik heb precies dezelfde planning op Moordrecht na .
. Uiteindelijk de hindernis op 1 galopsprong achter de in-uit opgebouwd tot een brede oxer van ruim 1.20 en Bam vloog eroverheen, Bandido is weer gemaakt
.
.
Ik heb er al 1 gemist en mis er wss nog 1, dus ik moet al wat inhalen. Als ik het zelf had kunnen plannen had ik het anders gedaan, maar dat gaat dus niet. Als het niet gaat, dan zeg ik zo iets af. En anders doen we het gewoon. Heb ook nog wel wat training nodig voor ik weer de cross in kan! 
... Mijn laptop doet het nog steeds niet.. en gister was het echt net centrum eerste hulp op onze afdeling, gekkenhuis!! Geen tijd om even te bokken dus
..
.. zal zo even lezen.. zag al wel snel dat Vief, zadels ging testen en dat PB naar Prinsenstad dressuur ging
.
.. Mevrouw zette haar voeten in de aarde van de berm en besloot een galopje te doen.. Affijn, op de terug weg toch even een stukje ernaast gelopen, omdat we anders ook wel heeeeel erg snel thuis zouden zijn.. Wonderbaarlijk hoe snel Wolin hersteld van een eind flink galopperen
.
, lekker op haar dooie gemak.. Zag ik haar nergens meer!! Was ze een van de loods in gelopen, hardstikke donker, ik zag echt geen hand voor ogen, hoorde alleen haar voetstappen.. botste nog tegen haar kont op
. Paard vind dat zo interessant, donkere ruimtes
.. heeft ze niet van haar baas
..
Morgen lekker vrij, uitslapen en met Wo een fietstochtje maken denk ik
, hoefsmid weer bellen, écht écht écht aan mijn opdrachten en aan mijn diff zitten
.. moet nu wel lukken.. nu ik niet op bokt kan
... en lekker even onderuit op de bank bij een vriendin
..
..

TeeGee schreef:Heerlijk verhaal weer over Wo Lotte
.