[SGW] Verslagen SGW Vlietland (14&15 juni)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Maik79

Re: Verslagen SGW Vlietland (14&15 juni)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 15:06

Hee Niels, kun je je een meisje herinneren die je aan het eind van de oefencross paarden tussen de inrijring en de haaietanden nogal apart aankeek? Dan was ik dat waarschijnlijk Haha!. Bij deze mijn excuses. Dacht je al te herkennen, wist het niet zeker, zag hier later nog eens de foto's en dacht: "Oh jee, heb ik even een goede indruk gemaakt!". Da's nou weer typisch iets voor mij.... ROFL Volgende keer kom ik gewoon vragen of je het echt bent, goed? Lachen

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 15:07

Ingridje16 schreef:
Simmie schreef:
Je snapt het écht niet he, Ingrid?

Blijkbaar niet

Ou ne veux-tu pas la compréhension ?

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 15:13

Simmie schreef:
Ou ne veux-tu pas la compréhension ?

nu begrijp ik het ook niet meer Cool

Ach, kan me voorstellen dat dr chauffeur niet de hele tijd wilde rondhangen (ben al blij als ik die van mij nog mee krijg als Tal op de trailer staat), en misshcien was het handiger geweest om nog zelf even terug te keren, als ze dat kon ipv een mail te sturen, maar verder is er toch geen grote brand?

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 15:14

Simmie: Haha!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 15:19

Ik denk dat het probleem meer zit in het gezeur achteraf. Het toch nog een prijs willen hebben en een mailtje sturen wat niet helemaal op waarheid berust.

Als er iets mis is gegaan moet je dat op de wedstrijd aankaarten en dan ook nog binnen een (half)uur na bekendmaking. Niet achteraf gaan lopen piepen.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 15:26

GvdT schreef:
Ik denk dat het probleem meer zit in het gezeur achteraf. Het toch nog een prijs willen hebben en een mailtje sturen wat niet helemaal op waarheid berust.

Als er iets mis is gegaan moet je dat op de wedstrijd aankaarten en dan ook nog binnen een (half)uur na bekendmaking. Niet achteraf gaan lopen piepen.

Précisement! Cela veux dire me.

Nielsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 15:33

Maik79 schreef:
Hee Niels, kun je je een meisje herinneren die je aan het eind van de oefencross paarden tussen de inrijring en de haaietanden nogal apart aankeek? Dan was ik dat waarschijnlijk Haha!. Bij deze mijn excuses. Dacht je al te herkennen, wist het niet zeker, zag hier later nog eens de foto's en dacht: "Oh jee, heb ik even een goede indruk gemaakt!". Da's nou weer typisch iets voor mij.... ROFL Volgende keer kom ik gewoon vragen of je het echt bent, goed? Lachen

Is goed, was je te paard of te voet?
Ga ik me even bedenken wie dat geweest kan zijn Tong uitsteken

(En waarom keek je me apart aan? Duivel )

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 15:35

Ik kan me best voorstellen dat mensen eerder weggaan omdat hun vervoer ook op tijd thuis wil zijn. Maar bij mij is van kleins af aan erin gestampt dat je gewoon geen prijs krijgt als je niet op de uitreiking bent...

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 15:38

GvdT schreef:

Ik heb geen mail gestuurd om te vragen om de prijs hoor Knipoog Ik had gemailt of ze even wilde nakijken waar ik nu de fout in was gegaan.
Omdat ik dat graag wilde weten, want anders doe ik het misschien de volgende keer weer fout, en omdat ik het kort wilde houden en haar verder niet met dingen wilde lastig vallen uit mijn prive leven, heb ik niet het hele verhaal van mij oom erbij gezet die snel naar huis wilde omdat hij nog ver moest rijden, maar heb ik neergezet dat we van ver kwamen en dat we daarom eerder naar huis gingen. En omdat hij mijn vervoer was konden we niet weer terug nadat we het paard hadden thuis gebracht want hij wilde graag naar huis.
Om dus een lang verhaal kort te maken heb ik via de mail helemaal niet lopen piepen, en heb ik alleen hier neergezet dat ik het gewoon balen vond.
Dat er niks aan gedaan kan worden was mij ook al duidelijk, dan kan ik het alsnog jammer vinden.

Nielsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 15:40

Ingridje16 schreef:
GvdT schreef:

Ik heb geen mail gestuurd om te vragen om de prijs hoor Knipoog Ik had gemailt of ze even wilde nakijken waar ik nu de fout in was gegaan.
Omdat ik dat graag wilde weten, want anders doe ik het misschien de volgende keer weer fout, en omdat ik het kort wilde houden en haar verder niet met dingen wilde lastig vallen uit mijn prive leven, heb ik niet het hele verhaal van mij oom erbij gezet die snel naar huis wilde omdat hij nog ver moest rijden, maar heb ik neergezet dat we van ver kwamen en dat we daarom eerder naar huis gingen. En omdat hij mijn vervoer was konden we niet weer terug nadat we het paard hadden thuis gebracht want hij wilde graag naar huis.
Om dus een lang verhaal kort te maken heb ik via de mail helemaal niet lopen piepen, en heb ik alleen hier neergezet dat ik het gewoon balen vond.
Dat er niks aan gedaan kan worden was mij ook al duidelijk, dan kan ik het alsnog jammer vinden.

Waarom ga je er dan überhaupt op door als je net zelf hebt gezegd dat je op zou houden met dat gemormel hier?

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 15:41

Ik dacht ook te begrijpen inderdaad dat je wilde weten wat de fout was geweest.

@Niels, als er nog steeds op in wordt gegaan en een kennelijk verkeerde opsomming van de feiten wordt gegeven zou ik e rook toch weer op in gaan Haha!

Nielsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 15:43

Talida schreef:
Ik dacht ook te begrijpen inderdaad dat je wilde weten wat de fout was geweest.

@Niels, als er nog steeds op in wordt gegaan en een kennelijk verkeerde opsomming van de feiten wordt gegeven zou ik e rook toch weer op in gaan Haha!

Dat kan best, maar zou het ook een probleem zijn geweest als het er niet om gespannen had of ze wel of niet een prijs had gekregen Knipoog
Want als het alleen om dat probleem ging, hoe komen we dan in godsnaam terecht bij het wel of niet krijgen van een prijs en het eerder weg gaan

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 15:44

Geen idee Clown

Maik79

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 15:49

Nielsie schreef:
Is goed, was je te paard of te voet?
Ga ik me even bedenken wie dat geweest kan zijn Tong uitsteken

(En waarom keek je me apart aan? Duivel )

Ik was te voet, met een rose shirt en een lichtgroene fleece. Ik denk dat ik met een flinke frons naar je gekeken heb (ken ik hem nou wel, ken ik hem nou niet....Hmmm...) Haha!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 16:39

Lieve ingrid, ik ZIT IN die organisatie en heb je mail gelezen. Geen moment vraag je wat je fout hebt gedaan, nee je meldt ons dat wij als organisatie een fout hebben gemaakt en dat je dat niet vindt kunnen. Verder wordt nergens duidelijk waarom je uberhaupt die mail stuurt behalve ons er even op wijzen dat we dus een grote fout hebben gemaakt waardoor jij nu niet eerste bent geworden.

Ga hier aub niet zitten LIEGEN want je krijgt me nu echt op de kast!!!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 16:40

Word steeds handiger in het onvrijwillig afstappen Bloos

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kom toch weer redelijk op m'n voeten terecht Clown
Was overigens een hele vuile stop, zat extra naar achteren, maar hij stopte echt op het allerlaatste moment...nou ja, niet eens stoppen, maar link ervoor wegdraaien. Boos!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 16:44

leuke foto's Haha!

zo ik ben weg hier, kom pas morgenavond weer online!

Apocalatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 16:45

Da's een mooie reeks zeg Haha!

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 16:45

Wat een vuilerd Wuppie! Geen pijn gedaan?

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-08 16:53

Mooi stel foto's Wuppie! Wel een vuile stop dan!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 16:53

Nee, ik zei al, ik word er nog eens handig in met al die jonge beesten Haha!

Alleen toch spierpijn de dag erna Bloos

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 16:56

Je komt idd weer aardig op je voeten terecht.
Ziet er idd wel als een gemene actie uit. Maar ja, Koek is nog jong dus deze ene keer wordt hem vast vergeven...

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 17:04

Jawel hoor! Ik ga er altijd vanuit dat paarden eigenlijk nooit iets doen om je dwars te zitten. Blijkbaar was de voorbereiding gewoon nog niet goed genoeg, dus in die zin heb ik het aan mezelf te danken. Dat neemt niet weg dat als hij het in een training in alle rust doet, hij wel een keer onzacht met de zweep in aanraking zal komen. Die jonge beesten kijken natuurlijk wel hoever ze kunnen gaan. Maar ik ga niet meppen als de omstandigheden niet zo zijn dat ik van hem mag verwachten dat ie gewoon springt.

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 17:06

Zo dat is mooi Ja Dat hoor je niet vaak dat mensen zo denken

Zamero

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 17:07

Wat een stinkerd zeg SGWuppie, gelukkig maar dat je je geen pijn hebt gedaan Knipoog
Maar zo zie je maar dat je handiger word, aangezien je netjes op je benen terecht komt Ja
Niet iedereen doet het je na...
Laatst bijgewerkt door Zamero op 18-06-08 17:09, in het totaal 1 keer bewerkt