Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ingridje16 schreef:Simmie schreef:Je snapt het écht niet he, Ingrid?
Blijkbaar niet
Simmie schreef:Ou ne veux-tu pas la compréhension ?
GvdT schreef:Ik denk dat het probleem meer zit in het gezeur achteraf. Het toch nog een prijs willen hebben en een mailtje sturen wat niet helemaal op waarheid berust.
Als er iets mis is gegaan moet je dat op de wedstrijd aankaarten en dan ook nog binnen een (half)uur na bekendmaking. Niet achteraf gaan lopen piepen.
Maik79 schreef:Hee Niels, kun je je een meisje herinneren die je aan het eind van de oefencross paarden tussen de inrijring en de haaietanden nogal apart aankeek? Dan was ik dat waarschijnlijk. Bij deze mijn excuses. Dacht je al te herkennen, wist het niet zeker, zag hier later nog eens de foto's en dacht: "Oh jee, heb ik even een goede indruk gemaakt!". Da's nou weer typisch iets voor mij....
Volgende keer kom ik gewoon vragen of je het echt bent, goed?
GvdT schreef:Ik denk dat het probleem meer zit in het gezeur achteraf. Het toch nog een prijs willen hebben en een mailtje sturen wat niet helemaal op waarheid berust.
Als er iets mis is gegaan moet je dat op de wedstrijd aankaarten en dan ook nog binnen een (half)uur na bekendmaking. Niet achteraf gaan lopen piepen.
Ingridje16 schreef:GvdT schreef:Ik denk dat het probleem meer zit in het gezeur achteraf. Het toch nog een prijs willen hebben en een mailtje sturen wat niet helemaal op waarheid berust.
Ik heb geen mail gestuurd om te vragen om de prijs hoorIk had gemailt of ze even wilde nakijken waar ik nu de fout in was gegaan.
Omdat ik dat graag wilde weten, want anders doe ik het misschien de volgende keer weer fout, en omdat ik het kort wilde houden en haar verder niet met dingen wilde lastig vallen uit mijn prive leven, heb ik niet het hele verhaal van mij oom erbij gezet die snel naar huis wilde omdat hij nog ver moest rijden, maar heb ik neergezet dat we van ver kwamen en dat we daarom eerder naar huis gingen. En omdat hij mijn vervoer was konden we niet weer terug nadat we het paard hadden thuis gebracht want hij wilde graag naar huis.
Om dus een lang verhaal kort te maken heb ik via de mail helemaal niet lopen piepen, en heb ik alleen hier neergezet dat ik het gewoon balen vond.
Dat er niks aan gedaan kan worden was mij ook al duidelijk, dan kan ik het alsnog jammer vinden.
Talida schreef:Ik dacht ook te begrijpen inderdaad dat je wilde weten wat de fout was geweest.
@Niels, als er nog steeds op in wordt gegaan en een kennelijk verkeerde opsomming van de feiten wordt gegeven zou ik e rook toch weer op in gaan
Nielsie schreef:Is goed, was je te paard of te voet?
Ga ik me even bedenken wie dat geweest kan zijn
(En waarom keek je me apart aan?)