Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
? Ik keek net in het reglement en er stond dikgedrukt een 6?Simmie schreef:De stijljury's stonden bij de waterbak en het heksenoog.
Snoekiej schreef:Echt Simmie? Ik keek net in het reglement en er stond dikgedrukt een 6?
Naar mijn idee zat ik er wel netjes op, ze ging wel hard, ik liet haar gewoon gaan, hele cross in verlichte zit, alleen probeerde ik op de hindernissen wel iets af te remmen. Misschien dat dat niet gewaardeerd werd? Ik sprong ook alles wel uit hoog tempo
Snoekiej schreef:Echt Simmie? Ik keek net in het reglement en er stond dikgedrukt een 6?
Naar mijn idee zat ik er wel netjes op, ze ging wel hard, ik liet haar gewoon gaan, hele cross in verlichte zit, alleen probeerde ik op de hindernissen wel iets af te remmen. Misschien dat dat niet gewaardeerd werd? Ik sprong ook alles wel uit hoog tempo
Suelza schreef:Simmie schreef:De stijljury's stonden bij de waterbak en het heksenoog.
Echt waar? Dacht dat die alleen bij het springen zaten![]()
(sorry, pas tweede SGW)...
Juist in de cross gaat het er om of je je paard op de juiste manier door de cross kunt loodsen.
Ugene2001 schreef:Gefeliciteerd allemaal!
Ik ben er dan wel niet gestart, maar heb wel een aantal foto's gemaakt van de B Paarden en de Oefencross.
Ze staan op m'n site.
Vond het een erg geslaagd dagje, al was het niet altijd even comfortabel op m'n krukken.
Heb ook erg leuke combinaties voorbij zien komen!
Simmie schreef:Nee hoor.Juist in de cross gaat het er om of je je paard op de juiste manier door de cross kunt loodsen.
... Had dat overigens niet verwacht mbt de cross, wel voor het springen...
AnneMieKe_89 schreef:Leuke foto's Nielsie.
Helaas geen foto's van mij, wel van mijn broertje! (nr. 98).
Iemand nog meer foto's van hem? Had eerst verkeerde startnr.
En van nr. 102 op zaterdag?

Sjonniej schreef:Mooie wedstrijd voor de ruiters, helaas is het mennen hier bijzaak. Maar heb toch erg fijn kunnen trainen. Dressuur wordt alleen erg lastig als er om de paar minuten een fluitje gaat en daarna een paard langs je dressuurring komt crossen. Andere 2 onderdelen gingen super, we hebben dus ook netjes de 1e prijs mee naar huis kunnen nemen.
Zijn er nog mensen die foto's hebben van het mennen?
Ik was de laatste starter, bruine pony. Officieel nummer 741, van de wedstrijdorganisatie nummer 43 erbij gekregen.

) mijn stijlprotocol te pakken te krijgen, en haar nog beter onder controle leren houden, en dan komt het de volgende cross wel goed

Snoekiej schreef:Ik ben er alweer overheen dat ik geen winst heb
In principe ging ik voor rondkomen, en uiteindelijk was ik foutloos, dus ik ben hartstikke tevreden
Mijn tijd was uiteindelijk 4:36, dus ik was 20 sec. te vroeg
Ik ga gewoon proberen (miss via M-J) mijn stijlprotocol te pakken te krijgen, en haar nog beter onder controle leren houden, en dan komt het de volgende cross wel goed
?