[SGW] [HK] SGW mutsen aan de macht, hier is deeltje 8!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

gomir

Re: [HK] SGW mutsen aan de macht, hier is deeltje 8!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 11:30

Nickeltje schreef:
Derma is onze eerste en in de eerste week hebben we maar 1 poli en heel veel onderwijs om ons zo veel mogelijk te doordrenken met die stomme efflorescentie van ze. En om ons heel schools te dwingen tot het maken van de ZSO's hebben we dit stomme rooster...
Maar omdat ik gisteravond ook alleen was en gefrustreerd omdat er ook geen vrienden in Leiden waren, heb ik mijn opdrachten tot aan morgen heel braaf af en hoef nu dus eigenlijk niet te studeren...
Klinkt erg spannend allemaal Clown Dan kan ik me voorstellen dat je je verveeld Bloos
Ik ga dermatologie begin oktober doen in de VU, schijnt dodelijk saai te zijn. Omdat je er vergeleken met andere co-schappen zo weinig te doen hebt Clown

[quoteHey maar een 6 voor je tentamen, geeft dit nog enige hoop op het totale slagen van het hele coschap, of ben je nog steeds heel pessimistisch?[/quote]
Ik ben al 'geslaagd'. Had gister al eindbeoordeling, maar daar wilde hij toen geen eindcijfer aan hangen maar van mijn examen af laten hangen. En eindoordeel is nu twijfel geworden vanwege een 6 voor het examen.
Maar zonder examen zou ik nooit geslaagd zijn en hij vond het jammer dat dat examen nog bestond en meetelde Clown En overdoen hoefde van hem niet, want dat had toch geen zin Bloos

En nu moet ik dus nog t/m vrijdag, maar eigenlijk wil ik hier alleen nog maar weg Nagelbijten / Gniffelen

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 11:31

Dat was het idd tot dit co-schap ja...Maar nu niet meer, zou hem wel kunnen compenseren qua gemiddelde, maar je mag nergens lager dan een 7 voor hebben.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 11:35

Even uitzitten Gomir. Nog maar 2,5 dag dan ben je van die $*&%#$(*&% af Knipoog
Toch een beetje opgelucht dat je het gehaald hebt? Kan me wel voorstellen dat het een nare bijsmaak heeft.
Hoe is hij dan eigenlijk tegen zijn patienten?

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 11:39

Dus het is terecht om je nu te feliciteren dan Gomir?
Van harte gefeliciteerd!!!

Als je eenmaal in de kliniek geweest bent, schijnt dat je zelf wel een beetje in de hand hebt hoe boeiend het wordt, omdat je gewoon zelf moet vragen of je mee mag naar OK en op huisbezoeken en speciale poli's mee mag doen enzo...
Maar dat hangt dus echt van jezelf af of je dat durft te vragen en het ook wel wil...

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-07 11:46

Gefeliciteerd Gomir Go jij! Go jij!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 12:01

Dat is dan wel een goed vooruitzicht nickeltje Ja

Als de VU geen gekke dingen verzint(twijfelachtig blijft natuurlijk lastig in te schalen voor ze Tong uitsteken ) dan mogen jullie me allemaal feliciteren Ja Haha!
(en die laatste dagen zit ik wel uit, heb alleen geen behoefte meer om iets te doen na zo'n beoordeling Bloos )

Ik studeerde niet dicht bij huis, maar reistijd van 3,5 uur per dag vond ik wel op te brengen om de paarden te kunnen houden Nagelbijten / Gniffelen En dat is allemaal gelukt. Nu met co-schappen red ik me aardig, alleen financieel blijft het wat lastig, omdat ik nog maar 8 uur per week kan werken...

Crosskip

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 12:17

Heb keurig meegelezen de afgelopen dagen, maar geen tijd gehad om te posten. Nu toch maar even...
Gomir... Haha! Go jij! Go jij! OK dan! Nog maar 2,5 dag en super dat je het toch gehaald hebt! Wel jammer van je cum laude afstuderen, maar je loopt iig geen vertraging op!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 13:38

Thanx crosskip, ben zelf ook blij dat ik er nu vanaf ben Ja

En wat fijn van je vader!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 13:42

Gefeliciteerd Gomir!! Go jij! Go jij! OK dan!

Ik ben vanmorgen om half 10 al gaan fitnessen, fijn met die spierpijn. Maar ach, als je eenmaal in beweging bent gaat het wel! Nu moet ik zo nog even proberen of ik nog op het paard kom Clown

Ik heb van m'n vriend trouwens een ring gekregen vanmorgen, nog voor m'n verjaardag Lachen Echt heel leuk!

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 13:45

Tezz: Wat mooi dat het met Money zo goed gaat Haha!
Melanie: Leuke foto's Lachen
Gomir: Gefeliciteerd Go jij! Go jij!
Andrea: Ai, spierpijn is niet zo leuk Tong uitsteken . En wat lief van je vriend Lachen

Vanmorgen had ik eerst ontbijt met school, om 08:50 waren we alweer klaar. Rolleyes
En daarna ben ik naar het strand geweest, lekker weertje, en onderweg ging mijn been oppeens naar beneden Clown (de stijgbeugelriem was kapot gegaan).. En ik dus maar stappend naar huis Knipoog ..

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 14:07

Gomir: gefeliciteerd Lachen
Biem: heb je een pb'tje gestuurd. Weird zeg, ontbijt op school! Dat hebben wij alleen met kerst.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-07 14:49

Wij hebben nog nooit een ontbijt op school gehad volgens mij, ik heb het dan over de middelbare school.

Net ff grasgemaaid, bak gesleept, uitgemest en geveegd... goeie ik Clown Mijn les van vnvd gaat helaas niet door. Dan maar ff zelf trainen en met calyp maar ff het bos in.

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 15:22

Ik heb volgens mij echt mijn droompaard gevonden.
Ik kreeg ik de beschrijving en daarin stond eigelijk bijna alles wel wat ik zoek.
en toen kreeg ik de foto ik werd echt gewoon meteen verliefd op dat beest, hij had zo'n sullige uitstraling echt gewoon te schattig. Het is echt niet moeders mooiste maar ik weet niet hij had echt wat, iets wat me echt aansprak.
Hij is pas 3 jaar dus ik kan er lekker mee aan de slag.
Ik ga volgende week of over 2 weken een keer kijken.
Hopelijk bevalt het een beetje.
M'n instructrice gaat mee om te kijken of het wat is, want heel erg veel verstand heb ik daar niet van en zij kan dat toch wat beter zien.

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 15:54

Goeiemiddag Doei!

Net terug van de introductie, beetje onzinnig maar wel gezellig.

Pff, ben net 10 min thuis en nu het hele huis alweer overhoop. Mijn zusje zat net op de grond, komt onze hond eraan, en grijpt haar uit het niets! Ze heeft een flinke glip in haar wang en lip, dus die zijn snel naar het ziekenhuis om het te laten hechten. Grrrr, hij heeft een flinke trap van me gehad en zit nu in de garage, daar blijft ie de eerste tijd ook maar zitten Stoom uit je oren

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 15:58

jee IS wat heftig voor je zusje om door jullie eigen hond te worden gegrepen!

Ik hoop dat ze er niet teveel schade in haar gezicht aan over zal houden.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 16:08

Doei! goeiemiddag.
Ik heb net even lekker gereden. Loempia sprong echt fijn Lachen.
Zo even wat eten en dan weer werken.

Ik hoef om half 4 pas te dressuuren in Gorssel Nagelbijten / Gniffelen.

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 16:09

Gefeliciteerd Gomir! Go jij! Go jij! Moet vast een opluchting zijn, nog ff 2 daagjes de tanden op elkaar en dan is het eindelijk voorbij Lachen

@ Ingridje .. hopelijk vind je gauw een leuk maatje!
@ IS ... Jeetje, verschrikkelijk. Dan schrik je ook het apenzuur of heeft ie het wel eens vaker geprobeerd? Houden jullie hem ook?
Hopelijk houd je zusje er niet te veel van over! Ach gut

Haflinger van één van onze pensiongasten is ook weer eens vaag. Heeft ie 39 graden koorts en verder is er niet vreselijk veel aan te zien (ietsje minder eetlust en ietsje slower). DA kan zo niets vinden, hij krijgt spuiten ... temp zakt weer en de volgende dag klimt de temp langzaamaan weer. Paard heeft dit al een aantal keer gehad dit jaar, nadat de DA 3x is komen spuiten en een antibioticakuur achterlaat is het weer een tijd weg. Erg vreemd. De rest van de paarden hebben nergens last van.

edit:
Whoei, kun je lekker uitslapen Kim! Tong uitsteken

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 16:11

edit
Laatst bijgewerkt door Ingridje16 op 29-08-07 16:27, in het totaal 1 keer bewerkt

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 16:15

het filmpje was nog aan het laden toen ik bij de commentaren las dat er dodelijke ongelukken tussen staan dus ik heb niet meer naar het filmpje gekeken, daar heb ik geen behoefte aan.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 16:19

LL: Ja dat wel Knipoog.
Naja we gaan hier om 10 uur weg Tong uitsteken.

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 16:22

Ingridje16 schreef:
ik zat net op youtube en toen kwam ik dit tegen;Moest er in het begin wel een beetje om lachen, maar het is eigelijk best wel zielig.

Sorry, maar de humor hiervan ontgaat me totaal! Boos! Ik heb een stukje gekeken en zelf in het begin in het alleen maar misselijkmakend en verschrikkelijk!

Edit: Misschien zelfs een goed idee om het filmpje hier weg te halen??? Scum/Simmie?
Laatst bijgewerkt door Sim op 29-08-07 19:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Link van filmpje in quote verwijderd.

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 16:27

LL; Spike is voor mijn zusje een ''speeltje'', en andersom ook. Die liggen de hele dag te dollen met elkaar, dus Spike heeft niet het idee dat mijn zusje de baas over hem is, eerder andersom. Ze zat net op de grond, op de laats waar Spike vaak ligt.. Blijkbaar vond ie dat dus niet goed, maar dan moet ie dat op een andere manier aangeven.. Het is ook niet zijn plaats, want zijn mand staat gewoon in de kamer..

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 16:30

Ik vind het filmpje ook verschrikkelijk. Eerlik gezegd ook niet echt gepast om hier te plaatsen Bloos

Kim; Jij ook al van die lekkere tijden L+ Ik moet pas om kwart voor 3 dressuren. Mijn zusje al voor half 10, dus misschien dat we iets regelen met een stal daar, anders staat Fred de hele dag daar op de trailer. Ze is nogal een moeilijke lader, dus ook niet echt handig om haar daar een paar keer te laten stappen.

Weet iemand of de stallen van Gorssel op het terrein zelf zijn of ergens anders?

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 16:31

Jeetje IS: Ik vergeet helemaal op jou te reageren! Wat zullen jullie geschrokken zijn!
Vind het trouwens niet helemaal verantwoord om honden en kinderen als "speeltjes" met elkaar om te laten gaan, maar daar heb je nu niets aan..... Sterkte voor je zusje!

Edit: Stallen van Gorssel zijn volgens mij op het terrein zelf....

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 16:32

IS: Hopen dat je zusje geen pijn heeft. Ach gut
LL: Dat is raar, hopen dat het iig niet ernstigs is met die haflinger. Ach gut

ik heb weer even nieuwe shirtjes gekocht net, en nog 2 van die mappen met blaadjes voor op school Clown Lachen