Nickeltje schreef:Klinkt erg spannend allemaalDerma is onze eerste en in de eerste week hebben we maar 1 poli en heel veel onderwijs om ons zo veel mogelijk te doordrenken met die stomme efflorescentie van ze. En om ons heel schools te dwingen tot het maken van de ZSO's hebben we dit stomme rooster...
Maar omdat ik gisteravond ook alleen was en gefrustreerd omdat er ook geen vrienden in Leiden waren, heb ik mijn opdrachten tot aan morgen heel braaf af en hoef nu dus eigenlijk niet te studeren...

Ik ga dermatologie begin oktober doen in de VU, schijnt dodelijk saai te zijn. Omdat je er vergeleken met andere co-schappen zo weinig te doen hebt

[quoteHey maar een 6 voor je tentamen, geeft dit nog enige hoop op het totale slagen van het hele coschap, of ben je nog steeds heel pessimistisch?[/quote]
Ik ben al 'geslaagd'. Had gister al eindbeoordeling, maar daar wilde hij toen geen eindcijfer aan hangen maar van mijn examen af laten hangen. En eindoordeel is nu twijfel geworden vanwege een 6 voor het examen.
Maar zonder examen zou ik nooit geslaagd zijn en hij vond het jammer dat dat examen nog bestond en meetelde

En nu moet ik dus nog t/m vrijdag, maar eigenlijk wil ik hier alleen nog maar weg