Ibonn schreef:@ Talida: Dat wordt een langzame carriere: 2x per jaar crossen
misschien dat mn dressuurcarriere dan eens een keer van de grond af komt! Die 'ambieer' ik, de rest niet!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ibonn schreef:@ Talida: Dat wordt een langzame carriere: 2x per jaar crossen
Scum schreef:Ibonn schreef:Is wel erg lekker want Vlietlanden is voor ons de verste cross van het seizoen en dan zijn deze tijden wel erg relaxt. Zeker omdat we op vrijdagavond de oefencross voor onze clubkampioenschap bouwen en ik tot hoofdcrossbouwer benoemd ben.
Same here (al was Wieringerwerf NOG verder). Maar ik heb al gezien dat de dressuur voor de B-paarden al om 8 uur begint![]()
Wat leuk dat jullie een eigen cross bouwen! Mag jij de hindernissen dan zelf bedenken?
nelis schreef:ik heb echt heel luxe tijden. moet alleen wel de cross denk ik een dag vat e voren verkeen anders red ik het niet.
5 voor negen dressuren en daarvoor nog lopen of evt op vr/zat Lielle schreef:Vroeg opstaan5 voor negen dressuren en daarvoor nog lopen of evt op vr/zat
maar misschien ben ik gewoon dom blond/scheel
hyppolyte schreef:Hey Lielle, welk nummer heb jij dan? Ik kan je niet vinden in de startlijstenmaar misschien ben ik gewoon dom blond/scheel
nelis schreef:he mj!!
wij gaan strijden voor het zh kampioenschap!!
! 
Scum schreef:Not MJ! Voor jou geldt dat smoesje niet

). Ik zal Online even met Os laten bellen dat hij zich voorbeeldig moet gedragen in de cross. Hij is tenslotte ook een grote vos, dus dat moet goed komen! Simmie schreef:Ik moet ook heel vroeg.
Dit zijn echt weer de tijden zoals ik ze had aan het begin van mijn cross-carriere.
Het heeft wel weer wat vind ik.
Wij gaan wellicht een dag van tevoren en overnachten dan.
Ik moet zowiezo de cross een dag van te voren lopen.