Bedankt iedereen!Hoop dat het weer goed komt. Als het er over 8 weken niet beter uit ziet, dan wordt het qua rijden misschien alleen nog wat dressuurhobbelen en licht buitenritten. Dat zou vreselijk geestdodend voor m'n paardje zijn
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bedankt iedereen!

: Ik wil eigenlijk ook wel weer wat nieuwe foto's van alle hindernissen zien. Heb er vorig jaar alleen getraind en toen stonden er nog maar een paar hindernissen.
Jaja!!! Westerbork wil ik ook mee gaan rijden. Ik denk dat ik daar voor het eerst L ga starten(paarden). Moet toch eens de overstap maken. Ik kan mooi thuis oefenen.
Bij ons op stal is er inmiddels al een best oefenterrein aangelegd met sinds vorig jaar een mega mooie waterpartij!!! Aangezien je in de L het water moet inspringen(teer puntje
"water") kan ik daar mooi op oefenen!AntheaV schreef:Wijze van rijden in het terrein
Wijze springen van de hindernissen
balans en zit ruiter
Dit staat tenminste op mijn briefje (maar dit was 2004)

IndianSummer schreef:Ik heb net betaald

. Er zit ook nog ergens een vakntie tussen, dus dan gaat het allemaal wat sneller.
Scum schreef:Tja, dan hadden jullie maar Chaam moeten inschrijven. Dat is nog maar 1 maand. Lekker puh!
) T is al zo lang dat ik gecrosst heb