justSaar schreef:hele maal mee eensmaar die van mij kan het wel alleen ze houd in en dan moet ik gewoon goed mijn benen er aan houden en door drijven en dan springt ze wel maar ik vergeet altijd mijn linker been
Ik roep wel een keer: linkerbeen!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
justSaar schreef:hele maal mee eensmaar die van mij kan het wel alleen ze houd in en dan moet ik gewoon goed mijn benen er aan houden en door drijven en dan springt ze wel maar ik vergeet altijd mijn linker been
ben echt verliefd op die eerste

justSaar schreef:ja dat balkje zeg maar is voor de b paarden de opsprong niet ( en voor de L ruiters die is 90 cm hoog)

Maar wel leuk dat je foto's wilt maken Asha schreef:Zou iemand mij meer informatie willen mailen over deze wedstrijd? (tijd, exacte plaats westerbork etc. ) Ik wil namelijk wel heen gaan om foto's te gaan maken.
Dus als je intresse hebt in foto's van jezelf + paard op concours, geef dan even je start nummer door. Dan zal ik zorgen dat samen met je paard op de foto staat.