Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

! Ik vind Niverma juist zo'n leuk beestje
! Hahaha!
! Ik heb trouwens volgende week vrijdag weer springles bij Helmut
! Heb je trouwens msn
?! L0ve schreef:Grappig is dat Alice Naber op zondag een nieuw paard bij had, waarvan de eigenaresse mij vertelde dat ze een half zus was van Martino. Ze was erg benieuwd naar martino omdat ze me al heelvaak in de lijsten had zien staan.
Ze komen uit dezelfde moeder!!!
Toen je met rob stond te praten stonden mijn moeder en ik ernaast.SGWukkie schreef:miss_jumpy schreef:Canter, dank je, ik vind hem zelf ook wel stoer!![]()
@SGW-ukkie: gelukkig toch een goed gevoel, en je weet wat het probleem is, dat is altijd al het halve werk toch?!
Ik heb nog aan je gedacht bij de bosinsprong, toen ik dat zaagsel zag liggen!
Maar goed, je gaat toch ook weer trainen vanaf zondag? Geen dal zo diep of er komt weer een einde aan, en daar ben ikwel een goed bewijs voor![]()
Die bosinsprong ja, haha. Dat was inderdaad ook een mooie weigering. Daar reageerde hij weer prachtig op het mot. Dat was het engste van de wereld voor mijn ukkie. Maar ik heb hem er gelukkig uiteindelijk wel over gekregen. Daar moeten we echt nog op trainen![]()
Inderdaad ga ik zondag ook weer naar de training in Nieuwveen. Zit in de groep van half 4. En met een beetje mentale hulp van Michiel en Rom komen we wel weer uit dit diepe dal naar boven
'plaats ze ook maar niet hier

)
Ik had zelf helaas afgemeld, omdat Grace niet lekker was....
!