tis ook wel een opvallende pony

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pietpiraat schreef:ik moet nog even kijken wat voor sjabrak ik meeneem, want het uber-stoere logo dat ik morgen van RT krijg moet er ook nog op genaaid worden.
reddytobias schreef:pietpiraat schreef:ik moet nog even kijken wat voor sjabrak ik meeneem, want het uber-stoere logo dat ik morgen van RT krijg moet er ook nog op genaaid worden.
nou eentje die bij je kledng past? of je kleiding daar aan passen:P
komt helemaal goed
staat op mijn hand: LOGO...anders vergeet ik het!
minnie_muis schreef:ik heb net cross gelopen. Het is wel een beetje anders dan vorig jaar vooral omdat het 2e stuk mais er niet af is. Daar moet je nu bij langs daar is wel een stukje mais afgehaald. De piano zit er dus niet in. Verder is voor de hogere klassen het een beetje anders want dat stk waar die altijd naar links gingen dat mais is er ook nog niet af. Dus die moeten nu een stukje verderop naar links. Op het land van de dressuurbanen moeten die naar links. En dan een heeeel lang stuk mais land overcrossen. Verder niet veel nieuwe dingen! Mooie cross, bodem is super!