Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lang zal ze leven in de gloriaaaaaaaaa
mooie resultaten al om dit zonnig weekend mee te starten.
Foutje in de 2de fase maar had het gevoel dat ik er zoals een vlag aanhing
Paddock had ze weer heel veel stress en ik denk dat het daaraan lag.
! Zalig weertje had je voor je B day!
!
! Twas in Ma.arkedal tedoen. Hele mooie venue! Golvend terrein, je ziet alles. Cross was niet lang mr Winston was toch moe genoeg met het op en neer gaan
. In jumping was hij beetje stier en in de cross keek hij wat op 1 en had op twee sprongen geen goeie sprong, waren net de laagste. Kijkt jij precies niet. Mr foutloos rond geraakt, volgende week stapje hoger
. Hij moet wel wat beter luisteren

Proficiat met de resultaten!
).
zo heeft ze toch wat vertrouwen bij.
op naar waregem
In principe moeten ze niet stoppen maar ja de 1 is al wat zekerder dan de andere denk ik dan. Op naar de volgende.
Ik vond het ook wel een leuke cross. Hindernissen stonden idd niet zo hoog maar ik denk wel dat het een mooi inkomer is voor waregem. Verder hier niks speciaal. Zondag nog een grote toer gaan wandelen in het bos en gisteren zijn ze ingeent.
iskander zag er inderdaad happy uit op insta
proficiat met uw goede resultaten
was jij dat trouwens die na de middag naast ons zat aan de cross aan sprong 15? Onze honden hebben nog gesocialized denk ik (Berner Sennen). Was niet helemaal zeker maar ik dacht jouw hond te herkennen
Zweep achter gelaten en een kleiner spoortje en hij luisterde top! Paar stukken goed gas gegeven omdat de tijd aan de korte kant stond, maar kon hem elke keer netjes opvangen terug voor de sprong. Wat een verschil met vorig weekend!
dan doorgereden naart alternatief en daar twijfelde hij een beetje. Kreeg daar opnieuw een stop, ondanks dat hij wel in beweging bleef en niet achteruit is gegaan... achja