Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. maar mijn moeder en ik zagen je toen springen in Markelo en de cross uitkomen, en zagen je volgens mij in Renswoude weer gaan. zoveel enthousiasme onthoud je wel
Succes iedereen! _Daphne schreef:Hier ook aan het wachten! Ik heb nog lekker een aflevering Dexter opstaan, dus ik vermaak me wel tot 12 uur haha!
Waar zit je ergens?
Markelo en Westerbork
Was de wedstrijd morgen maar! Zin in! 
Nu nog ff paar x flink trainen.. kriebels beginnen nu al! MizzMontana schreef:Margreet ik weet niet of je het mail adres van startlijsten hebt gecopy-paste maar daar mist een w van sgw
Idd de w stond er niet bij! Hij is vanmorgen vroeg wel verzonden als het goed is! Mare73 schreef:Hier ook opgegeven:) voor Potdijk, mn allereerste B cross... spannend! En ook maar gelijk voor Westerbork!Nu nog ff paar x flink trainen.. kriebels beginnen nu al!
Vorig jaar heb ik één cross gereden (dijkgat), dit jaar gaan we echt beginnen. Dijkgat hebben we wel uitgereden, maar de eerste paar hindernissen waren voor ons echt zwaar. Paard dat niet zo graag alleen het bos in wilde en een ruiter die de eerste paar hindernissen ook erg spannend vond
De rest van de cross stelde gelukkig niet zo veel voor, nog een dikke boom vlak voor het water, maar toen zaten we lekker in het ritme
Dit jaar al één training gehad, binnenkort nog een indoor cross en wil nog even een training ergens volgen! We zijn met springen iig erg vooruit gegaan dus dat is vast mooi meegenomen