texelse schreef:Equiscore is een supersysteem, en het zou geweldig zijn als het op iedere cross toepasbaar zou zijn. Maar helaas is dat (nog) niet haalbaar. Het zij vanwege bijv. de internetverbinding, maar ook de kosten zijn een niet te onderschatten aspect. Er wordt al snel gemopperd door deelnemers dat het inschrijfgeld zo hoog is, maar een sgw organiseren kost meer dan het aan inschrijfgeld oplevert, dus moet er op allerlei manieren geld bij een gebracht worden. Als je heeeeeel veel starts hebt dan is Equiscore te verantwoorden, maar op een wat kleinere sgw is equiscore dan een te grote kostenpost (jammer genoeg)
Of je moet veel sponsoren en eventueel subsidies hebben.. daarom was het in Oenkerk mogelijk 
Iedereen gefeliciteerd met de goede resultaten!
Ik had fijn gedressuurd, had 189 punten, vond ik zelf wat aan de lage kant haha, maar ach.. jury's
Springen foutloos (deed ze veel te veel haar best haha) en in de cross 1 stop op hindernis 3. Ze moest er ff inkomen (in sep 2012 voor het laatst gecrosst). Daarna wel foutloos geloof ik. Bij hindernis 4/5 heb ik haar zelf behoorlijk teruggenomen omdat ik wist dat ze daar zou gaan kjiken en volgens mij ging dat met wat aanmoediging goed (denk niet dat ik daar heel hoge stijlpunten heb gescoord
) en ook bij de waterbak aan het einde kwam ze helemaal terug. Denk dat m'n tijd niet heel goed was, maar we hebben in ieder geval de smaak weer te pakken