En gelukkig kan ik nog wel mee
Lang leve mijn werk waar ik vanochtend nog ingeroosterd stond vanaf 11.00 en nu ineens pas om 18.30 moet beginnen. Dus kan ik nog fijn met zusje mee
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lang leve mijn werk waar ik vanochtend nog ingeroosterd stond vanaf 11.00 en nu ineens pas om 18.30 moet beginnen. Dus kan ik nog fijn met zusje mee
TeeGee schreef:Leuk San! En dan volgend jaar zelf meedoen
Maar na vorig jaar durf ik zoiets niet echt meer te zeggen... Zovaak zijn m'n doelen de mist in gegaan door blessures en van alles. weet jij helaas ook alles van We zien het wel, ik blijf hoop hebben maar eerst maar eens kijken hoe het ons volgende week vergaat. Vind het al top dat hij weer mee kan doen, dat had ik in augustus niet gedacht toen hij opgegeven was. Dus voor mij is het volgend weekend echt genieten.
bianca1980 schreef:Ik ga morgen ochtend 8 uur keuren, 11 uur dressuur en dan einde middag springen en crossen. Ik ben 165.
vandaag alles verkend 2 maal de cross en veel dressuur gekeken en bij de keuring gekeken. Punten van groep A 1 ster en de waarderingen daarbij vind ik maar bizar en snap er geen hol meer van hoe een paard daar moet lopen, Laura had zeker in de top 15 moeten zitten....maar goed....zal wel.....

Als ik straks in t zonnetje sta heb ik er wel weer zin in... Nog nooit 1&2* gezien!