Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) omdat er een dik pak sneeuw lag op het terrein in Winterswijk... bij Alice kent B. alle hindernissen en waterbak inmiddels, dus die doet hij allemaal wel. uiteindelijk zijn wij naar Havelte gegaan om daar bij de kazerne de plas in te rijden. als het allemaal "plat en gelijkvloers" is, dan levert het niet zoveel problemen op. maar als hij van een heuveltje af erin moet, is het drama. ik heb hem, na 5 minuten zichzelf schrap zetten, er uiteindelijk wel ingekregen (maar echt met veel geschop en geschreeuw, anders was er geen beweging in te krijgen... ik voel me er zo schuldig over
, zit echt in een dip en vraag me af wanneer het getut eens op gaat houden... *meters maken *meters maken*meters maken). daarna deed hij alles en zijn we er zelfs nog van een afsprongetje ingegaan en op verschillende plekken erin en eruit gedraafd, zonder gedoe.
) en toen ben ik er op het laatst met B. weer ingegaan. gelukkig deed hij het - met anderhalf uur ertussen - allemaal meteen weer. het paard van het meisje dat me hielp was bang voor water, ze had hem er nog nooit in gekregen daar. maar ook hij liep zo achter B. aan, dus kon ik haar gelukkig ook nog een beetje helpen, als dank voor haar moeite om me terug te brengen op het goeie pad....
. heb zelfs besloten om maandag alsnog een crossles te gaan nemen met hem, ook al moet ik er supervroeg voor opstaan (hallo zomertijd!) 

wwr schreef:Ik heb tot nu toe alle waterbakken achterwaarts gedaan, anders kom ik niet eens in de buurt.
Heb haar nu wel zover dat ik halverwege kan draaien en er dan weer voorwaarts uit kan, dus er zit al wat vooruitgang in.
Het is natuurlijk niet zoals het hoort, maar zo kunnen we in ieder geval de cross uitrijden
Morgen maar eens de proef rijden
Yvie_Juudje schreef:wwr schreef:Ik heb tot nu toe alle waterbakken achterwaarts gedaan, anders kom ik niet eens in de buurt.
Heb haar nu wel zover dat ik halverwege kan draaien en er dan weer voorwaarts uit kan, dus er zit al wat vooruitgang in.
Het is natuurlijk niet zoals het hoort, maar zo kunnen we in ieder geval de cross uitrijden
Morgen maar eens de proef rijden
Wordt er dan eigenlijk een weigering gerekend?
Of geldt dit gewoon als een correct genomen hindernis?
jonge paard z'n eerste waterbak-ervaring gehad, hij vond het maar raar. We zullen zien hoe het gaat in Markelo.
Loetie84 schreef:Thanx Sue_, maar tis niet alleen de val hoor... Het gevoel is er gewoon niet. Hopelijk is het volgende week lekker weer en komt t gevoel n beetje terug.
elk groeicurve gaat met ups and downs!!! dus het komt vast snel weer goed!!!
ik heb er echt zin in!