[SGW] Setjes ruiter en paard SGW deel 3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Maureen97

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 15:58

bianca1980 schreef:
Ik vind jou paard wel errug leuk.... :+ en mijn Bonte heeft blauw en geel, vind het net zo mooi als bij mijn vorige paard die alleen maar bruin was dus het gaat er vooral om wat je zelf mooi vind.

heb je het over de mijne? haha,

ja vind het toch wel leuk om een knal kleurtje te doen. als je toch gek mag doen waarom niet haha

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 16:04

Inderdaad jou Bonte ja... :D zat al in je profiel te spieken, maar daar heb je niks.

Maureen97

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 16:12

bianca1980 schreef:
Inderdaad jou Bonte ja... :D zat al in je profiel te spieken, maar daar heb je niks.

haha oke bedankt! ja ik snap helemaal niet hoe ik foto's daarin zet haha

Roxxiejj

Re: Setjes ruiter en paard SGW deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 18:30

Ik zou er iig voor zorgen dat je al het leerspul (dus hoofdstel/zadel/laarzen maar ook cap en bp) in dezelfde kleur hebt en er dan idd een knalkleur bij doen :j zou alleen niet voor roodtinten kiezen, omdat je paard al een rode gloed heeft. Zou dan kiezen voor een contrast kleur, blauw bijvoorbeeld kan altijd :j

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 21:11

Hebben jullie dan misschien nog ideeën voor een outfit voor mij? :P

Afbeelding

Het nadeel is, ik had hiervoor bruin tuig en heb dus een bruine bp. En nu dus zwart tuig erbij. Heb nu ook crossbeschermers, ook in zwart :P Wil in de toekomst wel weer overgaan op bruin tuig dus wil mn bp ook niet verkopen en hij zit ook erg lekker (How's Racesafe). Heb zelf in mijn hoofd om zo'n gouden glimdekje erbij te doen, en dan met gouden springschoenen, en shirt en capcover met gouden sterren :P Dat kleurt ook wel bij het bruin denk ik..

Wil er nog wel een bp bij hebben alleen dan waarschijnlijk een blauwe :P Omdat ik hem ook aan heb met springen en daarvoor een erg mooi wit dekje met blauwe rand heb :P En dan dus ook een blauw jasje erbij, maar misschien dat ik dan beter een zwarte kan nemen, dan kan ik er misschien ook weer wat meer setjes mee combineren :P

miisshOrse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 08:55

Mag ik trouwens vragen wat jullie van de kwaliteit van custom xc vinden? Ik heb gisteren mijn pakketje binnen gehad. Mooi spul en de kleuren zijn perfect. Maar ik kan wel heel goed voelen dat het een stuk mindere kaliteit is dan die van treehouse. Gaat het bij jullie wel lang mee?

Saar88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 21:50

Ik hoop dat ik jullie even lastig mag vallen! Ik cross nog niet, maar mijn eerste crossles staat eindelijk gepland! Hopelijk gaat deze goed en kan ik dit seizoen nog wat oefencrossen meepakken.
Helaas al wel compleet besmet met een ernstige vorm van koopziekte. Verliefd geworden op dit sjabrak: http://www.ruggedup.com/media/catalog/p ... d_red_.jpg
Daar zoek ik nu zoveel mogelijk rood bij. Eventueel gemixt met navy, aangezien ik heb gemerkt dat rood niet de meest makkelijke kleur is en mijn bp toch blauw is. Nu heb ik deze gevonden:
http://www.hookseurope.com/product.aspx ... tid=610442

Zijn deze geschikt om mee te springen/crossen? Ze lijken me de kogel weinig te beschermen? Of kan ik om mee te beginnen beter gewone peesbeschermers gebruiken?

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 12:55

muts_marijke schreef:
Leuk Marjan, dan zijn de verzendkosten ook niet veel meer denk ik :D

hebben jullie al besteld?

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 13:03

hahaha Nee MisterT, in mei gaan we bestellen :D

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 14:33

muts_marijke schreef:
hahaha Nee MisterT, in mei gaan we bestellen :D

Ok thanks! nog genoeg tijd om iets te verzinnen :D dan doe ik ook graag mee!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 16:44

Leuk Mistert! Ik plaats dan begin mei denk ik hier om te vragen wie er definitief mee besteld, misschien is eind of midden april nog beter zodat ik het zeker weten heb voor Maarsbergen en het dus daar voor jullie mee naar toe kan nemen :)

Yael_Tdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 18:05

wie weet nog een paar mooie niet al te dure beschermers? ik heb nu br peesbeschermers maar dat is voor het crossen toch niet helemaal handig. ik wil een paar cross lessen gaan vollgen maar wil wel dat m'n brokkeponie een beetje goede bescherming heeft

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 18:11

De Dalmars zijn nu in de aanbieding bij Paardendrogist, die zijn erg goed en niet heel duur.
CSO zijn goedkoop en ook prima..

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 23:21

Heb vandaag mijn nieuwe springschoenen om gedaan. Helaas nog steeds geen complete set op de foto. Hier mist het rode shirt (te koud voor haha) en rode teugels. Capcover vind ik niet zo mooi dus laat het bij mijn grijze cap. Hopelijk komt de complete set dan eindelijk in Markelo :)

Afbeelding

rietje0

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 00:30

AnkeVivaldi schreef:
Heb vandaag mijn nieuwe springschoenen om gedaan. Helaas nog steeds geen complete set op de foto. Hier mist het rode shirt (te koud voor haha) en rode teugels. Capcover vind ik niet zo mooi dus laat het bij mijn grijze cap. Hopelijk komt de complete set dan eindelijk in Markelo :)

Mag ik vragen hoe je je GoPro hebt bevestigd op je cap? :o
Lijkt wel met de headstrap, of heb je een 'plakker' mount gebruikt?
Heb namelijk net een GoPro gekocht en aan het uit proberen hoe ik hem het beste kan bevestigen! :)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 17:52

saar88 de beschermers zijn wel mooi maar echte cross beschermers vind ik het niet. Beschermen het been alleen rondom met nylon en niet met een harde plaat

Saar88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 21:46

Daar was ik al bang voor inderdaad, bedankt voor je reactie. Zou dit wel een optie zijn: http://www.equimatch.nl/koopjeshoek/koo ... voorbenen/ ?
Ik kan er niet uit op maken in hoeverre hier een harde plaat in zit. Mocht dit niets zijn dan houd ik het voorlopig bij peesjes en springschoenen. Ik zou alleen zo graag net iets meer bescherming rondom zien omdat hij nog wel eens wat lui wil zijn en iets wil aantikken.

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 18:07

muts_marijke schreef:
Leuk Mistert! Ik plaats dan begin mei denk ik hier om te vragen wie er definitief mee besteld, misschien is eind of midden april nog beter zodat ik het zeker weten heb voor Maarsbergen en het dus daar voor jullie mee naar toe kan nemen :)

dan doe ik ook graag weer mee, moet toch nog voor mijn nieuwe set

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 20:21

Leuk Birte!

dropje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 17:46

Ik meld me ook weer :)
Ik wil misschien meebestellen bij custom xc, zit te twijfelen of ik nog een andere capcover erbij zal nemen...
Dit is mijn set op dit moment, heb er ook nog een oornetje bij maar vind dat misschien wat teveel roze :D
Afbeelding
foto met dank aan gns fotografie afgelopen weekend in chaam :)

En saar88 ik zou toch wel voor goede beenbescherming gaan, ik zelf vind het toch een heel fijn idee dat de benen goed beschermt zijn, mocht ze een keer niet lekker uitkomen etc. :)

marloes_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 18:47

Leuke set dropje.
Zou ik niks meer aan veranderen.

thaampjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 18:52

dropje_90 schreef:
Ik meld me ook weer :)
Ik wil misschien meebestellen bij custom xc, zit te twijfelen of ik nog een andere capcover erbij zal nemen...
Dit is mijn set op dit moment, heb er ook nog een oornetje bij maar vind dat misschien wat teveel roze :D
[ Afbeelding ]
foto met dank aan gns fotografie afgelopen weekend in chaam :)

En saar88 ik zou toch wel voor goede beenbescherming gaan, ik zelf vind het toch een heel fijn idee dat de benen goed beschermt zijn, mocht ze een keer niet lekker uitkomen etc. :)

Mag ik vragen waar je die mooie roze springschoenen gekocht hebt? Ben al een tijdje opzoek naar de goede kleur!
Die van jou lijken precies goed! :)

dropje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 19:03

loesvan schreef:
Leuke set dropje.
Zou ik niks meer aan veranderen.

Thnx :D

Thaampje: De springschoenen zijn van rubber en zijn volgens mij van het merk shire.
Maar als je googeled op fuchsia of roze springschoen kom je een heel eind :)
Wil zelf nog een keer stevigere, vind rubber toch minder dan bv neopreen...
Iemand nog tips voor een bepaald merk?

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 21:44

Afbeelding

romyyxv

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 22:18

Oh die zijn echt heel leuk!