Ja die softshell is het. Hij is bij mij wel echt veel langer dan bij jou op die foto. Ben sowieso fan van die regatta jasjes voor het paardrijden, heb er echt 8
Ik ben ook wat langer/breder in de schouders dan jou Rosa. Jij bent echt een poppetje Die regatta is de fleece toch? Welke maat heb jij daarvan, Rosa? Ik zwom echt in de M.
Hahaha, ja ik ben wel heel smal van boven. Regatta is het merk van die softshell van de eerste foto's, die heb ik besteld. Dat is dus een maat S, die kan jij ook wel hebben, want ik had eigenlijk wel een XS gekunt, maar het is niet storend ofzo.
Als je smal(ler) bent dan kun je beter de Fremont nemen, die is getailleerd en valt vrouwelijker. De Regatta is gewoon wat breder, wat vierkanter zeg maar.
Dames en Heren, er is veel belangstelling voor een nieuwe ronde SGW kleding. Dus als er nog liefhebbers zijn dan graag een PB naar mij. De criteria die wij aanhouden is A) je moet dus crossen en B) je moet actief meepraten op één van de SGW topics.
Op onderstaande links staan voorbeelden maar alles uit de catalogus kan besteld worden. Hou er wel rekening mee dat de Regatta fleece wat groter valt en de Fremont wat kleiner. Graag via PB de link sturen met de maat en de plaats waar jullie het logo willen hebben.