Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xsannlove schreef:Hier ook een aantal die gelijk afvallen door de afstand ):
Zou iemand mij Miss nog willen uitleggen wanneer je nou precies een wp hebt in de sgw?
En welke je moet rijden voor je regiokampioenschap?? Sorry voor alle vragen is mijn eerste crossseizoen![]()
suikermeisje schreef:xsannlove schreef:Hier ook een aantal die gelijk afvallen door de afstand ):
Zou iemand mij Miss nog willen uitleggen wanneer je nou precies een wp hebt in de sgw?
En welke je moet rijden voor je regiokampioenschap?? Sorry voor alle vragen is mijn eerste crossseizoen![]()
is te vinden op de bokt-wiki, is makkelijker dan het hier uit te leggen.
Volgens mij hoef je geen 'selecties' te rijden voor het regiokampioenschap, je moet vaak wel 4 wp in dat jaar gereden hebben om mee te mogen doen, geloof ik.
xsannlove schreef:suikermeisje schreef:
is te vinden op de bokt-wiki, is makkelijker dan het hier uit te leggen.
Volgens mij hoef je geen 'selecties' te rijden voor het regiokampioenschap, je moet vaak wel 4 wp in dat jaar gereden hebben om mee te mogen doen, geloof ik.
Oké dankjewel!! Hoe weet je precies waar het regiokampioenschap gereden word? (:
Kruidenpotje schreef:Annelien92 schreef:Vrouwenpolder gaat dit jaar niet door.. sta op die stal, dus ik baal als een stekker, kan er wel van huilen. Ze kregen niet de data die ze wilden hebben. (pinsterweekend) dus besloten ze het maar helemaal mee te stoppen. :'(
Dat van die datum begrijp ik niet, Pinksteren is op 19 mei en dan staat er niets anders gepland? Ik las in een ander topic dat de organisatie van Vrouwenpolder een claim van een deelnemer aan de broek heeft gehad en dat ze daarom niet meer organiseren.
Sannnn schreef:Ik denk dat degene die erbij betrokken zijn het niet heel leuk vinden als het hier besproken wordt...

Kris schreef:Ik ga ook eens even plannen. Kijken wat er nog wel een beetje in de buurt is
Edit denk dat het zoiets gaat worden:
17 maart - Chaam
5 mei - Castenray
1 juni - Maarsbergen
6 juli - Ermelo
18 augustus - Renswoude
15 september - Gorssel
6 oktober - Ysselsteyn
12 oktober - Hattem
3 november - Bathmen
Denk dat ik (als alles goed gaat) met Pasjha in Hattem de overstap naar het M ga maken. Obi staat nu op L-4 dus daar maken we geen overstap mee aankomend jaar.