Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik starte 2 na haar met een vosje maar mijn punten vielen wat tegen haha 
Denk dat we wel even een verslagentopic moeten maken 
Uitslagen zouden op internet komen
Melanievs schreef:Het was idd jammer van het weer. ik was schrijver in ring 1. heb heel wat knappe paardjes voorbij zien komen, 1 in het bijzonder was een platenbont. wauw wat een knap dier, weet niet of die ook van een bokker was?
*trots*
)
nu viel het mee, maar heb wel eens een interessantere proef gereden.
Snap nog steeds niet wat er was. Wel op safe gereden, gelukkig stond de tijd ruim. 1 balk maar.
puntje rustig en daarna wilde meneer alleen maar hard, amper nog controle. Waterbak heb ik weknig van vernomen, erin en eruit. Piano simpel maar echt lomp eraf
easy door de finish, 20 seconden over de tijd. Daarna vol op de rem moeten trekken, Nitro dacht dat ie nog 2 km moest en trok het gas weer los
mog reprimande van de jury gekregen daarvoor, terecht dat wel. Maar was of lomp terugzagen, of met een noodvaart tegen het hek erachter knallen.
da keek me aan 'jij komt net uit de cross???!' 
) want er waren er maar 6 foutloos gebleven in de cross, waaronder degene boven mij naar dressuur. Stijlcijfers wel content mee, 7,6 bij de puntjes en een 5 bij de ander (geen controle denk ik)
ze zouden een oplossing verzinnen voor haar)
(als ik op de pc zit) Zag iig erg goede resultaten voorbij komen

, maar was dan volgens mij ook echt de enige
Tody schreef:Ik was uiteindelijk vierde, bontje heeft zichzelf overtroffenHeb nog even overlegd met de organisatie en ze willen het graag oplossen.
Wie dus in ring twee zijn extra prijs is misgelopen, wordt verzocht even contact op te nemen met de organisatie.
Top dag gehad maar net een half uur thuis ( moest nog weg 's avonds) dus Rox heeft mijn prijs even in ontvangst genomen. Thanks nog daarvoor.
Heb niet op de uitslag gewacht, maar zie nu op de uitslag dat ik maar 3 seconden buiten de tijd zat. Zusje en een vriendinnetje die ook mee was, waren ook helemaal verregend en koud dus we zijn al gauw naar huis gegaan.
Alleen heeft mevrouw er niet aan gedacht om hem mee te nemen 
Batterij was nu wel vol, 3x is scheepsrecht zullen we maar zeggen haha