Annetje schreef:Mistid, mijn MRI uitslag was net zo fijn als de jouwe: Helemaal goed.

Orthopeed zei eigenlijk dat ik gewoon moest doen wat ik wil doen, pijnstillers slikken als het niet gaat, fysio doen als ik zelf vind dat dat helpt en verder hopen dat de pijn ooit helemaal weggaat.
Niet bepaald wat ik wilde horen eigenlijk.
balen zeg! sterkte ermee 
heb je inderdaad niets aan 
Sultank schreef:Goedemiddag!
Leliaardje; Ik heb je gister gezien. En heb Laurie haar tweede parcour gezien. Ging heel netjes!
Noor en Mootje; Knap hoor dat jullie al zo ver lopen!
Lau; Groot gelijk heb je.
Annetje; Balen zeg, dat er niks uit kwam
Zaterdag slipjacht gehad, was erg gezellig! Gisteren op wedstrijd geweest, ging niet helemaal goed na 2 maanden niet op springwedstrijd te zijn geweest. Had 2 balken en een stop die ik zelf veroorzaakte. Was wel even jammer. Vandaag weer naar school geweest, was wel even wennen na 5 weken vrij en toetsen te hebben gehad. Vandaag hebben de paardjes even rust, kan ik even opwarmen!
leuk zo'n slipjacht zeg! Wil ik ooit ook meedoen in Dameszadel
maar dan moet ik sowieso nog een jaartje wachten.
Jammer van je wedstrijd, maar dat komt vast wel weer goed als je weer wat vaker op wedstrijd bent geweest 
mootje: respect! haha met deze kou hardlopen, dat doe ik je niet na (vinden mijn gewrichten ook niet leuk of ik slaap de halve nacht niet van de pijn) Dus hou ik het lekker bij het fietsen naar het station toe 
Ik heb vanavond heerlijk gereden, paardje liep super, heerlijk ontspannen mooi rond en lekker buigzaam. Gaf 1x een mega bok omdat hij even niet goed wist wat hij moest doen. Toen nog een keer aangegaloppeerd en toen ging het wel goed dus toen maar uitgestapt.
Verder overgangen geoefend en die gingen nu ook heel beheerst (stap-draf draf-stap) Galop gaat ook steeds beter, hij moet wat sterker worden. Maar hij was heel erg moe aan het einde van de les, terwijl ik vrij rustig aan heb gedaan. Maar zal ook nog wel dor zaterdag komen. maar hij zat wel erg goed in zijn vel, paardje was blij 
Hoop dat hij zaterdag ook zo lekker loopt, dan komt m'n debuut wel goed.
eerst liep instructie altijd te zeiken dat ik mijn teugels veel korter moest pakken, maar ik heb vrij korte armpjes dus dan lukt dat niet echt. Ook ging Dakar dan erg opgekropt lopen en liep gewoon niet fijn.
Maar ze is zwanger, dus dat doet veel met mensen. Maar ze is erg van het kromtrekken en het dwingen, en daar hou ik niet zo van. Ze vindt ook bij zo'n dikke luie fries: naar voren trappen en dan krom trekken. Maarja dat paard gaat alleen maar slechter lopen. Maar dat mens wat erop zit is ook vreselijk, ik stapte uit en rijdt ze langs me, moet ik gewoon mijn been omhoog doen (gelukkig heb ik groot paard) anders was ze er keihard tegenaan gereden...