[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 19:27

@ Margreet welkom terug.
@ Kris gefeliciteerd met de wp.
@ TG gaaf paard!! Denk dat er snel kapers komen of is deze niet te koop?

Over boze klanten gesproken: vanmiddag iemand 12 minuten aan de telefoon gehad. Hij was het niet eens met de boete en praatte steeds door mij heen. Na 12 minuten zegt hij opeens: ik heb bezwaar ingediend en nog niks gehoord. Dat wilde ik eigenlijk alleen maar weten. Heeft hij 12 minuten mijn tijd verspild want hij moest een andere instantie bellen. Ik was al behoorlijk geiiriteerd omdat hij mij niet liet uitpraten en dat zat hij ook nog verkeerd. Dom figuur!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 19:30

@ Mootje oooh das hier ''maar'' 45-60 minuten vandaan :+

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 19:45

sultank, jammer van je parcours zeg! Nu weer ritme zien te krijgen dus
Moo, zolang ren jij toch nog helemaal niet? Hoe kun jij nu al 45 minuten rennen joh!? Knap hoor! ik vrees dat mijn schoenen pas weer tevoorschijn komen wanneer ik het zonder-handschoenen-weer vind. :o

Viesje vond de sneeuw wel gezellig en we hebben samen zo'n half uurtje door de sneeuw gebanjerd. Vooral met de wind in de billen was meneer wel érg vrolijk :D Maar hij doet het de laatste tijd wel heel erg braaf zo dat wandelen. Ik kan het touwtje gewoon door laten hangen, ook wanneer hij heel erg wakker is. Morgen mag hij even aan de lange lijnen stappen en kleine stukjes draven.

Mootje

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 19:48

Uhm, Ik ben nu voor de derde week aan het trainen.... Ach, ik heb mijn militaire vorming ook gedaan zonder training. Lichaam kan het wel aan, alleen ik vind mijzelf zo zielig bij ieder pijntje :+
Ik had nu een dunne trui met joggingbroek aan, geen handschoenen of muts.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 19:50

Vind het echt super stoer van je mootje!

Heb zelf behoorlijk wat fruit ingeslagen, even wat balansen na snoep en feest maand december :Y)
Zo weer mijn eerste springles met Beat sinds 10 weken ofzo, zin in :):)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 19:51

Veel plezier Sarah!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 20:15

zo was julie kwijt, niet zo gek met een mooi nieuw topic!

Paard wilde ik gister lekker even gaan springen! tot ik hem gister zijn deken af deed en een krenten bol voor me had, hij had dus vreselijke bulten overal wat hem best wel zeer deed als ik er aan zat, heb werkelijk geeeeen idee waar van heb vandaag overleg gehad met de DA en het is een allergische reactie ergens op, waar van geen idee mischien iets op stal..

Vandaag was het al minder, maar goed maar een dagje extra vrij morgen eens kijken of we er weer op kunnen.

Werk gaat ook lekker vandaag lang dagje moest even naar Vrouwenpolder om een tankpas te brengen naar een chauffeur :+ takke eind rijden haha

eerste sneeuw ligt hier ook al, geen zin in eigenlijk als ik sneeuw wil ga ik wel naar oostenrijk hahaha of naar snowworld (oke as vrijdag mag ik weer spelen in de sneeuw met een snowbord) :P

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 20:28

Karen, Bari is echt heel ruig! geloof graag dat het een hele goeie is. Heb je een filmpje?
Ik heb ook en hekel aan boze mensen, sommige zijn ook zo onredelijk!

Het is hier spekglad :( :( Net op mijn super gladde laarzen met leren zolen naar de AH geschuiveld, ben 3 keer bijna onderuit gegaan

Morgen avond dressuurles met allebei de mannen. :) Morgen echt naar de osteopaat, heb ontzettend last van mijn rug dus er zal wel weer het een en ander scheef staan.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 20:42

:wave:

Mootje: Poew, 5 uur wekker en om 6 uur in de trein zitten was toch wel even wennen ;). Kwam niet zo vaak meer voor. Maar door mijn nieuwe rooster nu wel. Voordeel: Kan donderdag om half 5 alweer richting huishuis ipv vrijdag middag :).
Goed bezig geweest met het hardlopen ;). Hier is het spekglad en niet overal gestrooid. Hoop dat het morgen beter is want ik wil ook hardlopen! Zaterdag nog wel heerlijk met de hond hardgelopen en zondag het bos in geweest te wandelen met de hondjes :D.

Vief: Wat stom dat het zo snel blauw staat! Brrrr..

Evelien: Hier is het ook zo spekglad, moest op de fiets naar de appie. Nou dat ging maar net goed.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 21:00

eef schiet niet echt op nee :( wij kunnen al niet meer longeren...
ach die kou vind het niet zo erg alleen die sneeuw :+

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 21:00

Oh wat goed zo'n eind hard lopen Mootje! Knap hoor.
Sultank, wat leuk dat je het Giga-monster nog even gezien hebt (en mij ook :+ ). Was je er met de Roven?
Dat tweede rondje ging inderdaad netjes, tot bijna het einde :Y) .
Nog steeds geen tijd om iets aan de foto's te doen: moet naar vroege springles: ze hebben twee lessen bij elkaar gedaan, dus ik moet me in de kou gaan storten. :brr: :brr: .

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 21:02

Ik hoop dat ik morgenmiddag even op de schimmel kan stappen thuis. Paarden lopen gewoon buiten met dit weer.

viefdepief

Kim: Dat is wel vroeg zeg :z Maar wel heerlijk dat je nu een dag eerder naar huis kunt!

Hier valt het gelukkig wel mee met de gladheid al is het wel koud. Zijn hier gelukkig ook wel fanatiek met strooien :)

Ik heb net voor 2,50 een jasje gekocht :')
Was de enige bieder...

EvelienH

Het schijnt nog veel kouder te worden, zolang die sneeuw weg blijft vind ik het allemaal prima. :P

Edit: telefoon :o
Laatst bijgewerkt door EvelienH op 30-01-12 21:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 21:03

Da's geen geld Vief.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 21:04

vief das geen geld haha

Eef idd die sneeuw maakt her erger ;)

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 21:06

Haha foto van het jasje vief? ;)
Het is inderdaad wel vroeg, gelukkig kan ik in de trein nog wat bijslapen.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 21:07

Ik had al gemaild dat ik wel wat meer over wilde maken. Was namelijk bang dat de verkoper er de lol niet van in zou zien en het dan na overmaken van 2,50 + verzendkosten het niet op zou sturen, maar ze moest er zelf gelukkig ook om lachen :D

Ik ga maar eens vlug wat werken.. (geen zin..) :evaw:

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 21:14

Werkse!!

ik ga lekker douche en richting bed!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 21:39

Laatst bijgewerkt door EvelienH op 30-01-12 22:17, in het totaal 1 keer bewerkt

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-12 22:05

karen wat een leuk paard
leliaardje jammer dat het springen ook niet helemaal goed ging.
wel fijn dat je bhver bent.
vief heeft woll uitgelaten vanmiddag
annetje opzich wel fijne uitslag maar dan weet je nog niet waar het vandaan komt.
margreet. Rheden is hier niet giga ver vandaan maar hier ligt echt maar een heel dun laagje.
mootje knap hoor met dit weer. ik wil proberen morgen weer te gaan lopen
evelien hier is het ook goed glad aan het worden.
kim dat is lekker vroeg maar wel fijn dat je eerder naar huis kunt
vief lekker goedkoop jasje

op het werk was het niet zo heel erg druk. mensen gaan de weg niet op ivm sneeuw ach lag niet eens zo heel veel.
nu even tv kyken en dan douche en optijd naar bed. morgenochtend als het meer gesneeuwd heeft proberen een paar leuke foto's te maken van de hondjes en van de paardjes. rijden zou wel niks worden als het nog harder gaat vriezen.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 22:27

Annetje schreef:
Mistid, mijn MRI uitslag was net zo fijn als de jouwe: Helemaal goed. :( Orthopeed zei eigenlijk dat ik gewoon moest doen wat ik wil doen, pijnstillers slikken als het niet gaat, fysio doen als ik zelf vind dat dat helpt en verder hopen dat de pijn ooit helemaal weggaat.
Niet bepaald wat ik wilde horen eigenlijk.

balen zeg! sterkte ermee :(:)
heb je inderdaad niets aan :n

Sultank schreef:
Goedemiddag!
Leliaardje; Ik heb je gister gezien. En heb Laurie haar tweede parcour gezien. Ging heel netjes!

Noor en Mootje; Knap hoor dat jullie al zo ver lopen!
Lau; Groot gelijk heb je.
Annetje; Balen zeg, dat er niks uit kwam

Zaterdag slipjacht gehad, was erg gezellig! Gisteren op wedstrijd geweest, ging niet helemaal goed na 2 maanden niet op springwedstrijd te zijn geweest. Had 2 balken en een stop die ik zelf veroorzaakte. Was wel even jammer. Vandaag weer naar school geweest, was wel even wennen na 5 weken vrij en toetsen te hebben gehad. Vandaag hebben de paardjes even rust, kan ik even opwarmen!

leuk zo'n slipjacht zeg! Wil ik ooit ook meedoen in Dameszadel :j maar dan moet ik sowieso nog een jaartje wachten.
Jammer van je wedstrijd, maar dat komt vast wel weer goed als je weer wat vaker op wedstrijd bent geweest :j

mootje: respect! haha met deze kou hardlopen, dat doe ik je niet na (vinden mijn gewrichten ook niet leuk of ik slaap de halve nacht niet van de pijn) Dus hou ik het lekker bij het fietsen naar het station toe :P

Ik heb vanavond heerlijk gereden, paardje liep super, heerlijk ontspannen mooi rond en lekker buigzaam. Gaf 1x een mega bok omdat hij even niet goed wist wat hij moest doen. Toen nog een keer aangegaloppeerd en toen ging het wel goed dus toen maar uitgestapt.
Verder overgangen geoefend en die gingen nu ook heel beheerst (stap-draf draf-stap) Galop gaat ook steeds beter, hij moet wat sterker worden. Maar hij was heel erg moe aan het einde van de les, terwijl ik vrij rustig aan heb gedaan. Maar zal ook nog wel dor zaterdag komen. maar hij zat wel erg goed in zijn vel, paardje was blij :)
Hoop dat hij zaterdag ook zo lekker loopt, dan komt m'n debuut wel goed.

eerst liep instructie altijd te zeiken dat ik mijn teugels veel korter moest pakken, maar ik heb vrij korte armpjes dus dan lukt dat niet echt. Ook ging Dakar dan erg opgekropt lopen en liep gewoon niet fijn.
Maar ze is zwanger, dus dat doet veel met mensen. Maar ze is erg van het kromtrekken en het dwingen, en daar hou ik niet zo van. Ze vindt ook bij zo'n dikke luie fries: naar voren trappen en dan krom trekken. Maarja dat paard gaat alleen maar slechter lopen. Maar dat mens wat erop zit is ook vreselijk, ik stapte uit en rijdt ze langs me, moet ik gewoon mijn been omhoog doen (gelukkig heb ik groot paard) anders was ze er keihard tegenaan gereden...

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 22:45

@ Suikermeisje dat klinkt alsof het tijd is voor een nieuwe instructrice
@ vief dat is een mooie deal. Ik voelde mij erg schuldig toen ik mijn halsdeken kocht voor 5 euro excl verzend kocht. Zeker toen ik zag dat die deken meer dan 50 euro nieuw was.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 22:46

EvelienH schreef:
Edit: Caap als veulentje, kwam ik net tegen. :+ http://www.gestelhof.be/images/turbo30.jpg

Wat grappig dat je die foto vond :D Ik vind kleine Caap sprekend op grote Caap lijken!! Maar heet hij nou eigenlijk turbo? :+

Caro: Dat is ook wel echt een mooie deal!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 22:55

mooie deal vief! Dat is geen geld!

Het zijn clublessen, dus ik heb weinig te zeggen over instructie. Een paar hebben privelessen bij haar en zijn helemaal weg van haar, de rest moet haar niet.
Maar in april gaan we naar buiten en heb ik mijn buurman weer, rijdt met veel meer ontspanning en is niet alleen maar bezig met hoe het in het proefje moet maar ok gewoon de echte basis van iemand. En zelfs bij een M ruiter werkt hij daaraan als er wat bij te spijkeren valt.