Sandra ik heb je toegevoegd, tis geen bijzondere foto hoor maar wel bewijs dat je weer in de waterbak ben geweest..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Echt super leuk om te doen! En paardlief had er ook zin in. Wilde ook effies een fotootje toevoegen, blijkt dezelfde te zijn als jij hebt uitgezocht leonie! Echt super bedankt voor de mooie foto's!
Ben er heel blij mee!
Verder nog totaal geen ervaring.
Als het dichterbij was geweest had ik me direct voor een aantal data's erbij opgegven
Petje af

:D:D
luwaniej1 schreef:ik heb me opgegeven voor eind mei:D:D
Liesbethje schreef:Donna, gefeliciteerd met je super prestatie, las het al op Horses.nl![]()
wat een knappe paarden zie ik weer langskomen, nog maar 3 weekjes en dan mogen wij ook weer
ben reuze benieuwd hoe het gaat, hoop eigenlijk dat we niet in de allereerste groep zitten zodat ik de kunst eerst een beetje kan afkijken
Karrimh schreef:luwaniej1 schreef:ik heb me opgegeven voor eind mei:D:D
welke datum om precies te zijn? de 26e?Liesbethje schreef:Donna, gefeliciteerd met je super prestatie, las het al op Horses.nl![]()
wat een knappe paarden zie ik weer langskomen, nog maar 3 weekjes en dan mogen wij ook weer
voor welke datum heb jij je opgegeven?
sommige namen ken ik nog niet zo goed hoor dames, bokt naam en echte naam
) 
zal paardje wel ruim op tijd wakker maken, anders is hij chagrijnig en staat hij alleen maar te slapen