Dat je niet blij wordt van zoiets snap ik, maar dat is dan nog geen reden om zo kinderachtig te reageren. Zegt in mijn ogen meer over de persoon in kwestie dan over degene die wat zegt over het niveau van de cross. Je kan beter wat doen met de kritiek die je krijgt, daar groei je als cross van. Ze willen volgend jaar L en M doen, denk dat ze weinig deelnemers krijgen.
Mootje
Geplaatst: 05-10-11 11:20
Ik ga vrijdag indoor skydiven
AntheaV
Geplaatst: 05-10-11 11:21
Rowo: Nee idd. Snap niet waarom mensen het zo leuk vinden om anderen zo te beledigen
Hier nog droog, heb vanochtend nog de paardjes in de wei gezet. Zal wel het laatste dagje zijn. Hebben ze er toch nog vanaf vrijdag van mogen genieten.
caro29
Geplaatst: 05-10-11 11:40
Ik heb een vermoeden wie lruiter is. Volgens mij de enige man die foutloos was in de cross en volgens mij zelfs van mijn club. Ken hem verder niet maar als iemand zulke opmerkingen durft te maken dan wil ik hem niet eens kennen. Laat ze maar lekker zo doorgaan want dan hebben ze volgend jaar nog minder deelnemers. Als ze daadwerkelijk M daar gaan uitschrijven ga ik daar zeker niet heen.
@ Rowo verder niet op in gaan. Jij weet wel beter..
rowo
Geplaatst: 05-10-11 11:41
Van jou vereniging??
@ Karen: het weide seizoen is vanaf vandaag over bij jullie? Wat zonde zeg.... mooi dat ze nog ff kunnen genieten.
Ik ga maar weer eens proberen te leren.
AntheaV
Geplaatst: 05-10-11 11:43
Hier is het nog droog. Heb ze vandaag wel weer voor het eerst de deken omgelaten. De laatste week liepen ze lekker bloot in het land Hopelijk is het vanavond ook nog droog, heb geen zin in les in de regen
AntheaV
Geplaatst: 05-10-11 11:44
@ caro: W.b de oefencross in Sappemeer: de hindernissen variëren van 60cm tot 1m. Vind het alleen wel jammer dat het 4 km is met een verplicht stap stuk. Wou jij individueel of als groep?
Mandy, vanaf morgen weer flinke buiten lees ik net op weeronline dus ik denk dat het dan wel snel over is. Ze hebben nu vanaf afgelopen vrijdag buiten gestaan en daarvoor echt een maand niet. Is veel te nat.
Is de grond zo slecht ja bij jullie? Ik bedoel, kan zo weinig water hebben? Wij hebben thuis denk 2 dagen een natte weide gehad, daarna niet meer. Maar goed, bij ons gaan ze er even goed wel om naar buiten.
hier gaan ze ook alle dagen naar buiten, hoe het land ook is. Als is het maar voor een paar uurtjes. Of het moet "hooivorken" regenen, dan houdt het op.
AntheaV
Geplaatst: 05-10-11 11:51
Mijn paarden staan ook altijd buiten. Ons land is eigenlijk nooit nat. We hebben 1x gehad dat er wat plassen op lagen, maar voor de rest is het nog nooit zo drassig geweest dat ze er niet op konden.
TeeGee
Geplaatst: 05-10-11 11:51
Heel weinig, is van die rare veengrond met rondom volle sloten. Als er een paard langs draaft glooit de hele weide. Edit: nat vind ik ook niet erg, maar als het nat wordt zakken ze hier gelijk 20 cm weg.
_lautje_
Geplaatst: 05-10-11 11:53
Rowo: wat een k ut opmerking maakte die persoon naar jou toe. Maar het lijkt mij sterk dat het Harm is geweest.
@ rowo: lekker is dat zeg, zo'n idioot.... als die persoon werkelijk van de organisatie is/zou zijn, dan zou ik zijn reacties allemaal qouten, en in een mail naar het bestuur van de bosruiters sturen. Dat het die 2 andere L-paarden ruiters niet zijn geweest weet ik ook wel zeker. beide zijn oud-voorzitter van onze club.
@ cross diepenheim, dit jaar veranderd de cross bij ons ook weer voor een stukje. Na het watergat wordt er niet rechtsom verder gereden het bos in (richting het heksenoog e.d.) maar gaan ze rechtdoor en daarna met een lus naar links door dat bosje waar ook het watergat zit. daarna komt er 1 sprong dat bosje uit en nog een laatste sprong weer terug het weiland in (waar vroeger vaak een extra lus zat.) de finish is nu dus op het grote weiland tussen het 'bosje' en het watergat en dan vooraan bij de weg. Terugstappen naar de trailers is dan ook zeker 40 tot 50% korter als andere jaren, omdat je van de andere kant terugkomt.