Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
__Rianne schreef:Leonie: Was jij dat toch wel op die haflinger? Twijfelde nog aangezien je meestal op die vos rijdt. Zag je nog wel even stuntelen bij de parkeerplaats toen je haflinger niet door de waterplas wilde haha!
vos staat trouwens met een dik beentje op stal helaas.. 

Carolien007 schreef:Wij hebben vandaag aan het einde van de dag gelopen, toen het dus mooi al even droog was. We gaan morgen wel, maar gaan niet voor de tijd, 8, 11, 12, 14, 16 en 18 gaan we zeker laag doen.
Vond wel dat ze goed bezig waren en bij veel hindernissen steeds aan het harken waren. Viel me ook op dat de waterbak nu volgens mij de insprong ook hoger was geworden dus ga nu zeker voor laag omdat ze dat gewoon lastig vind om het water in te springen.
'T was voornamelijk de paden tussendoor en de maisvelden die héél erg zwaar waren!
Bodem was erg zwaar en daar had de pony wel moeite mee. Daarom maar besloten om van de meeste sprongen de lage variant te nemen en rustig aan te doen. Meet Koss had hij wat weigeringen, pony vindt het nog heel spannend in het bos, niet eens zo zeer de hindernissen maar vooral alles er om heen.
Met Koss iets lager gezet en daar zijn nog wel aardige beelden uitgekomen.
thaampjee schreef:Zooo ben ook weer terug! Heb met Maus een heerlijk rondje gereden! Netjes foutloos, overal hoog. Alleen te snel binnen!
Op de uitslagen staat dat ik 2 keer een lage hindernis heb genomen, terwijl dit echt niet zo is.
Van 1 is zelfs een foto gemaakt. Dus daar heb ik ff een mail over gestuurd!
Maar wel super gave cross ondanks dat het terrein slecht was. Zijn er misschien nog mensen die foto's van mij gemaakt hebben? Hieronder een foto van mij van vandaag:

Homiafortuna schreef:De mijne is 22 en niet super getraind. Was sowieso al van plan om veel te stappen en laag te springen, maar het valt er hier echt met bakken tegelijk uit en ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet zo gecharmeerd van ben om door en doornat te worden. Dat heeft me de vorige keer behoorlijk wat doorrijplekken bezorgd. Maar ik heb nog tot 13.00 uur de tijd om te beslissen.
Illusion1990 schreef:Homiafortuna schreef:De mijne is 22 en niet super getraind. Was sowieso al van plan om veel te stappen en laag te springen, maar het valt er hier echt met bakken tegelijk uit en ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet zo gecharmeerd van ben om door en doornat te worden. Dat heeft me de vorige keer behoorlijk wat doorrijplekken bezorgd. Maar ik heb nog tot 13.00 uur de tijd om te beslissen.
Ben je nog gegaan? Ben wel nieuwsgierig naar hoe het dan gegaan is...
Citaat:Ben je nog gegaan? Ben wel nieuwsgierig naar hoe het dan gegaan is...
Citaat:Hihi! Eerst lezen en dan vragen gaan stellen! Hihi! Ik heb je verhaal al gelezen. Ik denk dat ik ook lekker rustig aan ga doen met mijn ouwe mannetje. Conditie is erg goed. Helaas niet een erg handige springer, maar nergens van onder de indruk, dus op zijn manier komt ie wel over de lage hindernissen. Twijfel alleen over de holle bomen. Die vind ik redelijk massief. En die sprong met dat gapende gat eronder. Brrr. Jullie ze allebei wel gedaan?