ponyparadijs schreef:Niet verplicht? Ik dacht van wel!
Nee in Belgie wel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

texelse schreef:Hier ligt ie ook in de auto.... maar met rijden om??? nee dat niet, wordt meestal vergeten. Vind het persoonlijk ook een beetje overbodig. Tegenwoordig is de communicatie zo goed, dat een groom zeer snel op de plek van het ongeluk kan zijn, in ieder geval voor de hulpverlening er is.
ponyparadijs schreef:Wat betreft de bloedgroep niet weten kan ik me dat best voorstellen. Ik kan me voorstellen dat de meeste dat niet weten omdat het ook nog nooit is getest.

texelse schreef:Een groom weet natuurlijk (gelukkig) niet alles van de ruiter, maar weet wel hoe er in contact gekomen moet worden met het thuisfront om noodzakelijke gegevens te achterhalen.

Nickeltje schreef:Als jij in welk land dan ook, zo gewond bent dat jij een transfusie nodig hebt, wordt altijd opnieuw je bloedgroep getest omdat de risoco's met een foute combinatie gewoon veel te groot zijn en de test erg simpel dus gewoon voor het zekere even gedaan wordt.
Cchanny schreef:OPROEP: Wie wil er vrijwilliger zijn A.S. zaterdag of zondag op het Clusius Event bij Manege Beukers te Oudkarspel?! Wij zoeken dringend nog een schrijfster/er !!! Thanks! Lunchpakket en drinken word geregeld! @ Manege Beukers, Te Oudkarspel
)
doom schreef:Yvonne, schrijven van de dressuur leer je op zo'n moment zelf.. vanaf het M is een beetje ervaring wel een vereiste (n bij mij tenminste wel) maar het is erg leuk en leerzaam!
Tody schreef:Pfff, Evony, krijg je toch nog gelijk... (Al hoop ik nog steeds héél, héél erg van niet!)
Afgelopen woensdag besloten dat ik M zou starten, dus direct mailtje gestuurd naar de organisatie. Zie ik dat ik nog steeds in de L sta. Blijkt dat ik het naar een verkeerd mailadres heb gestuurd....![]()
Heb ondertussen natuurlijk via wedstrijdplatform al een nieuw bericht gestuurd, maar helaas nog niks gehoord...
Lieve, lieve, lieve organisatie: Mag ik alsjeblieft nog naar de M verplaatst worden?
doom schreef:Cchanny schreef:OPROEP: Wie wil er vrijwilliger zijn A.S. zaterdag of zondag op het Clusius Event bij Manege Beukers te Oudkarspel?! Wij zoeken dringend nog een schrijfster/er !!! Thanks! Lunchpakket en drinken word geregeld! @ Manege Beukers, Te Oudkarspel
Van hoelaat tot hoelaat heb je hulp nodig?