Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ponyparadijs schreef:Hoe is Lisse qua cross? Want we moeten heel misschien voor Oudkarspel afhaken. Paard is gisteren losgebroken onderuit gegaan. En heeft haar been open gehaald. DA heeft het netjes gehecht. En ze staat in het verband. Maar hoop dat het mee valt en dat we eind van de week weer rijden.
ponyparadijs schreef:Oke! Lisse wordt hem dus niet zo te horen.
Kan iemand hem vergelijken met Westerbork? Of Wieringerwerf? Want daar waren ook veel slinger paadjes!
Mootje schreef:Ik heb lisse ook altijd een fijne cross gevonden! Afgelopen jaar stond er wel een uitdagendere cross dan de voorgaande jaren. Dressuur was afgelopen jaar lekker dichtbij en springen staat altijd wel ok. Verder vind ik het een fijne organisatie!
Ww heb ik 4x gestart, maar dat paard kreeg ik niet bevestigd op de greppels met 1cm water erin. op 1 bocht na vond ik ww ook goed te doen. Beide crossen heb ik zowel in de b als l gereden.
mireilledons schreef:Lisse was voor mij de allereerste ervaring met een cross. Hebben BB gereden en was allang blij dat ik geen volgorde van hindernissen hoefde te onthouden![]()
Had met maar 1 sprong last van het geslinger, toen gleed Zoncorde ook wat weg in de afzet.
Zoncorde is weer rad en komt heel snel terug in conditie. Kunnen dus nu uit gaan kijken naar Leidschendam, dat moet dan maar ons debuut worden! Dan Maarsbergen en misschien na de zomervakantie Wieringerwerf. Maar eerstvolgende belangrijke datum is 1 juni: inschrijven voor Texel
Mootje schreef:Ik heb lisse ook altijd een fijne cross gevonden! Afgelopen jaar stond er wel een uitdagendere cross dan de voorgaande jaren. Dressuur was afgelopen jaar lekker dichtbij en springen staat altijd wel ok. Verder vind ik het een fijne organisatie!
Ww heb ik 4x gestart, maar dat paard kreeg ik niet bevestigd op de greppels met 1cm water erin. op 1 bocht na vond ik ww ook goed te doen. Beide crossen heb ik zowel in de b als l gereden.