Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ga nu even op de fiets richting zusje
?
Straks maar even iets uit mijn vriezer opwarmen en dan naar Wolles en nog even een theetje drinken bij een vriendinnetje. 

Wij kennen de merries ook vrij goed, dus mijn vader kan eigenlijk altijd zo zeggen wanneer het gebeurt. Vorig jaar wel 1 gemist (vreemde merrie). Het laatste veulen van vorig jaar hadden wij ook echt niet moeten missen. Was een zgn red bag delivery dus spoed vereist. Veulen en merrie hebben het ter nauwernood overleefd na nog een week op de kliniek. 

Denk ook aan jezelf, voor je het weet ben je ingestort.
Vanaf maandag ga ik daar logeren (tenzij het dit weekend heel hard gaat natuurlijk), ik wil het echt niet missen!
gr_roos schreef:Ja, maar dan bij een "winkel" in Badhoevedorp. Die meten ook proteses en andere medische hulpmiddelen aan en dat gaf me wel een prettig gevoel. Dat zijn volgens mij mensen die vrij secuur te werk gaan.
. Mijn Petries zijn er hopelijk over een week of 6
.
Verstandig om dan niet met zo'n jong ding het veld in te gaan.

_Noor schreef:Mijn vader was vandaag niet fit. Beetje koorts ook. Misschien ook wel van de stress? Hij ligt nu even op bed, straks komt vriendje en dan gaat Ajax op

En merries kunnen je goed verrassen, want Zetje liep al met mega slappe banden vanaf ong. 3 week voor dat het veulen kwam 
_Noor schreef:gr_roos schreef:Ja, maar dan bij een "winkel" in Badhoevedorp. Die meten ook proteses en andere medische hulpmiddelen aan en dat gaf me wel een prettig gevoel. Dat zijn volgens mij mensen die vrij secuur te werk gaan.
Die winkel had ik gezien op internet. Mijn Petries zijn er hopelijk over een week of 6
.
@ Mendy: nee, dat denk ik ook niet. Heel leerzaam dus!
@ Lau:Verstandig om dan niet met zo'n jong ding het veld in te gaan.
Ik ga douchen en morgen eens een poging doen tot uitslapen!
, mag er morgen om 5.30 uit en dat is dan inclusief 3 keer snoozen