[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 13:55

MOOTJE @ zijn jullie nog steeds niet geslaagd voor een stal ??
TG @ ga je ook de IBOP doen in Utrecht?? november, ik waarschijnlijk ook, ik kan wel niks worden.. :P maar vind het erg leuk om te doen.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 13:56

Goedemiddag.
Mootje: Ik had toch liever die beoordeling van Anky gewonnen dan een bling-blingspeld ;) , maar het is sowieso leuk om een prijs te winnen zelf al is het een zilveren notitieblokje :+
Vief: Inderdaad niet echt netjes van de smid, als hij haar nou al jaren zonder enkel probleem zou beslaan ofzo zou ik het al een ander verhaal vinden.
Sussie: Dat is inderdaad ook wel apart, een paard dat niet bang is voor mannen mar wel voor vrouwen.
Wl: Mooi weer hopen we allemaal op :D !
Lielle: Gelukkig valt het allemaal mee, mischien moet ik ook ook maar zoiets proberen, kijken of de pijn in mijn onderrug ook verdwijnt :Y) .

Ik had het nog met mijn moeder over die 5-jarige eventingpaardenkampioenschap, leek mij wel leuk om mee te doen als we ooit een geschikte 5-jarige hebben, maar moeders vond het maar niks: "Zul je net zien dat je een enorm bod krijgt, besluit het paard niet te verkopen en dan staat hij natuurlijk een week later kreupel op stal, nee ik vind het maar niks hoor" :+ .

WolinLotte

Vandeweek was de dierenarts geweest, van Bodegraven, die dierenarts heb ik eigenlijk altijd vast daar en die kwam dus langs omdat Wolin niet lekker was.. en Wolin is bij hem toch wel rustig.. In eerste instantie had ze zoiets van "Nee he! Een dierenarts :oo !!" en toen hij haar gerust stelde gingen
de oortjes naar voren en dacht ze "Oh ja.. hij viel wel mee ja O:) "..
Met enten is de staleigenaar er gewoon bij en dat gaat altijd goed. Verder ben ik overal bij, mede om dingen of veranderingen te bespreken.
Laatst bijgewerkt door WolinLotte op 17-08-10 13:57, in het totaal 1 keer bewerkt

_Noor

Inderdaad, echt een heel heftig topic. Ook reacties van sommigen die de persoon in kwestie goed kenden (in persoon of via bokt) zijn echt kippenvel-reacties.

Lekker trouwens Lotte, een weekendje Antwerpen!

Edit: opeens allemaal reacties ;)
@ Evie: maar als je een enorm bod zou krijgen, zou je dan niet verkopen?

WolinLotte

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 13:59

Inderdaad Noor, die reacties.. pffff :\ .. *slik* (Ik ben nogal een emotionele theemuts wat dat betreft....)

Heb er ook ontzettend veel zin in!! :D

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 13:59

Ik had al een stukje gelezen in dat topic, behoorlijk heftig, ik kan er echt niet bij dat mensne zo ten einde raad kunnen zijn...

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-10 14:01

EB, Op zich helemaal leuk, zó'n beoordeling, maar als je niet op film staat heb je er niets aan!
Bianca, Volgens mij ben ik noet op zoek naar een stal ;)

Idd een heftig topic :j (Gelukkig) snap ik dit ook niet!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 14:06

Mootje schreef:
Bianca, Volgens mij ben ik niet op zoek naar een stal ;)

oohh 8)7 stal had moeten zijn...geslaagd voor een paard.... :D zat volgens mij met mijn gedachten iets anders te denken .. :o (zoeken naar een stal voor mijzelf as zaterdag bij Enkhuizen, zit ik al kort op WW)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 14:09

Idd te hopen dat het van het weekend droog is, ze zeggen net op het nieuws dat het volgende week droog wordt en rond de 25 graden.. Zou wel lekker zijn voor m’n laatste weekje vakantie!
@Vief: Jammer dat je hoefsmid het zo maar even doet, vooral omdat hij vorige keer ook al gespannen was. Ik zou het niet leuk vinden. Hopelijk gaat het vanmiddag goed.
@ Lielle: Gelukkig valt het met jou dan mee! Ik had dat topic ook al gezien.. Schrik je van altijd toch weer en zet je wel aan het nadenken.
@Evie+ Mootje : Ik denk dat je dat zelf echt meegemaakt moet hebben wil je het snappen. ‘Gelukkig’ maar dat wij het niet snappen.

Is het bij jullie ook nog zulk rotweer? Hier wel.. Ga vanavond gelukkig naar clubles, mogen we hopelijk in de binnenbak rijden. Ik ben al ruim 2/3 maanden niet meer geweest. Is het rotweer kom ik aan kakken, die zullen wel denken :+ Wou eerst naar Alice, maar nu misschien morgen als het dan minder slecht weer is en ik auto kan lenen.
Gister weer begonnen met M1 oefeningen.. Ik ga dat nooit redden hoor dat doorzitten in middendraf. ^) Denk dat ik wel eeuwig in L2 blijf of stiekem ga lichtrijden.
Verder ook nog naarr Groningen geweest, keiweek is begonnen (introductieweek nieuwe studenten). Wel leuk om weer te zien, 4 jaar geleden liep ik daar zelf rond!
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 17-08-10 14:09, in het totaal 1 keer bewerkt

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 14:09

Uhm nog niet echt in verdiept maar heb iets zien staan op 23 november??

bianca1980 schreef:
MOOTJE @ zijn jullie nog steeds niet geslaagd voor een stal ??
TG @ ga je ook de IBOP doen in Utrecht?? november, ik waarschijnlijk ook, ik kan wel niks worden.. :P maar vind het erg leuk om te doen.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 14:14

Als het voor mijn merrie fysiek haalbaar is wil in 24 november in barsingerhorn ibop doen.

PB, wat zullen jullie geschrokken zijn, gelukkig is alles goed afgelopen met Elisabeth. Alleen die naam is niet helemaal mijn smaak :+

Vief, vervelend dat het zo gelopen is bij de smid.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 14:15

TG @ ik heb de 19e staan in Utrecht, maar wacht nog even af of er meer data komen en anders is deze ook wel goed, ben ik ook vrij.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 14:16

hier is het nu ook vreselijk weer en ik wil frits nog rijden :(
Ga morgen nog even in roden trainen met Frits en Wiso voor WW, dan moet het zondag helemaal goed komen!

Lielle, ben je nu je eigen therapie begonnen :P

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 14:28

Goeiemiddag!
Gisteren weer vergadering van VWF gehad. Was weer erg leuk en leerzaam. Vanochtend even geholpen met uitmesten op stal, daarna weer als een gek naar huis gefietst om te douchen en naar de sportmassage te fietsen. Ik voel nu behoorlijk blauw aan :o
Heb gelijk mijn moeders auto maar even opgehaald, met dit weer ben ik niet zo van het fietsen, en mijn moeder is toch op vakantie.
Nu ga ik weer naar stal om Vorstin te doen, daar heb ik vanochtend nog geen tijd voor gehad.

Fijn dat Jer weer zo lekker ging Noor
Jeetje wat ongelofelijk schrikken PB! Gelukkig is het goed afgelopen
Wat een gave prijzen Mootje! Dat zouden ze vaker moeten doen!
Hmm Vief, dat was niet zo slim van je smid!
Fijn dat het toch wel aardig gaat Lielle! Wat een heftig topic idd. Ik had het nog niet gezien.
TG, leuk dat Bari de Ibop gaat doen! Zusje van Vorstin gaat als het goed is ook in November!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-10 14:29

Bianca, :D Ik denk wel dat ze een keuze kan maken na aanstaande zaterdag! Bull vond ze ook helemaal leuk in M'bergen :j

Hier is het al een paar uur droog met af en toe een zonnestraaltje!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 14:32

Noor, Bam, de grote vriendelijke reus, verkopen? Nee die gaat niet weg, daar ben ik zo aan gehecht, dat is mijn eerste eigen powny en die heeft zo'n goedaardig en grappig karakter. Je weet nooit hoe het loopt maar ik hoop dat Bam later fijjn mag genieten van zijn pensioen ergens op een landgoed aan huis * :z droomt nog even verder* .
Maar zoals ik ook al tegen mij moeder zei, misschien dat ik een ander paard waar je wat minder klik mee hebt wel zou verkopen voor een mooi bod, maar dat is moeilijk te voorspellen. (alhoewel mijn ouders dat altijd nog beslissen, zij zijn de officiële eigenaars ;) )
Laatst bijgewerkt door Eef_Bam op 17-08-10 14:38, in het totaal 1 keer bewerkt

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 14:35

Shanouk leuk dat vergadering weer geslaagd was! Hopelijk heb je mooi weer, ik wacht nog steeds tot het hier weer droog is...

Evie, ik kan me voorstellen dat je hem niet wil verkopen! Wij hebben hier ook twee staan die echt niet weg gaan. Frits helaas wel ;(

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 14:38

Mootje schreef:
Bianca, :D Ik denk wel dat ze een keuze kan maken na aanstaande zaterdag! Bull vond ze ook helemaal leuk in M'bergen :j

hahaha ....maar die is niet te koop... :D zoekt ze ook eventing of iets. Hoop dat je dan idd slaagt als jullie zaterdag gaan kijken. Jullie zijn nu toch wel een tijdje zoekende kreeg ik het idee.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 14:38

Waarom gaat Frits weg Bianca?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 14:40

@ Evie: ik bedoelde het ook meer in het algemeen hoor! Begrijp me goed, als Jer weg zou gaan, zou dat ook de tranentrekker van de eeuw worden. |(
Maar ik kan me wel voorstellen dat ik over een aantal jaar aan een nieuwe uitdaging toe ben en dan is hij toch echt degene die het veld moet ruimen, maar dan alleen voor goed geld. Tenzij het veulen van Nudine erg tegenvalt, ik een kind ga baren of niet meer zo fanatiek ben - dan kies ik voor een fijn te rijden, betrouwbaar paard (=Jer) en is de discussie van de baan. Dan blijft ie en gaat het veulen weg (dat moet overigens eerst maar eens geboren worden, levend welteverstaan en dan nog gezond opgroeien).

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-10 14:44

Ik kon mijn pownie al verkopen aan de keurend DA :+ Toen had ik het niet gedaan, maar als iemand mij het op wedstrijd vraagt zal ik er wel over na denken, hoor! Wat dat betreft ben ik niet zo emotioneel.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 14:52

Ik kon Bam een van de eerste keren dat ik les had bij mijn dressuurinstructeur en hij er zelf op ging rijden verkopen voor een stuk groter bedrag dan waar wij hem zojuist (via een kennis van diezelfde instructeur) gekocht hadden, ik heb toen gezegd dat hij hem best mocht hebben maar dan wel voor een miljoen :Y) !

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 14:53

Evie_Bandido schreef:
Waarom gaat Frits weg Bianca?

Ik wou een veulen van vorig jaar houden. Dat mocht wel maar dan moest een andere weg. Wiso is nog redelijk jong en kan ik nog veel mee bereiken en Helvetia hoort bij het interieur. Met Frits zit ik al aardig op mijn top en hij kan andere ruiters hopelijk nog veel leren. Daarom gaat Frits weg |(

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 14:57

Moet toch ff reageren op de link van Lielle. Schrik er wel van, k zag regelmatig berichtjes van haar op bokt. Echt heftig!

@ bianca: ik kan me je besluit wel voorstellen :o Ik zou zelf dan ook gaan voor een jonger paard, waar je nog veel mee kan bereiken. Frits (jou Frits :P ) is natuurlijk niet de jongste meer.

@ bianca; kun je de Ibop ook met een ruin rijden dan? Dat wist ik niet eens :o

@ vief: wat onwijs balen van de smid met WOll vanmorgen. Kan me wel voorstellen dat je liever had gehad dat ie ff gebeld had. Waarsch gebeurd het niet weer, denk dat ie voortaan wel ff belt ;)

En over paarden verkopen. Hier is alles te koop, behalve mijn eerste pony. Ze hebben al heel vaak naar Zetje gevraagd, maar die moest eerst Frits krijgen. Nu zien we wel weer verder...

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 14:57

Wat balen zeg :(:) , hopelijk kan hij een beginnende ruiter nog veel leren!

edit: Wel verwarrend al die Fritsjes rowo, het veulen bij ons op stal heet ook al Frits :+ !
Je eerste pony is inderdaad wel iets bijzonders, Bam is dan wel 1.73, maar toch echt een geweldige eerste pony :Y) !
Laatst bijgewerkt door Eef_Bam op 17-08-10 15:02, in het totaal 1 keer bewerkt