TG @ ga je ook de IBOP doen in Utrecht?? november, ik waarschijnlijk ook, ik kan wel niks worden..
maar vind het erg leuk om te doen. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, maar het is sowieso leuk om een prijs te winnen zelf al is het een zilveren notitieblokje
!
.
.
!!" en toen hij haar gerust stelde gingen
"..
.. *slik* (Ik ben nogal een emotionele theemuts wat dat betreft....)

(Gelukkig) snap ik dit ook niet!
Wou eerst naar Alice, maar nu misschien morgen als het dan minder slecht weer is en ik auto kan lenen.
Denk dat ik wel eeuwig in L2 blijf of stiekem ga lichtrijden. 
Ik denk wel dat ze een keuze kan maken na aanstaande zaterdag! Bull vond ze ook helemaal leuk in M'bergen 
droomt nog even verder* .
)
Mootje schreef:Bianca,Ik denk wel dat ze een keuze kan maken na aanstaande zaterdag! Bull vond ze ook helemaal leuk in M'bergen
zoekt ze ook eventing of iets. Hoop dat je dan idd slaagt als jullie zaterdag gaan kijken. Jullie zijn nu toch wel een tijdje zoekende kreeg ik het idee.
Toen had ik het niet gedaan, maar als iemand mij het op wedstrijd vraagt zal ik er wel over na denken, hoor! Wat dat betreft ben ik niet zo emotioneel.
! Evie_Bandido schreef:Waarom gaat Frits weg Bianca?

Ik zou zelf dan ook gaan voor een jonger paard, waar je nog veel mee kan bereiken. Frits (jou Frits
) is natuurlijk niet de jongste meer.

, hopelijk kan hij een beginnende ruiter nog veel leren!
!
!