[SGW] SGW Wieringerwerf, 21-22 augustus, Voorbespreking

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: SGW Wieringerwerf, 21-22 augustus, Voorbespreking

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 14:51

Texelse, dat klopt, maar heel veel mensen denken dat de S er wel tussen hoort :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 14:56

Mootje schreef:
Texelse, dat klopt, maar heel veel mensen denken dat de S er wel tussen hoort :D

Klopt. Naar het Gat in de Dijk bij het Bos :P
Waarom heet het eigenlijk geen Gatdijkbos? }>

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 15:14

de naam is ook heel moeilijk te onthouden, de meeste mensen zeggen het verkeerd, dus daar met de site maar op inspelen bij de zoekfuncties. Alle verkeerd gespelde namen toch goed uit laten komen.

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 15:29

Ik zeg ook altijd dijksgatbos!

Kylyco

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 16:11

haha en ik zeg eerder dijkgatsbos

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 16:44

't Is ook best verwarrend, zelf denk ik dat ze beter sgw Wieringerwerf hadden kunnen gebruiken omdat dat ook de plaatsnaam is waarop je moet zoeken. Maar het is toch heel echt Dijkgatbos.

Als hulpje van de webmaster van de site mag ik nog opmerken dat binnen enkele dagen alle variaties in namen en evt. plaatsen zullen verwijzen naar de site. :)* Dus dat moet dan weer snel opgepikt pakken door google.

Op dit moment staan er nog wat foto's op die je alleen kunt zien door op het rode kruisje te klikken, jammer genoeg een softwarefout _-:( . De makers van deze software moeten we nu even mailen en dan heffen zij de rechten van de foto's op zodat ze wel zichtbaar worden, ze zijn zelf heel druk bezig om deze fout te herstellen. Ze proberen om binnen een dag te regelen dat in elk geval de foto's zichtbaar zijn.
Als er hindernisfoto's komen dan zullen we ook een link plaatsen waarvan we zeker weten dat ze daar wel direct zichtbaar zijn, beter een keertje extra dan helemaal niet.*-:)

Meer is er nu even niet mogelijk, we moeten ons tenslotte ook nog voldoende geestelijk kunnen voorbereiden op de wedstrijd! :O

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 17:28

Ik zat ook altijd te prutsen met die S, waar die nou hoorde. Nu weet ik het dus, haha.
Wat beteft spullen, bij een SGW vergeet ik eigenlijk nooit wat. Ik heb altijd een checklist die ik bij elke wedstrijd gewoon uitprint en bij het inpakken van de auto kruis ik direct aan wat ik heb. Tot nu toe heeft dat prima gewerkt! Ik ben meer zo'n muts dat ik dingen vergeet als ik eventjes gauw naar les moet ofzo.

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 17:30

Ik ben een keer mijn beugelriemen vergeten toen ik op oefenparcour ging :+ kon ze gelukkig van iemand lenen. Had ze toen die dag van te voren erafgehaald om in te vetten en helemaal vergeten om ze er weer terug aan te doen.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-10 18:23

damelza dat komt me heel bekend voor... :o

Leuk dat jullie zo fanatiek bezig zijn met een site :D

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 18:51

Ben er vandaag geweest, gisteren was er al een groot deel uitgevlagd, maar evengoed nog genoeg te doen. Cross staat misschien niet aan de max. maat, maar is zeker niet simpel. Staan voor het m en Z zat moeilijke dingen tussen en ik denk dat voor deze klasses het imago van simpelste boscrossje van nederland niet meer geldt. Ik heb al te lang geen L meer gereden om daar iets over te kunnen zeggen, maar jemig zeg, wat had ik deze cross graag gereden, zelfs in het M...........

Ik denk dat er wel wat weigeringen gereden worden in de hogere klasses, vooral de bult voor het water is niet makkelijk en met een enorm tijdrovend alternatief. Als het goed is ben ik daar poster. Eigenlijk is de hele M/Z lus moeilijk zat , maar wel een paar op adem kom momenten voor je paard.

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 18:52

Had je nog foto's gemaakt? daar ben ik namelijk wel een beetje benieuwd naar :o

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 18:55

Maakt de L de lus langs de bult niet, Roos?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 18:56

Klinkt erg goed Roos. Ben benieuwd!
Stief krijgt dus geen makkelijk debuut..... :D weten we gelijk waar we staan.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 19:01

XxDamelzaxX schreef:
Had je nog foto's gemaakt? daar ben ik namelijk wel een beetje benieuwd naar :o

Lezen meisje wat ik gisteren gepost heb en door dit soort reacties wordt mijn motivatie om foto's te nemen weer ras minder en daalt mijn humeur tot ver onder redelijk reageren................. NEE dus en dat gaat ook niet gebeuren!!!!! Ik kom net uit het bos zetten en heb eerst nog 2 paarden gedaan, even belangrijker voor mij, voor jou ongetwijfeld niet.

_Noor schreef:
Maakt de L de lus langs de bult niet, Roos?

L gaat beneden langs, dat is het zeer tijdrovende alternatief voor het M en Z.

Simmie schreef:
Klinkt erg goed Roos. Ben benieuwd!
Stief krijgt dus geen makkelijk debuut..... :D weten we gelijk waar we staan.

Bij de B is het eigenlijk de insteek om iedereen aan het eind te krijgen, wel met weigeringen en dan het liefst door de hele cross, hoewel het water toch moeilijk blijft in het B. B is zeker niet heel makkelijk worden en ik vind de cross qua nivo en afstanden beter dan bv Neede. Voor het B een nog best lastige dubbel in de bocht voor het water, al vind ik het persoonlijk lastig om het B als moeilijk te zien ;) Ik denk dat je wel snapt wat ik bedoel.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 19:09

Oké, net als vorig jaar dus :j. Ben ook errug benieuwd.

Damelza: je kan vanaf morgenmiddag 15.00 de cross verkennen en met een beetje geluk komt het nog op de website, maar daarvoor ben ik afhankelijk voor de aanlevering. Gewoon nog even geduld dus!

Morgen weer de hele dag, Roos? Sterkte alvast.. Viel het nog mee met de files?

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 19:10

Nou sorry hoor, ik lees altijd alles wat hier geplaatst wordt en heb daar waarschijnlijk overheen gelezen. Het was gewoon een vraag, hoef je niet zo aanvallend te reageren

Ik ga zondag de cross verkennen na de dressuur omdat mijn vader geen zin heeft om vrijdag heen te gaan.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 19:20

Files vielen mee, moest wel om kwart voor 6 in de auto zitten om hier weg te komen richting paarden, daar om 8.00 wegggereden naar dijkgatsbos, om even voor 10 daar aangekomen, bloemen gechikt, cross aangekleed en toen eind van de middag weer naar huis. Nog 2 paarden gedaan, foei foei foei, dat ik daar mijn prioriteiten heb en niet bij de foto's, slecht mens dat ik ben :D . Eerst even achter de pc gedoken, zo nog eten en douchen en dan naar bed. Morgen weer vroeg op, wil gereden hebben voor de DA komt om te scannen en dan weer dagje bos. Zaterdag en zondag weer heen om te posten en dan ben ik af................... Gelukkig gaat het mijn pfeiffer de goede kant op, maar moet wel om 21.30 slapen anders hou ik het niet vol :o

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 19:25

Pfoe, vind het zowiezo al knap dat je dit elk jaar weer 4 dagen lang doet. Gelukkig speelt je pfeiffer niet zo op op dit moment.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 19:34

Het is soms ook best wel zwaar, maar er valt zo weinig te crossen als niemand zich er voor wil inspannen ;)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 19:36

gr_roos schreef:
Het is soms ook best wel zwaar, maar er valt zo weinig te crossen als niemand zich er voor wil inspannen ;)

Het valt altijd zo 'rot' voor mij, tegelijk met de kermis enzo :o
Misschien dat ik volgend jaar wel een donderdag/vrijdag kan komen helpen!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 19:43

JIj gaat de website al opzetten, moet toch ook gebeuren en is ook vrijwilligerswerk

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 19:44

gr_roos schreef:
JIj gaat de website al opzetten, moet toch ook gebeuren en is ook vrijwilligerswerk

Da's waar. En nog best een klusje ook ;)

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 19:47

gr_roos ben je weer jury bij deze cross? Of dit keer alleen poster?

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 19:58

Alleen poster, heb een wisselende gezondheid en dan is een poster makkelijker te vervangen dan een jury ;) Zo ga nu echt onder de douche en slapen, zit te knikkebollen achter de pc.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 20:05

ik heb me net helaas afgemeld.. paard loopt niet goed :S vind het dus een te groot stuk om het morgen aan te kijken of het goed gaat ja of nee.. dus dan maar afmelden.. volgende x beter

alvast succes allemaal