Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Remember schreef:dani_spit schreef:misschien alleen nog net een beetje gas erop juist.
Nou, dat niet hoor, want hij heeft me toch een paar keer een sprint genomen ook! Hij was weer super enthousiast en sterk, en ipv onwijs naar voren aan te trekken zou hij net even wat meer mogen galopperen zonder harder te gaan. Het ritme moet wat constanter
Ik heb het laatste lijntje op film!
dani_spit schreef:Nee daar moet inderdaad geen gas meer op. Misschien dat het komt omdat hij ontzettend relaxed en rustig oogt, een beetje zo van 'dat doe ik wel even'
myrzzaa schreef:Ooh, wat leuk dit!
Wordt dit elk jaar georganiseerd?
(van 11:00 - 12:00)
knap peerd! Zo die waterbak in en dat bakje in. Heb er echt van genoten, geeft zo'n kick om over zo'n haagje en boomstammen te springen!!
.)
) en dan ook nog slingerend.
Eeeh tsja dat vroeg ik mezelf ook vanochtend af hahahaha.
Verder heeft hij zich keurig gedragen, ben erg tevreden zo voor de 2e keer!
Je zat in de les na mij dan, van 12-13?
stout peerd. Wel fijn dat de rest van je crosstraining fijn ging
Hij is pas 4, als hij straks in zijn spieren zit en uitgegroeid is wordt het helemaal een mooi paard. judith_irene schreef:Mijn oma was iig de oudste, durf ik wel te zeggen.
Michiel was echt verbaasd toen ik zei dat ze 22 is. Had hij haar niet gegeven (niemand trouwens)

Wij moeten volgende ook bij de ervaren van Michiel. Hij vroeg na de eerste sprongen zelfs of we al een cross hadden gestart, wat niet het geval is, en toen vond hij dat we dat wel eens moesten gaan doen
ben trots op m'n blacky

_sjors_ schreef:Ik was vanmorgen (van 10 tot 11) met een paar stalgenoten mee en heb ook wat foto's gemaakt:
http://mkpaardenfotografie.sjootz.nl/24654/

)