Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(echt veel erger dan ik verwacht had) had Rob gelukkig nog tijd voor me na de laatste groep. bianca1980 schreef:Anoniem schreef:Ik heb heerlijk getraint! en Stefanie(?)(iig met een grote schimmel) was echt mijn redder in nood op een aantal sprongen.
gaan jullie ook je foto's ergens downloaden ?? had van mijn vriendin begrepen dat jou "groom" ook veel foto's maakte ??
mireilledons schreef:Hallo,
Ik heb mij vorige week aangemeld voor de training op 29 mei in Renswoude. Zat al vol, dus sta op de reservelijst. Ben geloof ik nummer 6 op de reservelijst. Vallen er nog wel eens mensen uit? Hoe groot achten jullie de kans dat ik daadwerkelijk ingedeeld wordt? Heb namelijk ontzettend veel zin om mee te kunnen doen na al jullie enthousiaste verhalen en prachtige foto's.
Heb 2 trainingen van regio Midden in Ermelo achter de rug en ben helemaal verslingerd aan het crossen.
Groet,
Mireille

) dus als je bij mij in de groep zit, even aangeven dat je een bokker bent. Dan maakt hij ook foto's van je.