carien13 schreef:Oeh heb zin in morgen
ik wens idereen succes ik ben er morgen de heledag dus zal nog wat mensen zien (s morgens ehbo en smiddags jullie puntjes uitrekenen)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
), maar dan hoef ik het zondagochtend niet te doen en kan ik wat later weg. Plus dat Tris een bloedhekel heeft aan op de trailer staan, dus dat hoeft 'ie dan ook niet een uur langer!
Christy__94 schreef:Ik vond de brug behoorlijk pittig, ga hem ook niet doen

rianceles14 schreef:Oeh ik heb er zo'n zin in! Kan haast niet wachten.
Er is nog geen starttijdentopic he? Dat is wel jammer voor de mensen die evt. foto's wilden maken.
Nouja misschien als ik fototoestel meeneem maak ik nog wat foto's.

Nimber schreef:Ik ben er in een bruin/terra setje
ben nu al zenuwachtig (nouja al 4 dagen) vraag me in hemelsaf waarom ik dit doe maar ach.
Proberen vanmiddag nog even te gaan kijken. Eerst zo naar Boekelo de kunst afkijken.
Ik ga er vanuit dat ik alleen de lage hindernissen durf misschien hier en daar 1 grotere maar ze zien er best wel hoog uit.
Maar ik hoop dat als hij andere paarden ziet dan wel gaat zonder te twijfelen... (al zullen het waarschijnlijk wel abnormaal hoge sprongen worden mijn paard kennende)
) parcours en zal mijn camera ook wel meenemen als ik dan de nummers zie dan zet ik wel hier op Bokt wie ik heb gekiekt!