peanutbutter schreef:Heb hem gegoogled.
Stond op een website met verschillende dieeten.
Heb je de eerste hit genomen die je krijgt als je googled op "eierdieet"?
Dat is idd hetzelfde dieet als ik heb gevolgd, maar ik had het van een andere site.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

! Het is niet zo dat ik elk weekend weg ben, een avond met vriendinnen of vriendje vind ik ook erg leuk en gezellig
. Als ik uitga drink ik ook niet zoveel dat ik de volgede dag een kater heb. Zinds ik mijn rijbewijs heb BOB ik ook vaker. Vermaak me dan ook prima en ben de volgende dag gewoon 100 % fit.
. 

Althans op zaterdag niet.. Laatst enschede waren we pas half 1 in de stad, tot half 3 in een cafeetje wat gedronken en toen naar Aspen tot 5. Heel andere tijden dus.
geen zin meer in
en toen me vriend een slok uit zun biertje nam schrok ik zo dat ik die uit zijn handen sloeg
oeeps

Geen idee hoe ik het een beetje recht kan trekken.
. Op zaterdag is het gewone tijd. Maar op zondag is het maar tot half 11, en in de vakanties tot 12 uur. Er komen dan geen jongeren (niet onder de 16 zegmaar). Heel gezellig voor die paar uurtjes
. kimdepim schreef:Rowo: Dat is Smithy's op zondag. Op zaterdag is het gewone tijd. Maar op zondag is het maar tot half 11, en in de vakanties tot 12 uur. Er komen dan geen jongeren (niet onder de 16 zegmaar). Heel gezellig voor die paar uurtjes
.
. Lappie_Lap schreef:@ Andrea ... hey, naar Thialf dat is leuk! M'n moeder had het over een hooligan die net na de rit van Sven het ijs op stoof?
Nog het bos ingeweest met Uk?
Colleges weer overleefd?

Respect hoor! En fijn dat er zoveel vanaf is 
Gaat vast een stuk beter!!
! Rijden op je sokken!! Komen er morgen foto's 
Lukt het een beetje met je profielwerkstuk? Ik moet mijn broertje er deze week ook nog even mee helpen 
Ik merkte het ook wel een klein beetje hoor.. Nu al zo lang maar een paar keer een buitenritje gemaakt enzo.
Fijn dat het zo leuk was in Thialf!!
Super leuk, vind het zo door de weeks ook een stuk leuker met al die studentjes om me heen! Of gewoon lekker met een vriendin bijkletsen in een kroegje ofzo
Heel veel drinken doe ik ook niet, zonde van mijn geld. Kan prima een avondje stappen onder de 10 euro. En minder slapen went vanzelf 
) vandaag wel weer genoeg. Nu weer lekker thuis. Net nog even snel langs de AH geweest, begin al wat trek te krijgen na al jullie verhalen over (niet)eten
Ik weet niet eens hoeveel ik weeg trouwens. Hebben geen werkende weegschaal in huis. Maak me er iig weinig zorgen om 
Was een groot vak, dus wel echt blij dat ik de opdracht en het tentamen met een voldoende heb afsloten. Mooi weer 10 EC in the pocket

ging wel fijn.
en begin weer braaf met hardlopen als het stopt met regenen. 

En het tentamen waarvan ik echt dacht dat ik hem had gehaald, had ik een 5

. Maar hij deed niets, zit ook niet in zijn kakakter
rowo schreef:Goeiemorgen
Gefeliciteerd Dienke! Ik zie dat je donderdagmiddag ook start in Hellendoorn? Gezellig

.. Ben jaloers. Ik hoop voor je dat je ook op dit gewicht blijft dan...
Ik zou dat echt never nooit volhouden. Ik leef op brood
. Citaat:Waarom willen er toch zoveel dieten?
Citaat:Mandy:Echt smal wordt ik ook nooit.
.. 
Lappie_Lap schreef:Had ik al gezeurd dat ik het hele CWI/UWV gebeuren echt ontzetttend omslachtig en irri vind![]()
![]()
Damn, 2 pagina's in een paar middaguurtjes
Ik vind mezelf niet dik, ook niet dun. M'n taille en buik mss wel ... maar alles hangt bij mij aan m'n bips en billenGeen idee hoe ik het een beetje recht kan trekken.
Moi 75kg en 1.80m hoog
Iedereen geïnspireerd door Simmie?
. Volgens de BMI-test slaag ik nog in het groen
.
, mijn computer thuis loopt steeds vast
, dus ik kan niet eens op bokt kijken of hij is alweer vastgelopen
, wat een armoe... Kan nu alleen even niet bijlezen
.
, vol aan de kletter door de longeerbak, bok, bok, bok, bronco, bronco, steiger steiger.. Jihaaa
, komt vast door het lekkere weer. En dan sprong ik naar voren met de tekst "IK GA JE BILLEN PAKKEN!!!!" En dan sprong zij omhoog met die voorbenen wijd richting mij, oren erop en dan keihard wegstieren en gek doen, helemaal mooi vind ze dat. En dan als ik alleen nog maar "Ik ga..." zei begon ze al..
Echt zo mooi was dat, gek peerd
.. Daarna nog even flinke poetsbeurt gegeven, de haren vliegen me om de oren..
.