[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 17:42

peanutbutter schreef:
Heb hem gegoogled.
Stond op een website met verschillende dieeten.

Heb je de eerste hit genomen die je krijgt als je googled op "eierdieet"?
Dat is idd hetzelfde dieet als ik heb gevolgd, maar ik had het van een andere site.

rowo

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 17:43

Ik ga heel vaak op zondag naar Bruins en moet de dag erna gewoon stage lopen. Ik kan erg goed zonder slaap en hou me met drinken gewoon wat meer in. Ben zelden echt slecht de dag erna.
Daarnaast ga ik zaterdags rustig uit om vervolgens dag erna vroeg op te moeten voor concours :)

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 17:44

Ik vind stappen ook erg leuk :D! Het is niet zo dat ik elk weekend weg ben, een avond met vriendinnen of vriendje vind ik ook erg leuk en gezellig :). Als ik uitga drink ik ook niet zoveel dat ik de volgede dag een kater heb. Zinds ik mijn rijbewijs heb BOB ik ook vaker. Vermaak me dan ook prima en ben de volgende dag gewoon 100 % fit.
Als ik zondags een wedstrijd heb ga ik niet uit op zaterdags. De laatste tijd gaan we vaak op zondag naar Smithy's. Dan zijn we daar van half 9 tot half 11. Maar heel kort, maar super gezellig. En lig ik ook op normale tijd in bed.
Ik kan dus niet tegen weinig slaap :P.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 17:47

Haha hier nog 1 die wat klio's kwijt wil :o

Heb een Abrocket dus daar ga ik vanavond maar eens mee aan de slag 100 x ;)

En ja ik eet echt niet veel

Ontbijt: bruin bolletje met kaas/ham/salami
en een glas melk

Lunch : 1 bammetje/ of een broodje met kaas
en glas water en glas melk

Avond eten: gewoon portie 1 hele aardappel 2 opschep lepels groente en een stukje vlees.
3 glazen melk en/of water.

Tussen door neem ik op stal wel eens liga continu is goed, zitten vitamine's en mineralen in en een grote fles water :)

Dus dan moet het wel lukken, ben zelf 1.72 en weeg nu 67 dus er mag zeker 5 kilo af :o
Heb van de zomer ook vrij weinig gedaan, wil straks als het mooi weer is wel weer gaan skeeleren :)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 17:48

Tot half 11? Dan zijn wij nog niet eens weg :+ Althans op zaterdag niet.. Laatst enschede waren we pas half 1 in de stad, tot half 3 in een cafeetje wat gedronken en toen naar Aspen tot 5. Heel andere tijden dus.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 17:49

Simmie, heb het dieët even bekeken, dat je al die andere spul erbij lust :=
Ik lust bijna niets ervan, de eieren wel :))

Ik kan niet tegen weinig slaap, dan loop ik eht met een enorm buthoofd de volgende dag en ben super chagrijnig :o

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 17:51

Als ik ging stappen ging ik ook pas om 11 uur weg :)

Nu stap ik bijna niet meer :n geen zin meer in

Gister avond naar de flim geweest, naar Friday the 13 nou niks voor mij hahaha heb de hele flim met een jas over me heen gezeten :+ en toen me vriend een slok uit zun biertje nam schrok ik zo dat ik die uit zijn handen sloeg :o oeeps :o

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 17:52

Nou, ik had wel problemen met de tomaten. De rest niet. Rauwkost, komkommer, grapefruit, spinazie, steak, vis etc dat lust ik allemaal gelukkig.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 17:53

Idd ik ga ook maar eens kijken of het lukt :)

Morgen mee beginnen :)

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 17:58

Had ik al gezeurd dat ik het hele CWI/UWV gebeuren echt ontzetttend omslachtig en irri vind 8)7 :o

Damn, 2 pagina's in een paar middaguurtjes :P

Ik vind mezelf niet dik, ook niet dun. M'n taille en buik mss wel ... maar alles hangt bij mij aan m'n bips en billen :o Geen idee hoe ik het een beetje recht kan trekken.
Moi 75kg en 1.80m hoog :)

Iedereen geïnspireerd door Simmie? :P

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 18:01

Ja denk het wel jah _O-

Wil zo-wie-zo van de zomer beetje mooi er uit zien, en moet zegen ben wel wat aan gekomen ;)

Ik ga even WIIen :D

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 18:03

Rowo: Dat is Smithy's op zondag :). Op zaterdag is het gewone tijd. Maar op zondag is het maar tot half 11, en in de vakanties tot 12 uur. Er komen dan geen jongeren (niet onder de 16 zegmaar). Heel gezellig voor die paar uurtjes :).

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 18:09

kimdepim schreef:
Rowo: Dat is Smithy's op zondag :). Op zaterdag is het gewone tijd. Maar op zondag is het maar tot half 11, en in de vakanties tot 12 uur. Er komen dan geen jongeren (niet onder de 16 zegmaar). Heel gezellig voor die paar uurtjes :).

haha ja, ben der ook wel eens geweest op zondag, erg gezellig!

wij zitten zaterdags vaak bij vrienden inplaats van opstap.
maargoed ik drink niet, dus heb geen last van katers enz.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 18:13

Ik ook niet LZ ;)

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 18:15

dat scheeld een boel corien haha.

Ik denk dat het er ook aan ligt of je een relatie hebt of niet, qua uitgaan.
Ik heb straks in april alweer 6 jaar, dan wordt het uitgaan toch wel echt minder. Als je vrijgezel bent ga je juist vaak opstap.
Tenminste had ik wel :P.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 18:35

Lappie_Lap schreef:
@ Andrea ... hey, naar Thialf dat is leuk! M'n moeder had het over een hooligan die net na de rit van Sven het ijs op stoof?

Haha ja klopt, ik kon het alleen niet helemaal goed zien, was aan de andere kant. Maar ze kregen hem niet zo snel te pakken, hij heeft ook nog even op het erepodium gestaan :+

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 18:43

Hilde: Het is inderdaad butweer :\ Nog het bos ingeweest met Uk?
Sussie: Handig zo'n mama! :D Colleges weer overleefd?
Rosalie: Jammer dat je voor je gevoel steeeds weer terug bij af bent :(:)
Verschrikkelijk zo lang in de wacht staan :x
Simmie: Wat gezellig samen dieeten :D Respect hoor! En fijn dat er zoveel vanaf is :)
Kim: Fijn dat je nu een ander groepje hebt :D Gaat vast een stuk beter!!
Succes met het volhouden van je minder eten/meer bewegen :)! Rijden op je sokken!! Komen er morgen foto's :P
Snoek: Zul je ook net zien idd :\ Lukt het een beetje met je profielwerkstuk? Ik moet mijn broertje er deze week ook nog even mee helpen :P
Schieten je rijlessen al wat op?
PB: Haha succes! Alle bokkers aan de eieren straks :)) Ik merkte het ook wel een klein beetje hoor.. Nu al zo lang maar een paar keer een buitenritje gemaakt enzo.
Lang leve de sportschool :+
Andrea: Haha ik had er ook al last van en had vanochtend nog alles bijgelezen :+ Fijn dat het zo leuk was in Thialf!!
Mistid: Fijn dat jullie lekker gereden hebben en de paardjes braaf waren :)

Uitgaan :D Super leuk, vind het zo door de weeks ook een stuk leuker met al die studentjes om me heen! Of gewoon lekker met een vriendin bijkletsen in een kroegje ofzo :) Heel veel drinken doe ik ook niet, zonde van mijn geld. Kan prima een avondje stappen onder de 10 euro. En minder slapen went vanzelf :+

Vond het na 50 euro werken ('t was zo'n k*tklus dat ik alleen maar aan de eurootjes aan het denken was :+) vandaag wel weer genoeg. Nu weer lekker thuis. Net nog even snel langs de AH geweest, begin al wat trek te krijgen na al jullie verhalen over (niet)eten :D Ik weet niet eens hoeveel ik weeg trouwens. Hebben geen werkende weegschaal in huis. Maak me er iig weinig zorgen om :P

Vanmiddag een leuk berichtje van de uni. Heb Corporate Communication gehaald :D Was een groot vak, dus wel echt blij dat ik de opdracht en het tentamen met een voldoende heb afsloten. Mooi weer 10 EC in the pocket :Y)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 18:58

Goedd van je studiepunten Vief! En met werken denk ik soms ook wel in euro's hoor!
En stappen onder de 10 euro??? Jeetje k wou dat ik dat kon, zit daar ver ver boven.

@ kim: oooh zondags... ik dacht al. Bruins duurt bij ons tot half 2 (onze zaal) en kw over 2, voorste zaal. In de vakanties wat langer.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 18:59

Ben niet meer het bos ingeweest nee, net ff lekker gereden :) ging wel fijn.

ik ga morgen ook beginnen met het eierdieet. :D en begin weer braaf met hardlopen als het stopt met regenen. :D

Zwemmen lijkt me ook wel leuk ja, dat wil ik misschien ook nog wel gaan doen :)

Goed van je studiepunten vief! Tikt weer lekker aan. ;)
Ik had mn corporate her ook gehaald. :D En het tentamen waarvan ik echt dacht dat ik hem had gehaald, had ik een 5 ;(
Laatst bijgewerkt door Hilde_ op 16-02-09 19:02, in het totaal 1 keer bewerkt

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 19:00

Wat een fanatiekelingen allemaal!!

Ik ga zo met lesklanten een pony kijken :wave:

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 19:02

dat is altijd mooi Vief. Weer die studiepunten op zak hebben. Kreeg vanmorgen ook het bericht een vak van 15 ECTS te hebben gehaald. Zal het cijfer maar niet noemen. Heb nog nooit op de uni zo'n laag cijfer gehad, maar het is gehaald.

LL: Ik heb nog gelongeerd ja. Tenminste longeren..... Trakkie stond lekker buiten en mn moeder was er niet, dus ben stiekem met bijzetspullen en hoofdstel naar de bak gewaggeld, paard geroepen en vast gebonden, dekje afgetrokken, spullen om en bijgezet en vervolgens los gegooid en met longeerzeep in het midden gaan staan.
Ben dan wel blij dat ie goed opgevoed is. Als ik stap, draf of galop roept doet hij dat braaf en als ik roep midden komt hij er braaf aan en kan ik de bijzet veranderen. Verder loopt hij zonder touw eraan braaf zn rondjes om mij heen.
Alleen opstal zetten was wel eng. Hij is vrij voorwaarts altijd dus was even bang dat hij over me heen zou lopen, maar heb gewoon losgelaten en voor hem uit gelopen en hij liep als een hondje achter me aan.
Alleen de andere paarden lukte niet meer. was toen echt kapot.

Simmie: Inderdaad de eerste hit gebruikt!

Heb overigens vandaag weer mn eerste stappen zonder krukken gezet! Was helemaal blij en heb keihard uitgeroepen, jeeh ik kan lopen :+

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 19:04

Ik heb net op de Arabofries gezeten *\o/*
Ik haalde hem uit de longeerbak en liep naar zijn stal, en ondertussen zag ik Ilse's krukje staan. Heb die even gearresteerd en ben er zo opgeklommen. Wel domme actie, zonder cap oid, op klompen _O- . Maar hij deed niets, zit ook niet in zijn kakakter :n

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 19:05

rowo schreef:
Goeiemorgen :wave:

Gefeliciteerd Dienke! Ik zie dat je donderdagmiddag ook start in Hellendoorn? Gezellig :D

Heej jah. klopt!!! Gezellig!!! :)
Malloesje: Welkom!!! Je hebt mij al verscheidene keren gezien op concours. Oa in Lonneker :)
Simmie: Dat is echt knetters veel kilo's zeg :).. Ben jaloers. Ik hoop voor je dat je ook op dit gewicht blijft dan... :) Ik zou dat echt never nooit volhouden. Ik leef op brood :).

Citaat:
Waarom willen er toch zoveel dieten?

Ik ben ook al ff bezig. Niet zozeer dat ik veel af wil vallen, maar een 5 kg moet toch wel lukken. 2 kilo is er al af. Gewoon door dingen te laten staan. Voel me er dan toch wel lekkerder door. Een dun sprietje wordt ik nooit en dat hoeft ook niet!

Citaat:
Mandy:Echt smal wordt ik ook nooit.

Jij hoeft absoluut niet te klagen :D.. :D

Vandaag cursus gehad. Ik heb zo super fijn gereden. Ik moest Remember ipv laag en diep en rond rijden, moest ik m juist hoog en op de achterhand zetten. Moest hem in de galop zover sluiten dat hij zowat een pirouettje op de achterhand maakte. We hadden met het springen 3 hindernissen op elk 13m afstand. We moesten er met zoveel mogelijk galopsprongen er door. Dus sluiten sluiten en nog eens sluiten! Remember pakte het zo super aan. Echt genieten!!!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 19:10

Lappie_Lap schreef:
Had ik al gezeurd dat ik het hele CWI/UWV gebeuren echt ontzetttend omslachtig en irri vind 8)7 :o

Damn, 2 pagina's in een paar middaguurtjes :P

Ik vind mezelf niet dik, ook niet dun. M'n taille en buik mss wel ... maar alles hangt bij mij aan m'n bips en billen :o Geen idee hoe ik het een beetje recht kan trekken.
Moi 75kg en 1.80m hoog :)

Iedereen geïnspireerd door Simmie? :P

Hahah ik precies hetzelfde LL!! Ik ben ook 1.80 en weeg ook 75 kg :j . Volgens de BMI-test slaag ik nog in het groen :D .

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUTJE!!!! Jullie gaan hard!!!!!!!! :oo , mijn computer thuis loopt steeds vast >;) , dus ik kan niet eens op bokt kijken of hij is alweer vastgelopen :o , wat een armoe... Kan nu alleen even niet bijlezen :P .

Wolin was vandaag weer in haar nopjes :P , vol aan de kletter door de longeerbak, bok, bok, bok, bronco, bronco, steiger steiger.. Jihaaa ~~}> , komt vast door het lekkere weer. En dan sprong ik naar voren met de tekst "IK GA JE BILLEN PAKKEN!!!!" En dan sprong zij omhoog met die voorbenen wijd richting mij, oren erop en dan keihard wegstieren en gek doen, helemaal mooi vind ze dat. En dan als ik alleen nog maar "Ik ga..." zei begon ze al.. _O- Echt zo mooi was dat, gek peerd :+: .. Daarna nog even flinke poetsbeurt gegeven, de haren vliegen me om de oren..

Vanavond nog maar even alles bijlezen ;) .

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 20:04

Kom me hier eerst maar weer eens melden :o
Zag leuke verhalen over dieten voorbij komen. Heb niet genoeg doorzettingsvermogen voor die laatste kilo :+
Ik ben 1.68 en weeg 58 kg, 57 is mijn streef gewicht en daar wil ik niets voor hoeven doen :D
Als ik een week niet snoep ben ik dat ook, maar merk wel dat ik minder beweeg ( van postbode naar kantoor en vorst waardoor het rijden wat minder is.)

Als ik nog meer ga afvallen gaat het overal waar het niet mag weg en er mag alleen nog wat van mijn bovenbenen af.