[SGW] SGW Nijeberkoop 18 oktober

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lappie_Lap

Re: SGW Nijeberkoop 18 oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 10:05

De mijne dus niet, 1x per jaar/half jaar zo ver weg is genoeg ... maar daar hebben we het E-rijbewijs voor gehaalt Tong uitsteken

Kylyco

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 10:09

Ik doe ook mee. Bij de M paarden.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 19:43

Ja er was nog plaats dus mij zie je ook verschijnen tijdens de training *LOL*

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 20:26

Leuk! Je rijdt ook een pony?

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 22:04

Ja. Een D pony
Weet de crosssetjes nog niet
Zoals het er nu uit ziet mijn HH crossetje voor cross zelf met Kino, is wel lekker herkenbaar, (zie profiel Knipoog )
En met Yoeri een blauw setje (ook in mijn profiel, lichtblauw met hele donkerblauwe rand en oornetje, merk BR)
Tsja, herkenbaar ben ik altijd wel Bloos
Maar je hoofdstel vastzetten aan een knotje. Had ik nog nooit van gehoord Bloos! ik heb een oornetje en vlecht niet in Nagelbijten / Gniffelen

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 22:39

mistid schreef:
Maar je hoofdstel vastzetten aan een knotje. Had ik nog nooit van gehoord Bloos! ik heb een oornetje en vlecht niet in Nagelbijten / Gniffelen

mirthe! en jij vindt jezelf een crossgek?
je hebt je lesje niet goed geleerd Tong uitsteken
1 van de bekendste dingen hoor Lachen (doe het zelf trouwens niet, ga er niet vanuit dat ik eraf vlieg haha Haha! dom maarja )

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 08:04

Ik kwam er een dik jaar geleden in een gewoon springparcours ook achter dat het wel eens handig kon zijn Bloos
Laatst bijgewerkt door Lappie_Lap op 25-09-08 08:13, in het totaal 1 keer bewerkt

KimH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 08:11

Ik ben vorig jaar voor het eerst in Nijerbekoop geweest (als groom) en dit jaar kom ik weer gezellig groomen Lachen . Ik vond het vorig jaar erg gezellig er hing een leuke sfeer Lachen

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 11:53

Lappie_Lap schreef:
Ik kwam er een dik jaar geleden in een gewoon springparcours ook achter dat het wel eens handig kon zijn Bloos

ja idd, kan ook Tong uitsteken ik heb het gelukkig nog nooit gehad dat mn hoofdstel meekwam, sowieso nog nooit op wedstrijd eraf gevallen (behalve dan een paar keer sámen met de pony Rolleyes )
mijn zusje heeft trouwens een keer gehad met sprinparcours van sgw in wwerf toen stond het zo laag voor a pony's, toen had ze zoiets van: makkie! en toen reed ze dus eigenlijk niet meer en toen dacht de pony: nou dan kan ik ook wel even stoppen! en toen vloog ze op z'n hals, pony draait om maar ze blijft zitten, maar de teugels waren over z'n hoofd gegaan en toen heeft ze het parcours uitgesprongen met de teugels onder de hals door Nagelbijten / Gniffelen

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 12:22

Wel erg knap van je zusje! Haha!

Nee, met mij kwam het hele hoofdstel wel mee, was op een oefenparcours in Harich .. moest spontaan hieraan denken. Zag daarvoor niet echt waarom dat nou nuttig kon zijn Clown

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 13:59

Heeft iemand hier vorig jaar B pony's gereden? Hoe was die?

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 14:08

Heel goed te doen. Heb mijn fjord daar toen zijn eerste cross laten lopen, was echt leuk. Sommige sprongen waren moeilijk, zoals vorig jaar had je dat bos met die begraafplaats erin gebouwd haha & daar zaten wel wat moeilijke sprongen in maar verder fijn te rijden.

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 19:35

mistid schreef:
Ja. Een D pony
Weet de crosssetjes nog niet
Zoals het er nu uit ziet mijn HH crossetje voor cross zelf met Kino, is wel lekker herkenbaar, (zie profiel Knipoog )
En met Yoeri een blauw setje (ook in mijn profiel, lichtblauw met hele donkerblauwe rand en oornetje, merk BR)
Tsja, herkenbaar ben ik altijd wel Bloos

Oke leuk! Dan doen we de crosstraining waarschijnlijk samen. Haha!

ohja de ''pijnbank'' van vorig jaar *LOL* http://img237.imageshack.us/my.php?imag ... einmk6.jpg

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 20:00

haha leuke hindernis Tong uitsteken Hoop niet dat die er dit jaar staat, daar durft vita vast niet over Tong uitsteken
Heb je nog meer foto's van vorig jaar?

Judibo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 21:11

Sneakt even binnen met wat foto's van Donja en Karin op de hindernissen van vorig jaar (ik mag dit jaar weer mee als begeleiding Go jij! Go jij! )
Afbeelding
En verder even linkjes:
Hindernis 1:
http://i219.photobucket.com/albums/cc27 ... C_6521.jpg

2:
http://i219.photobucket.com/albums/cc27 ... C_6523.jpg

en toen was ik de tel al kwijt Nagelbijten / Gniffelen
http://i219.photobucket.com/albums/cc27 ... C_6529.jpg

http://i219.photobucket.com/albums/cc27 ... C_6539.jpg

Dubbel:
http://i219.photobucket.com/albums/cc27 ... C_6556.jpg
http://i219.photobucket.com/albums/cc27 ... C_6558.jpg

http://i219.photobucket.com/albums/cc27 ... C_6573.jpg

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 22:33

ik deed 2 jaar geleden wel mee aan de cross (foutloos) en vorig jaar de oefencross (pony werd verkocht, dressuurcoupons waren pleite bij de club...)
ik had iedereen gehoord over de pijnbank, maar ik vond het eigenlijk maar een hindernisje van niks... maar ja het jaar ervoor vond ik de bankjes pittig lijken, toen ik er eenmaal overheen was viel het mee want hij keek er niet eens naar en het jaar erna dacht ik: vond ik die nou pittig? Tong uitsteken dus ja ik wen er ook steeds meer aan Knipoog

filmpje van vorig jaar oefencross (C pony):
http://nl.youtube.com/watch?v=G3axx9ISx6M

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 06:20

Wouw dankjewel!
Wat een stoere haf is dat! Lachen Die 2e van de dubbel had ik ook al op de site gezien, daar leek hij veel groter/hoger!

Leuk filmpje ook! wat loopt die van jou makkelijk het water in Nagelbijten / Gniffelen

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 14:51

ja dat doet hij idd wel makkelijk Knipoog
toen ik met hem met cross begon heb ik eerst 1 oefencross gedaan, daar wou hij erest niet, hij ging bijna op z'n kont zitten maar toch er in gekregen en met de sgw deed hij het zomaar Knipoog alleen in heino probeerde ik ook of hij het water in wou springen (klein afsprongetje het water in) maar dat vond hij eng, had ik nog nooit geoefend, en daar stopte hij dan ook op. toen gewoon waterinloop gedaan. maar met de sgw in texel stopte hij toen wel 1x op het water, denk dat hij nog steeds even dat van heino in z'n achterhoofd had Knipoog maar verder hij loopt overal zo door heen

die ik nu heb gaat toch een stuk moeilijker Tong uitsteken de eerste crosstraining hadden we niet eens genoeg tijd om hem erdoor heen te krijgen en dat is dus niet gelukt, daarna een paar keer wel na veel moeite Knipoog als hij dan een paar keer door een waterbak is geweest vindt hij het niet meer eng, maar kom je ene paar weken later weer dan is ie wel weer eng Tong uitsteken had meegedaan met wieringerwerf oefencross toen kreeg ik hem er na ee npaar keer wel doorheen, maar bij de echte cross bleef hij toch even staan hoor! daarna wel weer er doorheen gegaan Tong uitsteken

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 15:00

Haha Rianne Tong uitsteken
Nee, ik wist het serieus niet Bloos
Maarja, ik ga er ook niet vanuit dat het gebeurd Nagelbijten / Gniffelen maar kan altijd

Ik ben in Zuidbroek in het parcours gevallen, maar was niet met hoofdstel af maar bleef met de spoor in een gespje vanhet borsttuig hangen Nagelbijten / Gniffelen en toen stond ik daar als een elastisch iemand, ene been ter hoogte van de nek, andere aan de grond

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 15:02

hahha gelukkig heb je dan nog een D pony en niet een paard van 1.80... auw Bloos Tong uitsteken

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 15:07

Huilen van het lachen
Ja maar dan rent de EHBO naar je toe, begint met 2 man aan je been te trekken en wie houdt de pony vast? Juist, niemand. Als Yoer was geschrokken dat ze naar mij toe kwamen rennen kon ik wel invalide zijn Bloos!
Dat noemt zich EHBO Tong uitsteken

Ik heb zin in de SGW!! Kino dressuurt al veeeeeel beter, ik vorm zelfs al concurrentie *LOL*

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 12:28

Ik doe ook mee in Nijeberkoop!
Bij de paarden klasse B!
Met twee paarden, Helvetia en Wisora!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 19:20

Gezellig Bianca!
Wat lees ik nou Bloos!
Marlando een blessure??
Lig ik zover achter of is dat nog maar net?

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 08:40

Je ligt heel ver achter, dat is al vanaf januari!
Is dat ver of niet??? haha
Maar volgend jaar heeft hij pech, of hij het leuk vind of niet hij gaat ook crossen!

X_spirit_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 18:28

ik ga ook mijn laatste cross van het jaar starten in nijerberkoop Knipoog

in de b pony's met mijn pony Spirit:D wordt mijn derde officiele cross:D