Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
ik heb een oornetje en vlecht niet in
mistid schreef:Maar je hoofdstel vastzetten aan een knotje. Had ik nog nooit van gehoordik heb een oornetje en vlecht niet in

(doe het zelf trouwens niet, ga er niet vanuit dat ik eraf vlieg haha
dom maarja )

. Ik vond het vorig jaar erg gezellig er hing een leuke sfeer
Lappie_Lap schreef:Ik kwam er een dik jaar geleden in een gewoon springparcours ook achter dat het wel eens handig kon zijn
ik heb het gelukkig nog nooit gehad dat mn hoofdstel meekwam, sowieso nog nooit op wedstrijd eraf gevallen (behalve dan een paar keer sámen met de pony
)

mistid schreef:Ja. Een D pony
Weet de crosssetjes nog niet
Zoals het er nu uit ziet mijn HH crossetje voor cross zelf met Kino, is wel lekker herkenbaar, (zie profiel)
En met Yoeri een blauw setje (ook in mijn profiel, lichtblauw met hele donkerblauwe rand en oornetje, merk BR)
Tsja, herkenbaar ben ik altijd wel![]()
Maar je hoofdstel vastzetten aan een knotje. Had ik nog nooit van gehoordik heb een oornetje en vlecht niet in

http://img237.imageshack.us/my.php?imag ... einmk6.jpg
Hoop niet dat die er dit jaar staat, daar durft vita vast niet over 
)

dus ja ik wen er ook steeds meer aan 
Die 2e van de dubbel had ik ook al op de site gezien, daar leek hij veel groter/hoger!

alleen in heino probeerde ik ook of hij het water in wou springen (klein afsprongetje het water in) maar dat vond hij eng, had ik nog nooit geoefend, en daar stopte hij dan ook op. toen gewoon waterinloop gedaan. maar met de sgw in texel stopte hij toen wel 1x op het water, denk dat hij nog steeds even dat van heino in z'n achterhoofd had
maar verder hij loopt overal zo door heen
de eerste crosstraining hadden we niet eens genoeg tijd om hem erdoor heen te krijgen en dat is dus niet gelukt, daarna een paar keer wel na veel moeite
als hij dan een paar keer door een waterbak is geweest vindt hij het niet meer eng, maar kom je ene paar weken later weer dan is ie wel weer eng
had meegedaan met wieringerwerf oefencross toen kreeg ik hem er na ee npaar keer wel doorheen, maar bij de echte cross bleef hij toch even staan hoor! daarna wel weer er doorheen gegaan
maar kan altijd
en toen stond ik daar als een elastisch iemand, ene been ter hoogte van de nek, andere aan de grond