_San_ schreef:Een klein verslagje van mij:
Dressuur: steeds weer een klein stukje beter, 177 pnt voor L2 proefje. Toch wel een prestatie voor ons.
Springen: Bleef fijn bij me, tweede dubbel verknoeid. 2 balken
Cross, eerste 4 hindernissen super. Gestopt voor de rioolbuis, door val. Daarna geen fijn ritme, kwam niet echt fijn bij de hindernissen. smalletje lukte daardoor niet meer. Verder liep hij voor zover dat kon wel goed.
Naar omstandigheden dus wel tevreden, hij kan zon stop onderweg dus psygisch(*) niet aan
Ik kwam je inderdaad daar tegen
toen ik ging lopen voor de L, jammer dat het daarna minder ging. 
gevolg was dus een steigerend dier, ze wilde geen dressuur lopen..
en dat wil ik echt niet op mijn geweten hebben een ander zijn proef te verknallen. hahaha rebec wilde richting waterbak....ik richting trailer..
..., ze was erg naar voren toe en moest haar laten wachten, ze kwam omhoog en draaide om, haahahah 6 seconden na de tijd gestart, maar ze sprong met grote sprongen keurig opwaarts, wat een paar hele mooie sprongen gaf aan het begin, zeker bij de picknick tafel. De Trakhener ( L door greppel ) ging super, ze vloog over de sloot naar de overkant. Daarna lekker door tot volgens mij 12, een tripple met 3 dikke bomen en dan het zandpad over. Ze werd daar te lang en weinig opwaarts en kwam net even niet goed aan de hulp, ik dacht ..dit word een sprong, maar gelukkig bedacht ze zich inderdaad dat ze dat niet ging halen en stopte op het allerlaatst, benen over de eerste boom gelegd maar ze kwam rustig terug en netjes opnieuw aangereden.
neem tenminste aan dat jij het was die me later een k*twijf noemde. Als dat niet zo was bied ik me excuus aan, maar er zijn voor de rest geen problemen geweest en er liep een groepje met een man, een wat stevige vrouw en iemand in een sgwofflife vest bij die hindernis.
, wel foutloos
(in de oefencross ging die zo mooi) Alternatief gepakt en toen door, 1e hekje ging goed en 2e hekje ging het mis, waarom weet ik niet precies, misschien door de sloot erachter? Naja iig alleen nog maar achteruit lopen en dus 3 weigeringen. Daarna doorgedraafd, kreeg ik bij hindernis 15 te horen dat ik het mocht uitrijden, dus ik maar door. Ze pakte toen ineens wel mooi tempo (heb ik nog goed voor getraind, dus dat was dan wel weer braaf) vloog over de boomstam het bos weer uit, naar de tonnen, rare sprong, maar wel goed. Toen naar het water, kwam wat terug, toch 1e goed, 2e half uit stilstand en toen stop, alleen nog maar achteruit lopen. Niks hielp, zweep niet, sporen niet. Maar ja ik wou toch door het water, omdat ze me vaker zo laat zitten (daar gaan al mijn trainingsuren). Maar ik mocht blijven proberen, totdat 1 uit het publiek zei dat het officieel niet mocht en die werd nogal kwaad op mij. Toen mocht het ineens van de hindernisjury ook niet meer en was ik dwars. Ik heb verder maar niet teveel gereageerd, want ik wist ook niet meer wat nou de bedoeling was, gewacht op de volgende en toen ging ze er toch maar achteraan de waterbak in. Beloond, even gewacht en toen naar de laatste.
op een gegeven moment stond ik bij winkel van Canter te stuiteren (vanaf de dressuurbanen daar heen gevlogen). Hij was het niet met mij eens, en wou niet meer na de dressuurbanen. Dus paps hollend achter mij aan, paard beetgepakt en meegenomen naar de dressuurbanen. Ik voelde dat hij elk moment kon ontploffen. En ik was ook wel een beetje boos, dat gezeur elke keer met hem als hij dressuur moet lopen op wedstrijden doet hij zo stom. Toen de baan in, moest ik ook nog tussen de hekjes
. Daarna meteen naar huis gegaan.
) en heb 3 foto's van je gemaakt.
Moest nu wel weer wat langer wachten bij de start en werd hij een beetje onrustig van. Ging goed van start, mijn doel was doorrijden..... Het ontbreekt ons te vaak aan een fijn ritme en vaak een beetje te langzaam. Het eerste gedeelte ging erg goed en had helaas een stop op de tweede hindernis van de witte hekjes. Daarna liep het naar beneden naar een soort van greppel. En die kreeg hij op het laatste moment in de smiezen. 2de keer aanrijden ging het na een aanmoedigingstikje prima.
Het laatste stuk voor de boom het bos weer uit had ik het wel een beetje zwaar. M'n benen deden zeer maar moest in de verlichte zit blijven. Het stijltje voor het water en de boom gingen twijfelachtig maar hij ging (en het water ook). Paard de hemel in geprezen en op naar de laaste hindernis, het laatste stukje nog geprobeerd een versnelling eruit te persen. Kortom volgens mij met 1 weigering de cross uit gekomen.
.