en een dressuurjury ga ik me echt niet druk over maken. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en een dressuurjury ga ik me echt niet druk over maken.

Alleen de startlijsten doen het nog steeds niet, ik ga dr maar eens even achteraan bellen AntheaV schreef:1,5 uur vind ik ook niet ver. Ik moet bijna 3uur rijden.
Ik doe trouwens mee met de oefencross a.s. zaterdagAlleen de startlijsten doen het nog steeds niet, ik ga dr maar eens even achteraan bellen

.
ladyisabelle schreef:Nee idd die startlijsten van de oefencross doen het idd niet
ladyisabelle schreef:Kan je ook kijken of ik er op sta, voor de zondag. Antal Oldenhof met lady Isabelle.
texelse schreef:@MelanieB: 1,5 uur rijden, dat is voor een sgw-er niet echt heeeeel er lang, denk/vind ik. Maar ja, dat is voor iedereen ook weer anders. De texelse sgw-ers staan na vertrek van huis een uur later net buiten Den Helder....... dus wij zijn wel wat gewend qua reistijd. Hopelijk trek je je ma nog over de streep, of misschien kun je met iemand anders mee rijden.

ladyisabelle schreef:Kan je ook kijken of ik er op sta, voor de zondag. Antal Oldenhof met lady Isabelle.
MelanieB schreef:De oefencross?
Welke dag?
Welke categorie?
Ik wil dan eventueel wel in je plaats?