Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en Today wordt een toppertje!
Ik was zo blij dat hij de coffin zo fijn deed. Dus ik hem belonen. Nam hij meteen de benen.
Dus ik kwam een beetje hard op de wal af. Zag het er nog een beetje normaal uit?

_San_ schreef:@ Madelene: Die smile blijft dan de hele dag op mijn gezicht

voor Simmie. Wat enorm balen voor je.SGWuppie schreef:Gvdt ook netjes gedaan, ook wel een vuurvretertje die merrie van jou he![]()
Ik heb helaas afgemeld, Gin is nog wat gevoelig op haar rug van de zadeldrukking en hoewel ze daar in de cross en springen wel doorheen loopt, vind ik het toch geen fijn idee om dan van start te gaan....super balen, want de cross ziet er weer geweldig uit!!
, ze kan idd aardig hupsen als het haar niet zint, maar nooit gemeen gelukkig.
Wel netjes van de foutloze cross en springparcours.
Toen besloten eruit te stappen. Zo voor de eerste keer was het prima.

madelene schreef:even tussendoor...nanea gisteravond flink in de klei met arnica en menthol gezet...vanochtend was ze al weer een flink stuk beter en heeft ze gewoon naar de wei gestapt...dus ik denk dat ze zich verstapt heeft op de stop die we gemaakt hebben op 4b.
ik ben net terug uit maarsbergen 
! Toppie!
).
. Hij was beetje hyperdepiep (177 punten
). Springen, losrijden ging heel fijn
! In de ring, was hij heel kijkerig
. Het was natuurlijk ook wel een spannend terrein daar
. Op de eerste zou hij in de remmen, maar kreeg hem er wel over. Helaas wel een balk. Daarna fijn gesprongen. Op de dubbel nog een balk. Ik was zelf iets teveel in gevecht met hem >> Ik hield hem te lang vast, en dat pikt meneer niet. Toen naar de veearts. Hartslag van 66. Toen naar het loscrossen. Even rondje gegalopeerd, hindernis genomen, PLOP was het ineens. Kijk ik achterom, jaa hoor, ijzer eronder weg
. dus wij naar de Hoefsmit. Snel erondergeslagen. Toen ik erop zat had ik nog prezies 2 min en ik mocht van start
. Hij begon fijn
. Hindernis 2 kwam hij beetje op terug, maar ging mooi door. Waterbak ook geen probleem. Toen kwam de zandgat. Afsprongen vind hij nog wat spannend. Hij weet met zn grote lichaam niet waar die zn benen moet laten ofzo
. Hij stond stil, stapte wat naar links en rechts. En toen gingen mensen achter mij hem aanjagen. Moet je niet doen bij Loempia
Dus hij ging omhoog. En vloog weg, bijna over die mensen heen (eigen schuld
). Daarna weer op aangereden en toen sprong die wel. Alleen was ik de teugels helemaal kwijt en peerde die m voor de opsprong die meteen erachter aankwam. Toen kwam dat meisje die bij de hindernis naar mij toe dat ik eruit moest. Maar ik reed op de opsprong aan en ging lekker verder. Daarna ging die weer heel fijn
. Alleen er kwam nog een op/af sprong. Maar nu mocht ik er eerst op, daarna eraf. Maar hij was niet aangeleund. Maar ik was er nu goed op bedacht, dus hij sprong er zo op. Alleen hij sprong terwijl die erop sprong, 2 benen op de grond gehad en meteen opzij weer naar beneden
Dus dat ging beetje raar. Maar ik was erop geweest, dus niks aan de hand.