Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
floor01 schreef:Jammer dan Vief... Maar volgens mij gingen ze het concert van Guus Meeuwis gewoon 1,5 uur onderbreken om voetbal te laten zien in het stadion. Tenminste dat vertelde een vriend van me laatst.
http://frontpage.fok.nl/nieuws/86340 schreef:Hij zou zeker niet de eerste artiest geweest zijn, die het door voetbal met minder publiek moest stellen, maar zover wil Guus Meeuwis het niet laten komen. De zanger gaat zijn concert op vrijdag 13 juni in het Phillips Stadion zodanig aanpassen zodat zijn fans ook de voetbalwedstrijd van Nederland tegen Frankrijk kunnen zien. De belangrijke poulewedstrijd voor het EK zal op een groot scherm te zien zijn.
Meeuwis zingt ervoor en erna wel gewoon in het voetbalstadion in Eindhoven. Zijn concert 'Groots Met Een Zachte G' begint al om 19.00 uur. De kraker Nederland-Frankrijk wordt om 20.45 uur afgetrapt. Na het laatste fluitsignaal, zingt Meeuwis nog een half uur. De volkszanger geeft op 12, 13 en 15 juni concerten in het Philips Stadion.
Simmie schreef:floor01 schreef:Jammer dan Vief... Maar volgens mij gingen ze het concert van Guus Meeuwis gewoon 1,5 uur onderbreken om voetbal te laten zien in het stadion. Tenminste dat vertelde een vriend van me laatst.
Dat lijkt me toch sterk.......