. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Scum schreef:Positief blijven denken he
BW moet vrijdag om half 9 rijden. En de ** begint om 9 uur
Om dat te halen moeten we om kwart voor 3 al opstaan... Pffff!
ben er zondag, maar dacht inderdaad even dat jullie dan je dressuur vrijdag doen of zo heb verder niet op het programma gekeken wanneer wat is omdat ik de cross het leukst vind. als jullie je nummers weten zet het dan hierin als dat nog mogelijk is dan kan ik foto's maken en startnummers in de gaten houden dat is wel zo leuk..
....
WOUW SUUS errug cool om je naam er tussen te zien tussen al die GROTE zeg maar.......ik ga dit even in de gaten houden heb de site even opgeslagen, maar de nummers zullen niet de startnummers zijn gezien het feit dat ik zie dat er mensen met twee paarden starten en dan twee op elkaar volgende combi nummers hebben. Alice staat er ook weer tussen zag ik ??? en nog wat bekende namen maar dan niet van bokt, wist niet dat Sanne platte haar paarden ook al zo hoog had lopen..
SGWuppie schreef:Elaine doet ook mee met haar pony, toch knap!
Wrs moet ik zondag Bixie-jureren van 9u30 tot 11u30. Daarna wil ik nog richting Breda komen maar dit is nog niet definitief.
Sanne Platte startte vorig jaar al M en Z met haar 2 paarden.
Eventinggek, mocht je nog op internet kunnen en weten waar je graag foto's wil waar geen fotograven staan hoor ik het wel.patsmu schreef:Suus dat is je hoofdstel nummer wat pasja op moet, niet je startnummer. Legt Yolien je morgen wel uit of ons Linda!!
Baal echt dat ik niet mee kan...