Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Merel_Claire schreef:Ik zit nog helemaal na te genieten van de super dag en mijn prijs!! Ben zoooo trots. Op naar de volgende..
Ilzjuh schreef:Als er mensen twijfelen over of hun paard wel of niet op de foto staat en het nummer staat er niet tussen op mijn lijstje, dan kun je wel een PB sturen met een beschrijving van het paard, er is kans dat ik je dan wel kan vinden. Ik heb er ontzettend veel waarvan het startnummer niet zichtbaar is..

een zak lucern, die ik gedoneerd heb
Niien_ schreef:Pollemaster heet zij op Bokt.Kent iemand van jullie nummer 53?

was dat nog ernstig met diegene?
)
)
GvdT schreef:Ik heb gister iedereen voorbij zien komen![]()
Wat me het meeste tegenviel was (het ontbreken van) de verlichte zit en de beugel lengte. Er zijn er maar heel weinig geweest die op dat onderdeel een voldoende reden.
Ook heb ik me verbaasd over het door de cross jagen van de paarden en het niet terug nemen voor de sprong.
De meest banketstaaf actie van de dag was het verdwijnen van de inhoud van mijn lunch pakket. Het tasje had ik even op mijn stoel gelegd (zat bijna achteraan) en toen ik iets wilde eten trof ik alleen een mini bounty en een pakje appelsap aan. Lijkt me stug dat dit de hele inhoud van een lunchpakket is. Dietistisch wel erg verantwoord moet ik zeggen, maar dat voor een hele dag is weer wat minder.