[SGW] Verslagentopic Vrouwenpolder 31 mei / 1 juni

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sfranken

Re: Verslagentopic Vrouwenpolder 31 mei / 1 juni

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 15:19

Alle prijswinnars gefeliciteerd!!!! Super OK dan!
Marieke balen, ik weet nog dat ik vorig jaar het touw langs de hindernis in het water ook erg linjk vond. En dat het een stinkwaterbak was.... Misselijk
Simmie, vreemd van het L. Waren de eerste sprongen hetzelfde als in het B? Balen dat het in het L zo loopt. Maar je weet dat hij het kan dus vol goede moed naar Vlietland.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 15:21

Ja Sabien, bijna de hele cross was in de B hetzelfde als in het L.

Vivre

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 15:26

SGWuppie; volgens mij waren wij de cross aan het lopen, toen jij in de B-cross zat. We liepen na hindernis 3 waar de sloot even dichtbij kwam. Zag er wel heel netjes uit! Springparcours met Koek ook een stukje gezien; vond dat je hem heel knap reed! Kon zien dat hij hindernis 2 toch nog wel heel spannend vond. Jammer, eng (en vies) van de waterbak!
Je kunt echt zien dat je al wat meer ervaring hebt, vindt het echt heel knap hoe je die jonge onervaren paarden rond stuurt! Dat moet ik nog even leren Bloos
Simmie; volgens mij hebben we jou ook nog vanaf een afstandje door de cross zien gaan en dat zag er ook echt super uit!
Scum; ja, die sloot was minder vond hem al eng dichtbij liggen, maar het was in de afgelopen 5 jaar nog nooit gebeurt. Helaas moest ik de eerste zijn. Ze vindt het op vreemd/ nieuw terrein allemaal nog erg spannend. Als ze het dan even heeft kunnen overzien is het goed, zoals in een springparcours. Maar in de cross gaat dat natuurlijk niet en dan mis ik de handigheid en ervarenheid om haar dan goed erdoor te kunnen rijden.
Verder; super iedereen die een fijne cross heeft gereden! En gefeliciteerd met de prijzen! En balen voor de gene die met een minder gevoel naar huis gingen Ach gut

SGWukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 15:34

Simmie schreef:
Nou, ik heb erg gemengde gevoelens over VP.

Verder veel bekenden gezien en gesproken, erg gezellig. Ook het eten zaterdag was geslaagd.

Jammer vond ik het wel dat sommige bokkers die je irl kent net deden alsof ze je niet zagen, je zowat omver liepen en geen sorry zeggen. Is me erg tegen gevallen. Boos!

Wij herkenden je in eerste instantie ook niet. Stonden tegen Lielle te kletsen. Vraagt Mandy of ze wist waar Simmie was. Stond je 2 meter verder Bloos Bloos Bloos Clown
We hebben wel een filmpje van je gemaakt om het goed te maken Haha!
Van het moment dat je op de heuvel af reed. Dan kun je dat nog even rustig terug kijken.
Het filmpje staat op het toestel van Mandy. Dus die komt later live.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 15:38

Ik bedoelde jullie ook niet, maar dat had je wel begrepen geloof ik.
Goed dat jullie eea op film hebben; dan kan ik zelf nog eens bekijken hoe het er uit zag

SGWukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 15:47

Nee. Ik weet wel dat je ons niet bedoelde maar het was wel knullig. Echt zo aan Lielle: "Is Simmie er ook?". Ja hoor. Daar staat ze Tong uitsteken
We zijn soms een beetje kippig hihi Clown
Het was een heel mooi filmpje in ieder geval. Je kon het moment heel goed zien.

Wij waren ook aan het kijken toen je van start ging en we zagen je cap boven de bosjes voorbij komen en ineens was je cap weg Verward Was even schrikken maar gelukkig ging je daarna weer verder.
Wel lekker dat ie zondag weer zo goed liep op dezelfde hindernissen. Af en toe snap je ook niet wat er in de koppies van die beesten omgaat

Hozie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 16:00

@Simmie: balen zeg, wat een domper, maar goed dat het in de B-cross wel goed ging, jouw verhaal lijkt precies op het mijne, ik ben in de B-cross ook maar tot hindernis 5 gekomen (1 t/m 4 gingen echt super, 5 zag ik helemaal niet tegenop, maar voor het paard was het (schijnbaar) enger dan voor mij denk ik (3 weigeringen op 5a) en gevraagd of ik nog mee kon in de oefencross en ging daar ook als een speer. In de oefencross had ik een weigering wat echt helemaal nergens over ging, was ook helemaal niet nodig geweest, voor de rest foutloos, dus toch nog met een (redelijk) goed gevoel naar huis gegaan.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 16:10

Ik was met Vivre mee. Was weer een aparte ervaring die sloot. Wij stonden verderop in de cross bij het bruggetje in de buurt. We hoorden dat ze van start was gegaan, maar zagen haar maar niet verschijnen. Dus wij dachten al owjeh dat is niet zo best. Maar gelukkig hadden geen van beiden iets. Toen zagen we haar boven de heg verschijnen, hoekje om. Toen dacht Vivre jah maar hier vind ik het veelste eng. Ging ze weer terug tot bijna de vorige hindernis. Maar toen ze dat obstakel ook eenmaal overwonnen hadden (en wij al bijna zoiets hadden dit wordt niets vandaag) ging ze in een keer door tot de waterbak. Helaas was de waterbak ook erg eng, maar ze kreeg hulp en ook daarna ging het weer prima. Na afloop naar de vetcheck en haar helemaal afgespoten in de spuitplaats van de manege. Helaas zijn we daar haar borsttuig vergeten. Dus als iemand een geheel zwart borsttuig met afklipbare martingaal gevonden heeft. Wil diegene dan alsjeblieft contact opnemen met Vivre of mij. Wij hebben hem namelijk graag weer terug! Vivre is groot en smal en het heeft dus best wat moeite gekost om een goede passende te vinden (lees samengesteld uit delen). Wij hopen dan ook echt dat iemand hem gevonden heeft en weer terug wil geven!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 16:13

Neem anders even contact op met de manege, misschien heeft iemand 'm achter de bar afgegeven.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 16:16

Hebben we ook al gedaan ... helaas niemand gevonden. Ze nemen contact met ons op als er alsnog iets gevonden wordt.

Jade91

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 16:33

Mijn dressuren ging voor ons doen echt geweldig! Stond 7e. Met springen was ik foutloos. Toen kwam de cross. Camaro deed het geweldig goed; luisterde naar mijn hulpen en sprong over alles heen. Heb bij de afsprong de alternatief gepakt. Dit, omdat dit mijn 2e cross met hem was en hij zelf nog maar 1 keer een afsprong heeft gesprongen maar die was de helft lager. Durfde het zonder goed oefenen toch maar niet aan. Kwam 7 seconden te laat binnen, maar ben super tevreden!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 16:37

Loes en BW gefeliciteerd met de prijzen!

Sim, ik zou het er maar op houden dat ze gewoon haar dag niet had, als ik niet lekker ben zou ik er ook niet aan moeten denken om een cross te moeten lopen Knipoog Komt vast goed in Vlietland!

Vivre, ik moet jou dan ook gezien hebben! Hoe zag je paard eruit? Ging met Gin inderdaad maar nét het bochtje om...heb je met verkennen dan niet zo door dat het best een scherpe bocht is Bloos
Dank voor de complimenten, vind jonge paarden opleiden ook echt het leukst om te doen!

Heb trouwens op dezelfde plek mijn dure springzweep laten liggen....10 minuten en toen was ie weg....en niks gevonden bij het secretariaat. Jammer, want verder vind ik het wel een leuke en goed georganiseere wedstrijd! Irritant als mensen niet van je spullen af kunnen blijven Boos!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 16:39

Netjes Jaro voor de eerste keer!!!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 17:21

Don't try this at home Clown

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Jade91

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 17:24

Hee die had ik gezien Tong uitsteken hahaa

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 17:26

Gadver, dat zwarte water in!
Al moet ik wel bekennen dat het er ook wel een beetje grappig uitziet met in mn achterhoofd de gedachte dat geen van jullie er gelukkig iets naars aan overgehouden heeft...

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 17:30

Ach ja, leukste vermaak is leedvermaak he Tong uitsteken

Was trouwens erg gaaf op het stand Nick! Geef die grote kleine zwarte nog maar een aai over haar bol voor haar voorbeeldige gedrag!!

Had vandaag een zitting op de rechtbank en zag daar pas dat ik nog allemaal modder onder m'n nagels en in m'n oren had zitten...gelukkig zat de rechter te verweg om het te kunnen zien en was client te zenuwachtig om het op te merken Bloos

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 17:33

En dat water stonk echt zo! Ik kon al wel snappen dat de paarden er niet in wilden. Ik had er ook geen stap in gezet. Maarjah ze moesten toch he! Alleen is vallen in dat stinkwater wel extra vervelend, jakkie!

dyaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 18:30

Simmie en nickeltje Hamer had jullie beide niet herkend sorry
Ik dacht helemaal geen bekende te hebben gezien maar lees hier weer het tegendeel .
Volgende keer doen we het over Knipoog

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 18:48

Waren er eigenlijk nog meer fotograven dan degene van wie de link op de site van de SGW staat?
Ben namelijk wel benieuwd naar meer foto's...

dyaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 19:13

ik ook !

ArianneF

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 19:24

ik ben wel een avondje bezig met foto's versturen, heb al zoveel emails gehad!

hardstikke leuk! als jullie er blij mee zijn ben ik ook happy Haha! (doe ik het niet voor niets *LOL*

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 19:29

dyaco schreef:
Simmie en nickeltje Hamer had jullie beide niet herkend sorry
Ik dacht helemaal geen bekende te hebben gezien maar lees hier weer het tegendeel .
Volgende keer doen we het over Knipoog

Haha! Ik zei je smorgens in de kantine al gedag. Je liep toen samen met een ander meisje langs me heen.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 19:33

Whaah, dat water is idd TE goor. Heb medelijden met je Ach gut

Hoezo hebben ze dat draad ook zo midden in het water neergezet en niet meer naar de kanten?

Vivre

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 19:45

SGWuppie schreef:
Vivre, ik moet jou dan ook gezien hebben! Hoe zag je paard eruit? Ging met Gin inderdaad maar nét het bochtje om...heb je met verkennen dan niet zo door dat het best een scherpe bocht is Bloos
Dank voor de complimenten, vind jonge paarden opleiden ook echt het leukst om te doen!

Heb trouwens op dezelfde plek mijn dure springzweep laten liggen....10 minuten en toen was ie weg....en niks gevonden bij het secretariaat. Jammer, want verder vind ik het wel een leuke en goed georganiseere wedstrijd! Irritant als mensen niet van je spullen af kunnen blijven Boos!

Bochtje ging idd precies goed, mijn pa zei nog zoiets tegen je en je had ook nog de tijd iets terug te zeggen (zou niet meer weten wat Bloos )
Ik was 285, groot smal donkerbruin paard. Blauw dekje, blauw shirtje.
Idd jammer dat mensen het niet gewoon afgeven op de manege. We zijn het borsttuig gewoon totaal vergeten na het afspuiten, mijn pa had het op een niet zo logische plek neergelegt op het natte hooi, apart van de andere spullen. En toen gewoon totaal vergeten mee te nemen. Iemand heeft hem nog wel zien liggen om half 6. Hoop dat degene die hem heeft gevonden alsnog zo eerlijk is om hem af te geven op de manege.
Wel balen dat je zweep 10 min later gewoon al foetsie was! Dat vindt ik toch wel erg associaal. Boos!