Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar we hebben hem niet in actie kunnen zien! 

xMnOn schreef:uhu
!
!
, Volgend jaar kom ik niet meer.
Dat wel, we verloren van de winnaar zeg maar haha, maar schilde niet veel! Met Hoofdlengte. 
.
!!!
Jetske_ schreef:hier foto's van enkele combinaties bij ponys hoog en Romy, Ginny en Amber @ de ponnyrennen
[SGW-ITP] Foto's Ripse Paarden dagen
Jetske_ schreef:Jetske_ schreef:hier foto's van enkele combinaties bij ponys hoog en Romy, Ginny en Amber @ de ponnyrennen
[SGW-ITP] Foto's Ripse Paarden dagen

Ingridje16 schreef:Bij paarden hoog stond niemand meer voor foto;s. Echt niet leuk
Amber_ schreef:Super Ingrid!
Ook vind ik het gewoon raar dat er dit jaar de strafpunten niet mee telde.![]()
Nee, volgend jaar geen Rijp voor ons.
Shanty_Muis schreef:Amber_ schreef:Super Ingrid!
Ook vind ik het gewoon raar dat er dit jaar de strafpunten niet mee telde.![]()
Nee, volgend jaar geen Rijp voor ons.
Gister werd dit dus wel meegerekend, stond er ook al zo raar van te kijken dat dit vandaag ineens niet meer was. Indoor werd het ook meegerekent namelijk.
Amber_ schreef:Ingridje16 schreef:Bij paarden hoog stond niemand meer voor foto;s. Echt niet leuk
Jef !
Hopelijk heeft hij fotos ?
Amber_ schreef:Shanty_Muis schreef:
Gister werd dit dus wel meegerekend, stond er ook al zo raar van te kijken dat dit vandaag ineens niet meer was. Indoor werd het ook meegerekent namelijk.
Heel raar idd,
Het gaat toch ook om starfpunten ?
Het is raar dat iemand met 5 balken het nog kan winnen van iemand met 0
Volgend jaar vast wel weer, waarom niet als ik slecht 40 meter naar het parcours loop. Misschien ponyrennen volgend jaar, stond wel raar te kijken dat Seven nog redelijk hard ging, ik heb hem een tijdje dressuurmatig gereden en eigenlijk was hij 1 van de langzaamste waar ik ooit op heb gereden.
, want ik ben zonder weigeringen doorgekomen, en zoiezo degene voor mij had 1 balk (die lag eraf toen ik moest starten) en die is 4e geworden geloof ik? Amber_ schreef:Heel raar idd,
Het gaat toch ook om starfpunten ?
Het is raar dat iemand met 5 balken het nog kan winnen van iemand met 0
Jetske_ schreef:Balken eraf tellen niet. dat was vorig jaar ook al zo.

.