Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vond ik ook haha,
.
Simmie schreef:En Scum heeft net gebeld en direct contact gehad met een aardige mevrouw...
Mijn hoop is gevestigd op die mevrouw

ik was al begin februari met sturen, heb namelijk gelijk opgegeven met sgw markelo die tijd.
Jody schreef:Ik heb me ook vroeg opgegeven en sta gelukkig ook op de lijst!!ik was al begin februari met sturen, heb namelijk gelijk opgegeven met sgw markelo die tijd.
en weet iemand een beetje hoe de B paarden is? word mijn 2e sgw met mijn nieuwe paardje, markelo ging super maar ben wel nieuwschierig!
SGWuppie schreef:Wat is er niet zo eerlijk aan Castenray dan Scum? Vond de B niet oneerlijk, wel lastig (en dan eigenlijk alleen hindernis 10, de rechtse route).
Simmie schreef:SGWuppie schreef:Wat is er niet zo eerlijk aan Castenray dan Scum? Vond de B niet oneerlijk, wel lastig (en dan eigenlijk alleen hindernis 10, de rechtse route).
Ik vind Castenray ook niet oneerlijk.

wij zijn wel handig in de bochtjes alleen als eerste cross wat ik had twee jaar terug was Castenray pittig zwaar tov Westerbork die ik erna reed helemaal, daar werd ik toen meteen eerste
, castenray was ik blij dat ik was rondgekomen
, met twee weigeringen in de cross en 20 strafpunten of zo met springen.
Simmie schreef:Jody schreef:Ik heb me ook vroeg opgegeven en sta gelukkig ook op de lijst!!ik was al begin februari met sturen, heb namelijk gelijk opgegeven met sgw markelo die tijd.
en weet iemand een beetje hoe de B paarden is? word mijn 2e sgw met mijn nieuwe paardje, markelo ging super maar ben wel nieuwschierig!
Maarsbergen is pittig zeker tov Markelo en als je pas voor de 2e keer crosst! In alle klassen.
altijd fijn om te weten.
Misschien zijn ze onderaan begonnen, en aangezien ik pas gisteren gebeld heb krijg ik hem later (hopelijk).