Ik ben er met Fjordy in het B Paarden
En nu zijn we er klaar voor
! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En nu zijn we er klaar voor
! 
Jetske_ schreef:Nou Amber ik ben benieuwd hoe je (re)debuut verloopt!
Dus daarop nog even oefenen.
)

Jetske_ schreef:@ Mel_shet: jaa, als het kan waarom niet!
miss_jumpy schreef:Voor iedereen die in de winter oefent op het water/greppel; ik neem aan dat jullie er niet meer komen zodra er weer gebouwd wordt?
Want dat is natuurlijk wel een beetje asociaal, dan verstoor je de wedstrijdopbouw en verniel je misschien het eea. En dan ga je de officiele hindernissen oefenen, ook niet echt sportief!!
Maar ik ga er vanuit dat jullie dat ook helemaal niet willen, een wedstrijd is er tenslotte voor te toetsen hoe ver je bent, niet om dezelfde hindernissen te doen die je allang kent, daar zijn mooie oefenterreinen voor
Jetske_ schreef:Dat vind ik ook niet kunnen, wacht dan gewoon tot de cross zelf.
Ik ben wel eens aangehouden met mijn oude vz shetlander, toen we naar het strandje wilden, maar toen waren de paden nog heel slecht. Dus wij een beetje vaag mompelen dat de paden zo slecht waren, dat mijn shetje wegzakte in de blub enzo... dat is lastig voor je, je mag wel naast het pad rijden zegt hij dan heel vrolijk![]()
de laatste jaren zijn we hem gelukkig niet meer tegen gekomen, want met een grote pony een mooie zandpaden werkt dat smoesje natuurlijk niet meer
(om te rijden dan, een ijsje halen bij het restaurant ofzo is dann weer geen prov=bleem zijn wij laatst achtergekomen
)
Ik heb helemaal zin gekregen om eens met Bambi te gaan zwemmen. Stom dat ik vorige keer met al mn springtuig zat. Maarja misschien nog in de zomervakantie of in een mooi weekend.Jetske_ schreef:je mag niet eens van de ruiterpaden officieel gezien(om te rijden dan, een ijsje halen bij het restaurant ofzo is dann weer geen prov=bleem zijn wij laatst achtergekomen
)
@ Ma_rie_tje: er zijn wel aparte ruiterpaden hoor, op enkele plaatsen moet je langs het fietspad. Dus zelfs met mooi weer valt er wel te rijden