Luuxje schreef:Ja doei!!!
Eerst mij overhalen en dan zelf afzeggen.
No way Jose
Luux, wij komen wel gewoon je handje vasthouden en foto's maken hoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Luuxje schreef:Ja doei!!!
No way Jose
Apple schreef:Luuxje schreef:Ja doei!!!
No way Jose
Luux, wij komen wel gewoon je handje vasthouden en foto's maken hoor
Talida schreef:1 handje voor Luux en 1 handje voor Tal?![]()
zijn ondertussen van "ik wil niet dat je gaat" naar "wat kunnen we verzinnen met de kids", dus ik heb nog niks afgezegd!
Talida schreef:Wanneer zou er meer nieuws op de site bekend worden?
Als je een voldoende wilt pb ik even mijn rekeningnummer
GvdT schreef:Ik ben net gebeld door de organisatie en ik ben dus inderdaad rijstijljuryAls je een voldoende wilt pb ik even mijn rekeningnummer
![]()
GvdT schreef:Ik ben net gebeld door de organisatie en ik ben dus inderdaad rijstijljuryAls je een voldoende wilt pb ik even mijn rekeningnummer
![]()
Mikel krijgt na de zomer een springzadel. (we gaan eerst over 9 weken trouwen en als er dan nog geld over is zijn zulke dingen weer aan de beurt
) rayo schreef:Niets over te lange beugels hé!!Mikel krijgt na de zomer een springzadel. (we gaan eerst over 9 weken trouwen en als er dan nog geld over is zijn zulke dingen weer aan de beurt
)
GvdT schreef:rayo schreef:Niets over te lange beugels hé!!Mikel krijgt na de zomer een springzadel. (we gaan eerst over 9 weken trouwen en als er dan nog geld over is zijn zulke dingen weer aan de beurt
)
Dat zijn dingen waar ik geen rekening mee houd. Ik beoordeel wat ik zie, ongeacht of ik iemand ken of niet. Ik kijk ook eerst naar de combinatie en geef aan de hand daarvan cijfers. Als het een bekende is verander ik mijn cijfers niet, kan ik er net zo goed niet gaan zitten
Niien_ schreef:Is het bij manege Beukers? En is het buiten?
Want dan kan ik evt. wel foto's komen maken.
!
ik heb er zin in
(en heb eigenlijk avond van tevoren een feestje waar ik ook wel erg graag heen wil..)
Dus mn voorbereiding laat al te wensen over maar ja...