Eerst dressuur met Nika, losrijden ging wel fijn, maar in de ring werd het weer minder. Uiteindelijk 153 punten en bijna laatste
. Daarna Jipje opgezadeld voor de dressuur, met losrijden was hij nog wat te stoer, maar eenmaal in de ring ging hij als een trein
Ik had afgegroet en toen vroeg de jury of ik nog even wilde komen, ik helemaal in de stress of ik al iets fout had gedaan, kreeg ik alleen maar complimenten over Jipje en mijn rijden
Had ik 215 punten en ik stond 15 punten los van nr 2! Ik was helemaal trots op hem.Toen Nika gaan opzadelen voor het springen, ze kreeg de smaak helemaal te pakken en liep een fijn parcours. Totdat ik op de laatste hindernis mijn hand iets weg deed en ze dan dus stopt
, gewoon superdom van mezelf en daarna er gewoon netjes overheen. In de cross pakte ze echt super aan en liep overal heel mooi bij. Ik was helemaal trots op mijn kleine meisje dat ze zo fijn aanpakte.Toen kon ik even ademhalen en me voorbereiden op Jipje. Zag de oxer met de waterbak, de dubbelsprong met de picknicktafel en de hindernis met het gat ervoor nog niet zo zitten en ik kreeg een behoorlijke knoop in mijn maag
Na een tijdje maar gaan opzadelen voor het springen, hij was wat vrolijk, maar hielp me aan alle kanten mee waardoor we toch foutloos waren. Voor de start van de cross was hij helemaal hyper want hij bleef als laatse over. Hij ging uiteindelijk als een speer van start en gaf een super gevoel. Ik heb heerlijk gereden en hij pakte alles super aan, ook de hindernissen waar ik bij twijfelde. Uiteindelijk 17 sec te laat gefinished, maar dat maakte me niet uit.Ik was zo trots op hem
Toen bleek ik 1e te zijn met hem!! Dus ik heb mijn eerste 2 winstpunten in het L gehaald met hem en ben daar stiekum heel trots op

omdat ze met het losspringen toch wat onzeker was geworden, maar het parcours ging lekker.