[SGW] SGW Etten-Leur, Verslagen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nickeltje

Re: SGW Etten-Leur, Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 20:12

Dankje Jenga!!
Jij gefeliciteerd met je resultaat! Ik heb je niet beweust gezien geloof ik... Sorry

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 20:12

MJ; Wat fijn dat jij weer eens lekker hebt kunnen rijden!
Nickeltje nogmaals gefeliciteerd!
Jenga: Jammer van je stop
Simmie: Wat schrikken zeg van Sims! Hoop dat ze snel weer opknapt!

Ik had een heerlijke dag vandaag!
Dressuur ging lekker, misschien een beetje braaf door de toch iets zwaardere bodem. Helaas een onverwachte plaats in de middenmoot (5e of 6e met 197). Springen ging foutloos, al heeft Ollie me daar twee keer erg moeten redden (ik weet echt niet wat ik aan het doen was Bloos ) Cross foutloos en heel makkelijk binnen de tijd. Resultaat, 3e plek!

De bodem viel me reuze mee! Jammer voor de organisatie dat er zo veel mensen niet waren, zeker omdat een aantal daarvan niet eens de moeite hadden genomen even netjes af te zeggen (ook bokkers helaas..). Uiteraard moet iedereen zelf weten hoeveel risico hij/zij neemt maar ik vond het goed te doen (tijd was ook aangepast). Springbodem was zelfs echt goed!

Ik geloof dat ik verbrand ben..... Cool

broertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 20:14

Wij zijn vandaag even wezen kijken. Alvast wat hindernissen bekeken voor volgende week. De bodem vond ik erg goed, vond het zelfs erg netjes dat ze een hindernis weg gehaald hadden omdat die bocht te glad was. Heb ook de val bij de rotspartij gezien en ik stond met mn neus boven op de val van iemand in het L. Ik heb volgens mij miss_jumpy zien vertrekken en weer door de finisch zien komen en nickeltje heb ik hier gezien:

Afbeelding

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 20:15

Ook een mooi resultaat Miriam Lachen

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 20:16

Miriam, jij ook nog gefeliciteerd!

grappige foto Broertje! Sorry dat ik je niet bewust gezien heb...

broertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 20:19

als je me bewust gezien had dan had ik je voor gek verklaard omdat je niet geconcentreerd genoeg had gereden op zo'n driesprong Clown
m'n moeder heeft je op de eerste geklikt, weet niet of die gelukt is maar daar hang je er in ieder geval nog boven (ik klik op een of andere manier altijd te laat...).

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 20:20

Dat is zo, maar toch heb ik tussendoor wel in ooghoeken verschillende fotograven gezien, onder andere op het pad tussen 4 en 5...
Ben heel benieuwd naar de andere foto's. Bedankt voor deze in elk geval!

Marloeske

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 20:21

Zo hier mijn verslagje. zoals anders al zeiden de cross laf er goed bij. In vond het in de loop van de dag steeds beter worden, het weer speelde echt super mee.
De dressuur ging iets beter al in Chaam, maar kon beter, was ik nog 2de met 190 punten. Vie;l reuze mee. Daarna gesprongen, kreeg een scheitfout op 2 en daarna reed ik het lijntje nog verkeerd, weer een balk. Verder foutloos dus voor mijn paardje een goed springparcours.
Toen de cross, ik was tot het slootje, krijg ik je rode vlag, stilgelegd!! Bleek achteraf omdat de kraan zich bij de waterbak vast had gereden en de weg blokkeerde. Hebben ze prikkeldraad verwijderd en een balk voor de sloot gelegd, moesten we daarover. Ik kon in het bos alleen niet zo goed volgen wat er veranderd was, dus totale verrassing. De cross daarna wel foutloos uit gereden. Ik had mijn klok stil gezet en na herstarten weer aangezet en was binnen de tijd. Nu was ik blijkbaar toch 3 sec te laat. Krijg je als je stilgelegd wordt, dan is het altijd maar de vraag of het helemaal precies klopt. Uiteindelijk nog 6de geworden. (zonder tijdfouten eigenlijk 5de, maar waren toch maar 4 prijzen dus heb geen klacht ingedient.)

Dus over het algemeen super gereden, paardje pakte ook echt goed aan.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 20:23

Dat klinkt wel vervelend Marloeske, wel top dat je paard het zo lekker aanpakte na het stilleggen!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 20:24

Dat lijkt me ook apart Marloes, dat je zo halverwege je cross plots een andere route voor je kiezen krijgt Nagelbijten / Gniffelen

Je hebt het goed opgelost zo te lezen Lachen

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 20:27

da vink wel beetje belachelijk marloeske.
Knap dat jij en je paard t zo hebben opgepakt.

Kan me ook wel inkomen als je een klacht had neergelegd. Maar netjes van je dat je da nu niet hebt gedaan.

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 20:32

Zag een aantal nette resultaten voorbij komen!

Nickeltje: super zeg! Go jij! Go jij!
Miriam: netjes, alleen jammer dat de dressuurpunten iets tegen vielen
Marloes: ook netjes, jammer van de balkjes met springen. Lijkt me wel raar als je ineens moet stoppen midden in je cross..
MJ: ook netjes! Fijn dat Os nu wel weer heel fijn aanpakt en fanatiek is Lachen
Jenga: jammer van de stop bij de tankval, misschien op jullie eigen terrein maar zoiets maken? Tong uitsteken
Simmie: balen dat Sims niet helemaal oke is, gaat het nu al wel weer wat beter met haar?

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 20:35

Dit was een tankval met een klein greppeltje, extra gemeen dus vind ik...

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-08 20:36

Mir gefeliciteerd! Zag het al op de uitslagen!
Jenga, zonde van je stop. Met het M in het vooruitzicht moet ie dit in principe wel springen, maar ja, je kunt deze hindernis nergens gelijkwaardig oefenen.
Fijn dat je seizoen lekker is begonnen Marloezke!

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 20:37

Jenga: Jammer van je stop, wel een mooi resultaat! Lachen
Miriam: Gefeliciteerd! Haha! Heb je gezien op het water, zag er goed uit!
Marloes: Netjes Lachen! Niet echt fijn als je midden in je cross moet stoppen, maar wel lekker gereden gelukkig!

Vanmiddag had de computer wat kuren en moest zo nodig een aantal keren uitvallen, ga nu een nieuwe poging doen tot foto's verkleinen en uploaden! Lachen

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 20:41

Zie een hele boel goede resultaten voor bij komen!!

Ik was vanmorgen vroeg al om 9 uur in de dressuurring te vinden. hetje liep een heel nette proef die later goed bleek voor een 6de plaats. Springen ging heel mooi foutloos. Merkte wel dat hij het erg laag vond.
De cross vond hij toch wel erg spannend en dan merk i kwel dat hij nog maar weinig gezien heeft. Vooral het publiek is héél eng en in de cross moet je daar natuurlijk continu voor omspringen. Dat vreet ook energie.
Ik had alleen helaas bij de veekraal de vlag gemist op de laatste. Weet niet hoe dat kon, maar boven de spring zag hij iets en sprong opzij, zo langs de vlag. echt heel jammer.
Toen de aterbak, ging hij heel makelijk in. had helaas nog een stop op de uitkijktoren. Hij was weer meer bezig met de omgeving dan met de hindernis en toen stond hij er in eens voor...
Verder liep hij goed rond en zoals altijd deed hij de moeilijke dingen als de tankval en de tunnelsprong het makelijkste en het meest vol overtuiging.
Hij heeft weer veel geleerd en nu moethij vooral wennen aan de dingen die om hem heen gebeuren in de cross.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 20:45

Vooral veel ervaring dus opgedaan PB Lachen

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 20:45

Panutbutter: wel goed dat hij weer heel veel geleerd heeft!
Jammer van de minder goede punten...
Ben je verder wel tevreden?

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 20:47

Miriam schreef:
Springen ging foutloos, al heeft Ollie me daar twee keer erg moeten redden (ik weet echt niet wat ik aan het doen was Bloos )

Haha, jij had het te druk met naar je fans zwaaien Clown
Nee hoor, maar ff een misafstand gebeurt nou eenmaal wel eens toch? Verder zag het er super gecontroleerd uit, en we hebben ons weer staan verwonderen hoe mooi wit Ollie toch is!!

Ik ben trouwens ook echt verbrand Bloos!

Mensen die zich niet afmelden, dat vind ik echt heel erg lomp en gewoon niet kunnen!!

Ik ben na afloop nog even naar het secretariaat gelopen om ze te bedanken voor het door laten gaan van de wedstrijd en om te zeggen dat ik een heerlijke dag heb gehad Haha!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 20:52

Ben heel erg tevreden. Paard heeft wel wat wedstrijden gelopen, maar vrijwel nooit een training. Daarnaast is hij gewoon wat snel afgeleid door zn omgeving.
Tot vorig jaar heeft hij ook nooit een hindernis gezien.
En het gaat toch om de ervaring voor hem.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 20:52

Dan is het inderdaad helemaal een supergoed resultaat!!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 20:57

No CheerEn zusje past de jas wel... Zelfs over haar body... Hij is ook nog eens in haar eigen cross kleuren... Boos!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 20:58

Nickeltje schreef:
No CheerEn zusje past de jas wel... Zelfs over haar body... Hij is ook nog eens in haar eigen cross kleuren... Boos!

Haha... naja heeft ie iig nog een goed doel gekregen Haha!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 21:15

Sim; wat ontzettend balen zeg. Hopelijk knapt ze snel weer op.

Nick; wat een opsteker! Gefeliciteerd!

MJ; fijn dat je de cross lekker hebt kunnen uitrijden. Gaat weer de goede kant op zo Ja

Jenga; kan zoiets niet nagebouwd worden op jullie crossterrein?

Wollie ook gefeliciteerd! Jury had zeker zijn verkeerde bril op met dressuur Cool

Marloes; altijd lastig als het wordt stilgelegd.

PB heeft ook lekker gereden.

Paul_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 21:17

Zo, ik lees allerlei spannende verhalen. Ik heb ook het nodige zien gebeuren en diverse natte pakken voorbij zien komen. @ Simmie: ik hoop dat je paard niets serieus onder de leden heeft.

Mijn dressuur was gewoon en werd als matig beoordeeld; net geen laatste. Springen werd spannend omdat ik op 1 een stop had. Daarna twee balken (op 2 en ergens verderop in het parcours). De cross heb ik niet afgemaakt na een stop te veel (de laatste op de boom na het water).

Ik vond de maatregelen die de organisatie heeft genomen om de bodem van de cross berijdbaar te krijgen over het algemeen geslaagd. De bodem vond ik al met al wel wat zwaar met enkele echt slechte plekken maar niet té.

Dat was het voor vandaag. Groeten, Paul